AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat een foutje in de mail denk ik. Daar wordt de Isolaat voor €26,90 aangeboden maar op de website is ie een tientje duurder. Ik viel al bijna van mijn stoel bij het zien van die prijs haha.

hahaha zag net het zelfde, ik wou eigenlijk gelijk gaan bestellen! Maar voor 36,90 laat ik het maar gaan...

Er staat een foutje in de mail denk ik. Daar wordt de Isolaat voor €26,90 aangeboden maar op de website is ie een tientje duurder. Ik viel al bijna van mijn stoel bij het zien van die prijs haha.

hahaha zag net het zelfde, ik wou eigenlijk gelijk gaan bestellen! Maar voor 36,90 laat ik het maar gaan...

Hier zijn we van op de hoogte! Bedankt voor het attenderen :) De prijs is inderdaad 36,90 voor 2kg Isolaat Perfection Momenteel in de weekdeal dus profiteren zou ik zeggen! :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!

Best BCAA

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu slechts 17,50!

Crazy Pre-workout

Nu slechts 11,50!

Green Tea Slank - Ultra Pure

Nu slechts 9,90!

Isolaat Perfection

Nu al verkrijgbaar vanaf slechts 16,500!

Mutant Mass

Nu al verkrijgbaar voor slechts 22,50!

Myofusion Elite

Nu slechts 29,90!

The System

Nu slechts 49,90!

Vegegreens

Nu slechts 14,50!

Mijn bestelling binnen gekregen gisteren!

Uiteraard gelijk de funbar (chocolate/caramel) geprobeerd. Zijn stevige snoepjes, Qua smaak en textuur zijn ze een beetje te vergelijken met de Chokotoff toffees.

Ik zou er niet zo een hele reep van opeten. Maar af en toe eens een snoepje tussendoor is wel lekker!

Mijn bestelling binnen gekregen gisteren!

Uiteraard gelijk de funbar (chocolate/caramel) geprobeerd. Zijn stevige snoepjes, Qua smaak en textuur zijn ze een beetje te vergelijken met de Chokotoff toffees.

Ik zou er niet zo een hele reep van opeten. Maar af en toe eens een snoepje tussendoor is wel lekker!

Goed om te horen! :)
Ze zijn qua textuur inderdaad vergelijkbaar met toffees. Zelf vergelijk ik ze graag met Fruitella.
Ideaal als verantwoord snoepje, ook om mee te nemen. Verantwoord snoepen, ik hou ervan :D
Mooie review HillR! :cool:

Funnbar

Bart

Ik was ook van plan om even snel 4potten isolaat (in verschillende smaken) in te slaan voor 26,9 maar aan 10€ meer laat ik de "deal" ook aan mij voorbij gaan. Een pot van 4kg is dan nog altijd goedkoper dus is dit voor mij niet echt een weekdeal.

Tegenvaller dit zeg:p in de email staat 26.90 voor de idolaat perf. Dacht ff kijkrn hopelijk zit men smaak er nog bij. Is t typfout

Nieuwe vorm van marketing? Gebeurde vorige week ook al. .

Laatst bewerkt:
Tegenvaller dit zeg:p in de email staat 26.90 voor de idolaat perf. Dacht ff kijkrn hopelijk zit men smaak er nog bij. Is t typfout

Nieuwe vorm van marketing? Gebeurde vorige week ook al. .
Het is inderdaad een foutje in de nieuwsbrief. De prijs is inderdaad 36.90 in plaats van 26.90. Ons excuses hiervoor. Onderin de mail staat ook dat prijsfouten voorbehouden zijn, maar is natuurlijk nooit de intentie om klanten te misleiden. De prijs is op het laatste moment nog veranderd, waardoor een typefout ontstaan is. We willen dit liever ook niet. We rekenen op je begrip:rolleyes:

Weer flink boodschappen bij jullie gedaan: C2595867 / C2595894 / C259590.

Misschien iets leuks voor erbij?

Laat het weekend maar beginnen.

Helaas. 36,90 euro is 3 euro korting per pot. Wanneer je dit keer 4 doet kom je uit op 12 euro korting :) Toch erg aantrekkelijk lijkt mij :D We zien je volgende bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van! Bart
4 potten van 2kg in aanbieding = 147,6€
2potten van 4kg zonder aanbieding = 129€
Dus de 12€ korting brengt niet veel op tegen een zowiezo verschil van nog eens 18,6€
Ik ben zelf student dus budgetgewijs zou dit een stomme financiele beslissing zijn voor mij. Ik ging eens 4potten bestellen zodat ik verschillende smaken in huis had om mee te experimenteren, ik kook met whey poeder verschillende dingen.

Weer flink boodschappen bij jullie gedaan: C2595867 / C2595894 / C259590.

Misschien iets leuks voor erbij?

Laat het weekend maar beginnen.
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag. Je order zit al in het verwerkingsproces en wordt op dit moment verzameld. Ik kan daar helaas niets voor je aan toevoegen, echter zorgen wij dat de zes geselecteerde cadeautjes er zeker bijkomen. Morgen in huis :thumbs:
Helaas. 36,90 euro is 3 euro korting per pot. Wanneer je dit keer 4 doet kom je uit op 12 euro korting :) Toch erg aantrekkelijk lijkt mij :D We zien je volgende bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van! Bart
4 potten van 2kg in aanbieding = 147,6€
2potten van 4kg zonder aanbieding = 129€
Dus de 12€ korting brengt niet veel op tegen een zowiezo verschil van nog eens 18,6€
Ik ben zelf student dus budgetgewijs zou dit een stomme financiele beslissing zijn voor mij. Ik ging eens 4potten bestellen zodat ik verschillende smaken in huis had om mee te experimenteren, ik kook met whey poeder verschillende dingen.
Het is natuurlijk zo dat als je kleinverpakkingen koopt, deze verhoudingsgewijs altijd duurder zijn dan grootverpakkingen. Normaal gesproken ben je 160 euro krijg voor 4x2kilo en 2x4kilo is 130 euro. Het is dus opzich een mooie korting door de aanbieding. Daarnaast moet je niet vergeten dat onze Isolaat Perfection buiten de aanbieding om ook al enorm scherp geprijsd is :) Je betaald bij onze eiwitten zeker niet te veel! Door vier potten te kopen, kun je lekker varieren in smaak en de houdbaarheid blijft goed. Dit is een mooie aanbieding om goedkoper verschillende smaken in huis te halen! :)
Ralf

Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag. Je order zit al in het verwerkingsproces en wordt op dit moment verzameld. Ik kan daar helaas niets voor je aan toevoegen, echter zorgen wij dat de zes geselecteerde cadeautjes er zeker bijkomen. Morgen in huis :thumbs: Het is natuurlijk zo dat als je kleinverpakkingen koopt, deze verhoudingsgewijs altijd duurder zijn dan grootverpakkingen. Normaal gesproken ben je 160 euro krijg voor 4x2kilo en 2x4kilo is 130 euro. Het is dus opzich een mooie korting door de aanbieding. Daarnaast moet je niet vergeten dat onze Isolaat Perfection buiten de aanbieding om ook al enorm scherp geprijsd is :) Je betaald bij onze eiwitten zeker niet te veel! Door vier potten te kopen, kun je lekker varieren in smaak en de houdbaarheid blijft goed. Dit is een mooie aanbieding om goedkoper verschillende smaken in huis te halen! :) Ralf

Dat is een mening dat ik niet deel. Als alleenwonende student zou het dom zijn om meer uit te geven aan iets wat ik goedkoper kan rijgen .

Dat is een mening dat ik niet deel. Als alleenwonende student zou het dom zijn om meer uit te geven aan iets wat ik goedkoper kan rijgen .

Je moet inderdaad prioriteiten stellen. Begrijpen wij volledig :)

Bart

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Lipo 6 BLACK!
blackucbanner.jpg

Kenmerken Lipo-6 Black ultra concentrate:
-Heerlijk feel good gevoel
-Liquid capsules voor maximale opname
-Extreme energie
-Instant Rush pills!
-Ultra geconcentreerd!
- Voor dames en heren
-werkt urenlang per capsule
-Extreme "1 pill only" formula!
-Maandverpakking

bij elke 20 euro krijg je een gratis funnbar snoepje en gratis verzending. Gewoon 10 losse bestellingen doen van 20 euro en je hebt je gratis hele reep funnbar snoepjes :D

Overigens vind ik het ook schandalig, dat ze gratis dingen weggeven en aanbiedingen doen. Ik vind dat echt niet kunnen en terecht dat mensen daar over klagen. Nog even en jullie gaan hier beweren dat B&F een echt bedrijf is wat geld wil verdienen.

Er was toch ook zo'n spreekwoord? Iets met "Een gegeven eiwitsnoepje niet in de bek stoppen" ofzo...

Zo weer een flinke bestelling gedaan nu ik weer helemaal terug ben na kruisbandherstel etc.

maar een extra extraatje is natuurlijk nooit verkeerd ;)
Ref: C2596438

Ben wel benieuwd naar het eiwitsnoepje overigens, leuke actie heb zelf helaas net de oh yeah bar actie gemist dus hopelijk smaakt dit ook.

Mocht er overigens nog een identieke bestelling zonder betaling in het systeem staan dan komt dit doordat chrome zich in het betaalproces afsloot en mag dus verwijdert worden.

Zo weer een flinke bestelling gedaan nu ik weer helemaal terug ben na kruisbandherstel etc.

maar een extra extraatje is natuurlijk nooit verkeerd ;)
Ref: C2596438

Ben wel benieuwd naar het eiwitsnoepje overigens, leuke actie heb zelf helaas net de oh yeah bar actie gemist dus hopelijk smaakt dit ook.

Mocht er overigens nog een identieke bestelling zonder betaling in het systeem staan dan komt dit doordat chrome zich in het betaalproces afsloot en mag dus verwijdert worden.

Bedankt voor je bestelling! Je bestelling wordt momenteel behandeld waardoor ik er helaas niets meer aan kan toevoegen. De Funnbar gaat je zeker bevallen :) Ik ben al verslaafd..
Je order staat er 1x in, dus dat is goed gegaan :)

Bart

Bedankt voor je bestelling! Je bestelling wordt momenteel behandeld waardoor ik er helaas niets meer aan kan toevoegen. De Funnbar gaat je zeker bevallen :) Ik ben al verslaafd..
Je order staat er 1x in, dus dat is goed gegaan :)

Bart

Ok prima, had namelijk geen bevestigingsmail gekregen en dat gebeurt meestal wel vrij onmiddelijk.

Ja dingen zoals die funnbar en de smartprotein zijn vooral voor evenementen en langere tripjes maar het is wel fijn als ze dan ook nog smaken ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven