MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer bestelling :D
order: C2598953
die nieuwe snoepjes er ook bij genomen ben benieuwd hoe ze zijn(A)

nog een leuk extratje misschien :engel:

weer bestelling :D
order: C2598953
die nieuwe snoepjes er ook bij genomen ben benieuwd hoe ze zijn(A)

nog een leuk extratje misschien :engel:

Bedankt voor je bestelling:). Omdat het heerlijke snoepjes zijn waar je waarschijnlijk geen genoeg van kunt krijgen, heb ik wat extra snoepjes aan je bestelling toegevoegd;)

Carmen

Ben benieuwd dankjewel

Binnenkort nog nieuwe producten van Dedicated Nutrition bij B&F?
Moet zeggen dat ik wel heel erg fan ben geworden na de Pre-workout, Creatine, eiwitten & Multi vitamine

Binnenkort nog nieuwe producten van Dedicated Nutrition bij B&F?
Moet zeggen dat ik wel heel erg fan ben geworden na de Pre-workout, Creatine, eiwitten & Multi vitamine

Dat begrijp ik, Dedicated is een geweldig merk met fantastische producten! Op dit moment verwachten wij op korte termijn geen nieuwe producten van Dedicated. :( Je zal helaas nog even geduld moeten hebben;).

Carmen

En hemavol krijgen jullie ook niet meer?
Wacht er al even op!

Deze week Cellmass 2.0, Synhta 6, Amino X en N.O.Xplode 2.0 binnengekregen van Bsn samen met 2 dozen smartbars van het huismerk en een potje beta alanine voor wat extra's toe te voegen. Dat spul van Bsn bevalt wel goed moet ik zeggen en die smartbars zijn voor herhaling vatbaar! Valt me wel tegen hoeveel mensen hier klagen over samples etc, beetje jammer, mensen zijn tegenwoordig nergens meer tevreden over.

Hoeveel Beta knal jij nog bij je XPlode? Ben zelf ook erg tevreden over 2.0. De pump is trained fijner. Heb ook losse DMAA en Unstop maar toch is de X2.0 het fijnst. Unstop en DMAA is fijn tijdens de cut periode. Extra zweten erbij. En waar op dr B&F site heb je 2.0 gevonde? Kom alleen 3.0 nog tegen waar de reviews slechter van zijn dan van 2.0.

dit moet toch kunnen neem ik aan.. ook al zou ie verzendkosten moeten betalen..

ff voor B&F met deze post had ik het niet over de snoepjes.. daarvan snap ik het probleem namelijk niet.. tis 15 gram eiwit per reep, dus of je nou 1snoepje krijgt of een reep dat moet niets uitmaken.. dan eet maar 50 gram kip meer

Waarom zijn de oats ineens zo duur? Prijsstijging van bijna 40%????

Albert Heijn kan je oats voor iets van 50 cent krijgen en die doe je dan in de blender en heb je bijna hetzelfde

Albert Heijn kan je oats voor iets van 50 cent krijgen en die doe je dan in de blender en heb je bijna hetzelfde

ultra fine oats is voor mij dezelfde categorie als voorgesneden groente en fruit. Hetzelfde product is ineens veel duurder door handelingen die je makkelijk zelf kan doen.

Overigens vind ik het wel een zeer slimme manier om geld te verdienen ;)

We hebben de Ultra Fine Oats een lange tijd in de aanbieding gehad (zoals Halloween Deals, SALE) en nu tegen de gebruikelijke prijs :) 2,50 voor een kilo Ultra Fine Oats van de hoogste kwaliteit Foodgrade die we inkopen, is zeker geen gekke prijs. De Oats is een populair product, dus binnenkort komt deze wel weer in de aanbieding :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!
Best BCAA
Nu slechts 17,50!

Crazy Pre-workout
Nu slechts 11,50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
Nu slechts 9,90!

Isolaat Perfection
Nu al verkrijgbaar vanaf slechts 16,500!

Mutant Mass
Nu al verkrijgbaar voor slechts 22,50!

Myofusion Elite
Nu slechts 29,90!

The System
Nu slechts 49,90!

Vegegreens
Nu slechts 14,50![/QUOTE]

Waren 2 weken achtereen in de aanbieding geloof ik, hopelijk binnenkort weer :) ga sneller door mn voorraad heen dan ik dacht alweer bijna op

Beste B&F,

Ik ben op zoek naar een foam roller die niet al te duur kost en zat even op jullie site rond te kijken.
Weten jullie toevallig hoe groot de foam roller moet zijn, want ik zie ze in 30cm maar ook in 45cm zie ik ze voorbij komen?
Zo breed ben ik niet met mijn 80kg :o

En de 2e vraag; ik zie de emotion foam roller op jullie website die mij wel aanspreekt qua prijs (24,90), is deze er ook nog in een andere kleur dan roze? :D

In jullie email met de weekdeals staat Isolaat Perfection 2000g aan 26,90€.
Is dit een foutje want op de website staat deze aan 36,90€.

ordernummer is: C2601001

Jo hebben jullie nog andere samples dan whey? Zoja zouden jullie er dan 1 bij kunnen doen?
Wel relax dat je nu de bodnyfat clipper kunt kiezen als extra want mijne was pas geleden stuk gegaan.

Beste B&F,

Ik ben op zoek naar een foam roller die niet al te duur kost en zat even op jullie site rond te kijken.
Weten jullie toevallig hoe groot de foam roller moet zijn, want ik zie ze in 30cm maar ook in 45cm zie ik ze voorbij komen?

En de 2e vraag; ik zie de emotion foam roller op jullie website die mij wel aanspreekt qua prijs (24,90), is deze er ook nog in een andere kleur dan roze? :D

Voor mij werkt een 45 cm roller uitstekend.... Moet ook niet kleiner worden dan dat voor mij persoonlijk.
(ik heb de MyProtein roller).

Beste B&F,

We hebben meerdere soorten Foamrollers, welke je exact wil, is afhankelijk van je eisen. Ik heb zelf thuis de Triggerpoint Foamroller en als je deze opzoekt op internet, weet je zeker dat je een goede hebt. Ik heb zelf de "gewone" van 42,95 en deze is 33cm. Een prima formaat, veel groter is absoluut niet nodig. Je kan met zo'n formaat heel goed rollen. De Emoticon foamroller verwachten we niet meer in een andere kleur. Uit ervaring met klanten die foamrollers kopen, met de Triggerpoitn ben je zeker tevreden. Die kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen :)
In jullie email met de weekdeals staat Isolaat Perfection 2000g aan 26,90€.
Is dit een foutje want op de website staat deze aan 36,90€.
Dat klopt inderdaad, het is 36,90 euro per 2kilo. We hebben een fout in de nieuwsbrief gezet, ons excuses hiervoor.:rolleyes:
ordernummer is: C2601001

Jo hebben jullie nog andere samples dan whey? Zoja zouden jullie er dan 1 bij kunnen doen?
Wel relax dat je nu de bodnyfat clipper kunt kiezen als extra want mijne was pas geleden stuk gegaan.
Bedankt voor je bestelling, gaan we mee aan de slag :) We hebben helaas momenteel niet andere samples whey, alleen die je als cadeauoptie hebt.

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!
Best BCAA
Nu slechts 17,50!

Crazy Pre-workout
Nu slechts 11,50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
Nu slechts 9,90!

Isolaat Perfection
Nu al verkrijgbaar vanaf slechts 16,500!

Mutant Mass
Nu al verkrijgbaar voor slechts 22,50!

Myofusion Elite
Nu slechts 29,90!

The System
Nu slechts 49,90!

Vegegreens
Nu slechts 14,50!