C2585007
Beste,
Net een nieuwe bestelling geplaatst, is er een extratje mogelijk? ��
Is geregeld!
Bedankt voor je bestelling, je hebt hem morgen in huis

Bart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C2585007
Beste,
Net een nieuwe bestelling geplaatst, is er een extratje mogelijk? ��

Is geregeld!
Bedankt voor je bestelling, je hebt hem morgen in huis
Bart
Nee, de Marinol Omega-3 in 180 of 360 capsules gaat zeker nog 2-3 maand duren voordat deze weer voorradig zijn![]()
wanneer ik naar de winkel in Zwolle ga zijn ze daar ook niet meer te krijgen?Nee, wij zorgen dat de vestigingen in Zwolle en Amersfoort voorraad krijgen. Als wij het langere tijd niet hebben, staat het ook niet in de winkels!Oh dat is een tegenvallerwanneer ik naar de winkel in Zwolle ga zijn ze daar ook niet meer te krijgen?
Mvg
Super, graag gedaan. Dat kan inderdaad kloppen, vaak even hard schudden of met een mes kapot maken doet vaak wonderenBestelling top na 1 dag binnen, maar kan het kloppen dat mijn Agmatine heel erg kristallerig is? Zijn hele grote brokken

Geen probleem!![]()
We wachten op de betalingsbevestiging. Dit kan 2 tot 4 werkdagen duren. Wanneer de betaling is afgerond wordt het pakketje opgestuurdJe zult je pakketje dus 1 van de komende dagen ontvangen
Bedankt voor je bestelling en enjoy
Bart
Kan gebeuren, zodra wij het compleet hebben, gaat je order direct weg. Scherp van je! We hebben het eerste gedeelte nog niet ontvangen, anders hadden we je om een bijbetaling gevraagdBlijkbaar heb ik me van bedrag vergist en heb ik alleen het subtotaal betaald![]()
Heb nu het overige bedrag bijgestort! (7,79 euro)

Bestelling top na 1 dag binnen, maar kan het kloppen dat mijn Agmatine heel erg kristallerig is? Zijn hele grote brokken

Bedankt voor je bestelling. Hij is al verwerkt, vandaag in huisNet weer een bestelling geplaatst C2585895
kan er nog iets lkers bij![]()

Foamrollers zijn chill he? Nouja 'chill'die foam roller werkt goed, ziet er ook mooi uit overigens
was niet zo'n fan van de oh yeah bars
Goed om te horen dat hij bevalt! Bedankt voor je bestelling. Hij is in verzending, dus vandaag in huisMezelf maar weer eens een bestelling cadeau gedaanC2586491
Een van de nieuwe smaken whey als sample mag als het nog kan!![]()

Bedankt voor je bestelling. Ik heb de status voor je gechecked en zal vandaag klaar liggen bij het afhaalpunt voor je. De Winterbox koste wat tijd, maar hij is erYes de Winterbox is er toch gekomen! Geduld loont :-)
Ik heb een weer een grote bestelling geplaatst! Misschien kan er nog een extra whey sachet bij?
C2586539
Ik heb deze keer de caseine in vanille smaak besteld, ik ben heel benieuwd hoe deze bevalt!

Bedankt voor je bestellingShit net te laat besteld. Hopelijk kunnen jullie deze grote bestelling nog snel verwerken. Is er toevallig nog een sample van de whey perfection speculaas? Die had ik graag gehad. Alvast bedankt
C2586798
Ahh net te laat geweest, eigen domme fout. Gok ook niet dat de bestelling nu al ingepakt zal zijn. Zouden jullie wat samples toe kunnen voegen om mijn teleurstelling enigszins te compenseren. Heb mijn bestelling snel in orde gemaakt om dan toch misschien nog op tijd te zijn. Maar te laat is te laat
Als je na 22.00u besteld, word hij ook daadwerkelijk de volgende dag verstuurd. Dit is omdat de postNL direct vertrekt om de pakketten optijd in het sorteercentrum te krijgen. Later dan 22.00u kan dan echt niet
Je order zit reeds in de verwerking, morgen in huis 
Website is up and running

C2587312
)
Heb al zo'n 5 dezelfde liggen!
Bedankt voor je bestelling. Hij is al verwerkt, vandaag in huis
Foamrollers zijn chill he? Nouja 'chill'Goed om te horen dat hij bevalt!
Bedankt voor je bestelling. Hij is in verzending, dus vandaag in huis
Bedankt voor je bestelling. Ik heb de status voor je gechecked en zal vandaag klaar liggen bij het afhaalpunt voor je. De Winterbox koste wat tijd, maar hij is er
Bedankt voor je bestellingAls je na 22.00u besteld, word hij ook daadwerkelijk de volgende dag verstuurd. Dit is omdat de postNL direct vertrekt om de pakketten optijd in het sorteercentrum te krijgen. Later dan 22.00u kan dan echt niet
Je order zit reeds in de verwerking, morgen in huis
Website is up and running
Ralf
Helaas zit de brownie en pindakaas niet in de winter box