Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling top na 1 dag binnen, maar kan het kloppen dat mijn Agmatine heel erg kristallerig is? Zijn hele grote brokken

Oh dat is een tegenvaller :( wanneer ik naar de winkel in Zwolle ga zijn ze daar ook niet meer te krijgen?

Mvg
Nee, wij zorgen dat de vestigingen in Zwolle en Amersfoort voorraad krijgen. Als wij het langere tijd niet hebben, staat het ook niet in de winkels!
Bestelling top na 1 dag binnen, maar kan het kloppen dat mijn Agmatine heel erg kristallerig is? Zijn hele grote brokken
Super, graag gedaan. Dat kan inderdaad kloppen, vaak even hard schudden of met een mes kapot maken doet vaak wonderen;)

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Weekdeals!

Oh Yeah! Low Carb Bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 21,90!

Amino Liquid Universal
Nu voor slechts 14,90!

C4 Extreme Pre-Workout
Nu voor slechts 19,90!

CreaPure Creatine

Nu voor slechts 9,90!

Magnificent
Nu voor slechts 19,50!

Micellar Casein Perfection
Nu al verkrijgbaar voor 13,50!

Ripped!
Nu voor slechts 11,50!

Serious Mass
Nu al verkrijgbaar voor 24,90!

Geen probleem! :p
We wachten op de betalingsbevestiging. Dit kan 2 tot 4 werkdagen duren. Wanneer de betaling is afgerond wordt het pakketje opgestuurd :) Je zult je pakketje dus 1 van de komende dagen ontvangen :)
Bedankt voor je bestelling en enjoy :cool:

Bart

Blijkbaar heb ik me van bedrag vergist en heb ik alleen het subtotaal betaald :p
Heb nu het overige bedrag bijgestort! (7,79 euro)

Blijkbaar heb ik me van bedrag vergist en heb ik alleen het subtotaal betaald :p
Heb nu het overige bedrag bijgestort! (7,79 euro)
Kan gebeuren, zodra wij het compleet hebben, gaat je order direct weg. Scherp van je! We hebben het eerste gedeelte nog niet ontvangen, anders hadden we je om een bijbetaling gevraagd :)

Ralf

Net weer een bestelling geplaatst C2585895

kan er nog iets lkers bij :)

die foam roller werkt goed, ziet er ook mooi uit overigens

was niet zo'n fan van de oh yeah bars

Mezelf maar weer eens een bestelling cadeau gedaan :o C2586491

Een van de nieuwe smaken whey als sample mag als het nog kan! :D

Yes de Winterbox is er toch gekomen! Geduld loont :-)
Ik heb een weer een grote bestelling geplaatst! Misschien kan er nog een extra whey sachet bij? :engel:
C2586539

Ik heb deze keer de caseine in vanille smaak besteld, ik ben heel benieuwd hoe deze bevalt!

Shit net te laat besteld. Hopelijk kunnen jullie deze grote bestelling nog snel verwerken. Is er toevallig nog een sample van de whey perfection speculaas? Die had ik graag gehad. Alvast bedankt

C2586798

Ahh net te laat geweest, eigen domme fout. Gok ook niet dat de bestelling nu al ingepakt zal zijn. Zouden jullie wat samples toe kunnen voegen om mijn teleurstelling enigszins te compenseren. Heb mijn bestelling snel in orde gemaakt om dan toch misschien nog op tijd te zijn. Maar te laat is te laat

Laatst bewerkt:
Website plat?

Net weer een bestelling geplaatst C2585895

kan er nog iets lkers bij :)
Bedankt voor je bestelling. Hij is al verwerkt, vandaag in huis :)
die foam roller werkt goed, ziet er ook mooi uit overigens

was niet zo'n fan van de oh yeah bars
Foamrollers zijn chill he? Nouja 'chill':D Goed om te horen dat hij bevalt!
Mezelf maar weer eens een bestelling cadeau gedaan :o C2586491

Een van de nieuwe smaken whey als sample mag als het nog kan! :D
Bedankt voor je bestelling. Hij is in verzending, dus vandaag in huis :)
Yes de Winterbox is er toch gekomen! Geduld loont :-)
Ik heb een weer een grote bestelling geplaatst! Misschien kan er nog een extra whey sachet bij? :engel:
C2586539

Ik heb deze keer de caseine in vanille smaak besteld, ik ben heel benieuwd hoe deze bevalt!
Bedankt voor je bestelling. Ik heb de status voor je gechecked en zal vandaag klaar liggen bij het afhaalpunt voor je. De Winterbox koste wat tijd, maar hij is er :D
Shit net te laat besteld. Hopelijk kunnen jullie deze grote bestelling nog snel verwerken. Is er toevallig nog een sample van de whey perfection speculaas? Die had ik graag gehad. Alvast bedankt

C2586798

Ahh net te laat geweest, eigen domme fout. Gok ook niet dat de bestelling nu al ingepakt zal zijn. Zouden jullie wat samples toe kunnen voegen om mijn teleurstelling enigszins te compenseren. Heb mijn bestelling snel in orde gemaakt om dan toch misschien nog op tijd te zijn. Maar te laat is te laat
Bedankt voor je bestelling :) Als je na 22.00u besteld, word hij ook daadwerkelijk de volgende dag verstuurd. Dit is omdat de postNL direct vertrekt om de pakketten optijd in het sorteercentrum te krijgen. Later dan 22.00u kan dan echt niet :) Je order zit reeds in de verwerking, morgen in huis :)
Website is up and running:cool:

Ralf

Maar weer eens een bestelling gedaan :D C2587312

Als extra kreeg je bij je bestelling een Multi men of Multi women.. Ik kon niet kiezen en kreeg een Multi men.. Zou ik een multi women kunnen krijgen? (Of beide als extraatje? Dan is mijn vriend ook weer voorzien :D)

Hopelijk krijg ik als sample eens één van de nieuwe smaken :o Heb al zo'n 5 dezelfde liggen!

Bedankt maar weer :D

vanochted, 1e x me whey (chocolate milkshake) met oats en melk geprobeerd, het wad echt HEEERLIJK !

blijvertje dus :)

Bedankt voor je bestelling. Hij is al verwerkt, vandaag in huis :)

Foamrollers zijn chill he? Nouja 'chill':D Goed om te horen dat hij bevalt!

Bedankt voor je bestelling. Hij is in verzending, dus vandaag in huis :)

Bedankt voor je bestelling. Ik heb de status voor je gechecked en zal vandaag klaar liggen bij het afhaalpunt voor je. De Winterbox koste wat tijd, maar hij is er :D

Bedankt voor je bestelling :) Als je na 22.00u besteld, word hij ook daadwerkelijk de volgende dag verstuurd. Dit is omdat de postNL direct vertrekt om de pakketten optijd in het sorteercentrum te krijgen. Later dan 22.00u kan dan echt niet :) Je order zit reeds in de verwerking, morgen in huis :)

Website is up and running:cool:

Ralf

Helaas zit de brownie en pindakaas niet in de winter box

Helaas zit de brownie en pindakaas niet in de winter box

Inderdaad jammer! Wel twee koffie smaken: goed voor de liefhebbers; iets minder goed voor de anderen :)

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Wat moet ik me trouwens voorstellen bij die Funnbar reep? Zacht van textuur (zoals een snoepje) of eerder taai (zoals de meeste eiwitrepen)?

Ben wel geïnteresseerd! Het ziet er in elk geval veelbelovend uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven