Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat een foutje in de mail denk ik. Daar wordt de Isolaat voor €26,90 aangeboden maar op de website is ie een tientje duurder. Ik viel al bijna van mijn stoel bij het zien van die prijs haha.
hahaha zag net het zelfde, ik wou eigenlijk gelijk gaan bestellen! Maar voor 36,90 laat ik het maar gaan...
De prijs is inderdaad 36,90 voor 2kg Isolaat Perfection Momenteel in de weekdeal dus profiteren zou ik zeggen! 
Mijn bestelling binnen gekregen gisteren!
Uiteraard gelijk de funbar (chocolate/caramel) geprobeerd. Zijn stevige snoepjes, Qua smaak en textuur zijn ze een beetje te vergelijken met de Chokotoff toffees.
Ik zou er niet zo een hele reep van opeten. Maar af en toe eens een snoepje tussendoor is wel lekker!

Het is inderdaad een foutje in de nieuwsbrief. De prijs is inderdaad 36.90 in plaats van 26.90. Ons excuses hiervoor. Onderin de mail staat ook dat prijsfouten voorbehouden zijn, maar is natuurlijk nooit de intentie om klanten te misleiden. De prijs is op het laatste moment nog veranderd, waardoor een typefout ontstaan is. We willen dit liever ook niet. We rekenen op je begripTegenvaller dit zegin de email staat 26.90 voor de idolaat perf. Dacht ff kijkrn hopelijk zit men smaak er nog bij. Is t typfout
Nieuwe vorm van marketing? Gebeurde vorige week ook al. .

Helaas. 36,90 euro is 3 euro korting per pot. Wanneer je dit keer 4 doet kom je uit op 12 euro kortingToch erg aantrekkelijk lijkt mij
We zien je volgende bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van! Bart
4 potten van 2kg in aanbieding = 147,6€
2potten van 4kg zonder aanbieding = 129€
Dus de 12€ korting brengt niet veel op tegen een zowiezo verschil van nog eens 18,6€
Ik ben zelf student dus budgetgewijs zou dit een stomme financiele beslissing zijn voor mij. Ik ging eens 4potten bestellen zodat ik verschillende smaken in huis had om mee te experimenteren, ik kook met whey poeder verschillende dingen.
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag. Je order zit al in het verwerkingsproces en wordt op dit moment verzameld. Ik kan daar helaas niets voor je aan toevoegen, echter zorgen wij dat de zes geselecteerde cadeautjes er zeker bijkomen. Morgen in huisWeer flink boodschappen bij jullie gedaan: C2595867 / C2595894 / C259590.
Misschien iets leuks voor erbij?
Laat het weekend maar beginnen.
Het is natuurlijk zo dat als je kleinverpakkingen koopt, deze verhoudingsgewijs altijd duurder zijn dan grootverpakkingen. Normaal gesproken ben je 160 euro krijg voor 4x2kilo en 2x4kilo is 130 euro. Het is dus opzich een mooie korting door de aanbieding. Daarnaast moet je niet vergeten dat onze Isolaat Perfection buiten de aanbieding om ook al enorm scherp geprijsd isHelaas. 36,90 euro is 3 euro korting per pot. Wanneer je dit keer 4 doet kom je uit op 12 euro kortingToch erg aantrekkelijk lijkt mij
We zien je volgende bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van! Bart
4 potten van 2kg in aanbieding = 147,6€
2potten van 4kg zonder aanbieding = 129€
Dus de 12€ korting brengt niet veel op tegen een zowiezo verschil van nog eens 18,6€
Ik ben zelf student dus budgetgewijs zou dit een stomme financiele beslissing zijn voor mij. Ik ging eens 4potten bestellen zodat ik verschillende smaken in huis had om mee te experimenteren, ik kook met whey poeder verschillende dingen.
Je betaald bij onze eiwitten zeker niet te veel! Door vier potten te kopen, kun je lekker varieren in smaak en de houdbaarheid blijft goed. Dit is een mooie aanbieding om goedkoper verschillende smaken in huis te halen! 
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag. Je order zit al in het verwerkingsproces en wordt op dit moment verzameld. Ik kan daar helaas niets voor je aan toevoegen, echter zorgen wij dat de zes geselecteerde cadeautjes er zeker bijkomen. Morgen in huisHet is natuurlijk zo dat als je kleinverpakkingen koopt, deze verhoudingsgewijs altijd duurder zijn dan grootverpakkingen. Normaal gesproken ben je 160 euro krijg voor 4x2kilo en 2x4kilo is 130 euro. Het is dus opzich een mooie korting door de aanbieding. Daarnaast moet je niet vergeten dat onze Isolaat Perfection buiten de aanbieding om ook al enorm scherp geprijsd is
Je betaald bij onze eiwitten zeker niet te veel! Door vier potten te kopen, kun je lekker varieren in smaak en de houdbaarheid blijft goed. Dit is een mooie aanbieding om goedkoper verschillende smaken in huis te halen!
Ralf
Dat is een mening dat ik niet deel. Als alleenwonende student zou het dom zijn om meer uit te geven aan iets wat ik goedkoper kan rijgen .

3 orders puur voor extra goodies..Weer flink boodschappen bij jullie gedaan: C2595867 / C2595894 / C259590.
Misschien iets leuks voor erbij?
Laat het weekend maar beginnen.
?

Zo weer een flinke bestelling gedaan nu ik weer helemaal terug ben na kruisbandherstel etc.
maar een extra extraatje is natuurlijk nooit verkeerd
Ref: C2596438
Ben wel benieuwd naar het eiwitsnoepje overigens, leuke actie heb zelf helaas net de oh yeah bar actie gemist dus hopelijk smaakt dit ook.
Mocht er overigens nog een identieke bestelling zonder betaling in het systeem staan dan komt dit doordat chrome zich in het betaalproces afsloot en mag dus verwijdert worden.
Ik ben al verslaafd..
Bedankt voor je bestelling! Je bestelling wordt momenteel behandeld waardoor ik er helaas niets meer aan kan toevoegen. De Funnbar gaat je zeker bevallenIk ben al verslaafd..
Je order staat er 1x in, dus dat is goed gegaan
Bart
.