MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan gebeuren, zodra wij het compleet hebben, gaat je order direct weg. Scherp van je! We hebben het eerste gedeelte nog niet ontvangen, anders hadden we je om een bijbetaling gevraagd :)

Ralf

Vreemd dat je het andere bedrag (€ 129,91) nog niet ontvangen hebt, aangezien dit al van vrijdag overgeschreven is.

Maar weer eens een bestelling gedaan :D C2587312

Als extra kreeg je bij je bestelling een Multi men of Multi women.. Ik kon niet kiezen en kreeg een Multi men.. Zou ik een multi women kunnen krijgen? (Of beide als extraatje? Dan is mijn vriend ook weer voorzien :D)

Hopelijk krijg ik als sample eens één van de nieuwe smaken :o Heb al zo'n 5 dezelfde liggen!

Bedankt maar weer :D

Multi men krijg je gratis bij je pot Whey Perfection, helaas kan ik hier niks aan veranderen voor je ;)
Bedankt voor je bestelling en geniet ervan!

vanochted, 1e x me whey (chocolate milkshake) met oats en melk geprobeerd, het wad echt HEEERLIJK !

blijvertje dus :)

Goed om te horen dat je een tevreden klant bent :)

Helaas zit de brownie en pindakaas niet in de winter box

Klopt, dit beschouwen wij niet als 'winterse' smaken :D

Bart

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Inderdaad jammer! Wel twee koffie smaken: goed voor de liefhebbers; iets minder goed voor de anderen :)

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij die Funnbar reep? Zacht van textuur (zoals een snoepje) of eerder taai (zoals de meeste eiwitrepen)?

Ben wel geïnteresseerd! Het ziet er in elk geval veelbelovend uit...

De textuur is vergelijkbaar met fruitella, erg lekker van smaak en makkelijk mee te nemen! :)
Zeker een aanrader!

Bart

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Vreemd dat je het andere bedrag (€ 129,91) nog niet ontvangen hebt, aangezien dit al van vrijdag overgeschreven is.

Ik heb je een PM gestuurd :)

Bart

Multi men krijg je gratis bij je pot Whey Perfection, helaas kan ik hier niks aan veranderen voor je ;)

Bedankt voor je bestelling en geniet ervan!

Goed om te horen dat je een tevreden klant bent :)

Klopt, dit beschouwen wij niet als 'winterse' smaken :D

Bart

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

De textuur is vergelijkbaar met fruitella, erg lekker van smaak en makkelijk mee te nemen! :)

Zeker een aanrader!

Bart

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

Ik heb je een PM gestuurd :)

Bart

Miss leuk omn die fruitbars als sample te kunnen selecteren? Lijkt me iets on eerst es te proberen

Miss leuk omn die fruitbars als sample te kunnen selecteren? Lijkt me iets on eerst es te proberen
Het idee had ik ook :) Echter is het niet leuk om één snoepje als cadeau te ontvangen, terwijl een hele reep niet mogelijk is prijs/technisch bij en bestelling van 15 euro. Waardoor we besloten hebben dit niet te doen. Je kan ze gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen, ze zijn heeeeeerlijk!:)

Fruitbar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste,
komen er grote emmers vd de just protein?

mvg

Heb weer een mooie bestelling geplaatst! Wat extra samples hier en daar zijn natuurlijk altijd welkom (Ordernr. C2587834)

Ik ga alvast op het postkantoor zitten wachten:lick::lick:

C2587973

Small order :)

Pakje zoals gewoonlijk nog geen 15 uur na bestelling in huis, thanks again :)

Ik had maandag rond 20:00 een bestelling geplaatst, maar dinsdag kreeg ik een mailtje dat het pas woensdag geleverd zal worden en nu is er weer vertraging, pakketje komt volgens track&trace pas donderdag. Enig idee wat er aan de hand is? C2581487

Ik had maandag rond 20:00 een bestelling geplaatst, maar dinsdag kreeg ik een mailtje dat het pas woensdag geleverd zal worden en nu is er weer vertraging, pakketje komt volgens track&trace pas donderdag. Enig idee wat er aan de hand is? C2581487
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Erg vervelend en gaan er direct voor je naar kijken. Ik stuur je even een PM :)

Bart

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Lekker! FUNNBARS!! Nieuw bij Body & FIT!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onze producten hebben geen NUT-nummer, dit omdat wij niet in België gevestigd zijn en daardoor is het niet nodig. De producten die wij aanbieden van ons eigen merk, laten we maken bij grote Europese leveranciers die aan alle wetgeving voldoen. Daarnaast zijn we zelf ISO-22000 en HACCP gecertificeerd. In kader daarvan moeten wij ook test uitvoeren en onderzoeken laten verrichten naar onze leveranciers. We werken daarbij alleen met partijen waar we vertrouwen in hebben. Waardoor we goed prijzen aanbieden met de hoogste kwaliteit, omdat we de producten daardoor groot kunnen inkopen en goedkoop aanbieden :) Ralf

En hebben jullie buiten de regels voor de voedselveiligheid zoals de HACCP en iso-normen ook iets wat puur betrekking heeft op jullie ingrediëntendeclaratie? Misschien iets dat door de NVWA moet uitgereikt worden?

C2589577 C2589558 C2589615 Bestelling van mij en mijn maten. Kan er in de derde bestelling een whey sample van peanut butter indien mogelijk! ben grote fan van pindakaas maar vind het riskant om ineens een pot te bestellen :p
Edit, ik zie op mijn factuur dat de smaak van mijn pot magnificent 'Tropical' is (C2589615). Ik heb nochtans Refreshing lemonade aangeduid (controleer dit altijd goed aangezien ik refreshing lemonade hemels vindt en de rest totaal niet :p) Kan dit nog worden aangepast?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven