MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom komen de ingrediënten van de Lipo-6 black UC op jullie website niet overeen met de werkelijke ingrediënten die weergegeven worden op deze website (tevens de producent van deze fatburner, Nutrex):

Jullie website: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/nutrex/lipo6-black-uc/#ingredienten
Nutrex: http://www.nutrex.com/product/lipo-6-black-ultra-concentrate/

Dit heeft te maken met Europese wetgeving. De ingrediënten op de site van Nutrex voldoen niet aan de Europese wetgeving. Wij verkopen de Lipo-6 Black UC welke vanzelfsprekend wel aan de Europese wetgeving voldoet ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!

Best BCAA

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu slechts 17,50!

Crazy Pre-workout

Nu slechts 11,50!

Green Tea Slank - Ultra Pure

Nu slechts 9,90!

Isolaat Perfection

Nu al verkrijgbaar vanaf slechts 16,500!

Mutant Mass

Nu al verkrijgbaar voor slechts 22,50!

Myofusion Elite

Nu slechts 29,90!

The System

Nu slechts 49,90!

Vegegreens

Nu slechts 14,50!

Bart die chocolate versie is nog steeds niet beschikbaar ofwel? begin hoop te verlieze en anders kan ik beter voor iets anders gaan..

Nee, helaas! En ik vrees dat dit ook nog wel een aantal weken gaat duren :( de smaken vanilla en aardbei zijn wel voorradig :)

Bart

Wanneer komt de biergist en de magnesium calcium en zinc capsules van now food weer op voorraad? Ze zijn nou wel erg lang niet op voorraad...

Waarom komen de ingrediënten van de Lipo-6 black UC op jullie website niet overeen met de werkelijke ingrediënten die weergegeven worden op deze website (tevens de producent van deze fatburner, Nutrex):

Jullie website: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanke.../#ingredienten
Nutrex: http://www.nutrex.com/product/lipo-6...a-concentrate/
Dit heeft te maken met Europese wetgeving. De ingrediënten op de site van Nutrex voldoen niet aan de Europese wetgeving. Wij verkopen de Lipo-6 Black UC welke vanzelfsprekend wel aan de Europese wetgeving voldoet

Bart

Bedankt voor de duidelijkheid!

Zojuist toch een bestelling geplaatst, ordernummer C2597546. Ik had nog wat dingetjes nodig en als peanutbutterlover meteen ook gebruik gemaakt van de actiecode :)

Wanneer komt de biergist en de magnesium calcium en zinc capsules van now food weer op voorraad? Ze zijn nou wel erg lang niet op voorraad...
Veel producten van Now Foods komen helaas niet meer terug. Dit heeft te maken met hetfeit dat er nu een Nederlandse Now Foods leverancier is. Dat betekend verplichte prijzen en Nederlandse etiketten. Sommige producten hebben een prijsstijging van meer dan 200%. We kopen ze dus niet meer rechtstreeks vanuit de Vs. We zijn druk bezig met een vervangend merk, maar voorlopig is het aanbod Now Foods karig.
Bedankt voor de duidelijkheid!

Zojuist toch een bestelling geplaatst, ordernummer C2597546. Ik had nog wat dingetjes nodig en als peanutbutterlover meteen ook gebruik gemaakt van de actiecode :)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag en morgen in huis :)

Ralf

Veel producten van Now Foods komen helaas niet meer terug. Dit heeft te maken met hetfeit dat er nu een Nederlandse Now Foods leverancier is. Dat betekend verplichte prijzen en Nederlandse etiketten. Sommige producten hebben een prijsstijging van meer dan 200%. We kopen ze dus niet meer rechtstreeks vanuit de Vs. We zijn druk bezig met een vervangend merk, maar voorlopig is het aanbod Now Foods karig.

Ralf

Is de Nederlandse spelling ook per persoon persoonlijk of niet?

Ralf
Ja ik zag het die andere calcium magnesium was ineens 18 euro waar die normaal een tientje oid was
Bij jullie 18.90
Hier: http://www.bardolino.nl/calcium-magnesium.html
6.90 :roflol:

hoe dan

Laatst bewerkt:
Is de Nederlandse spelling ook per persoon persoonlijk of niet?
Bedankt voor je nuttige aanvulling. Dat waardeer ik :) jij ook een goed weekend!

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Ja ik zag het die andere calcium magnesium was ineens 18 euro waar die normaal een tientje oid was
Ja, helaas is de prijs gestegen. Daarop hebben we geen invloed en is leidend vanuit de leverancier. We bieden uiteraard goede alternatieven aan :)

Ralf

Bedankt voor je nuttige aanvulling. Dat waardeer ik :) jij ook een goed weekend!

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Ja, helaas is de prijs gestegen. Daarop hebben we geen invloed en is leidend vanuit de leverancier. We bieden uiteraard goede alternatieven aan :)

Ralf

Insgelijks! Beetje humor tussen al deze serieuze praat kan geen kwaad lijkt me :rolleyes:

reported

Krijg ik nu gratis samples?

Deze week Cellmass 2.0, Synhta 6, Amino X en N.O.Xplode 2.0 binnengekregen van Bsn samen met 2 dozen smartbars van het huismerk en een potje beta alanine voor wat extra's toe te voegen. Dat spul van Bsn bevalt wel goed moet ik zeggen en die smartbars zijn voor herhaling vatbaar! Valt me wel tegen hoeveel mensen hier klagen over samples etc, beetje jammer, mensen zijn tegenwoordig nergens meer tevreden over.

Laatst bewerkt:
Zou B&F binnenkort niet met een eigen intra-workout supplement uitkomen?

De concurrentie heeft dit al voorhanden. Of zijn jullie hier toevallig ook mee bezig?

Deze week Cellmass 2.0, Synhta 6, Amino X en N.O.Xplode 2.0 binnengekregen van Bsn samen met 2 dozen smartbars van het huismerk en een potje beta alanine voor wat extra's toe te voegen. Dat spul van Bsn bevalt wel goed moet ik zeggen en die smartbars zijn voor herhaling vatbaar! Valt me wel tegen hoeveel mensen hier klagen over samples etc, beetje jammer, mensen zijn tegenwoordig nergens meer tevreden over.

Bedankt voor je bestelling. Met deze ijzersterke BSN stack zal je zeker goede resultaten behalen!:lifter:. En natuurlijk altijd leuk om te horen dat je een extra sample bij je bestelling waardeert :)

Carmen

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Zou B&F binnenkort niet met een eigen intra-workout supplement uitkomen?

De concurrentie heeft dit al voorhanden. Of zijn jullie hier toevallig ook mee bezig?

Deze hebben we al namelijk de During Workout;)

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Is Muscle Protect niet gewoon B&F's huismerk intra-workout?

De Muscle Protect is inderdaad een top product voor tijdens de training om je spieren te beschermen. Een verschil met de During Workout is dat de During Workout instant koolhydraten bevat waardoor je een verhoogd energie niveau tijdens de training hebt.:).

Carmen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven