- Waardering
- 3.089
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weer bestelling![]()
order: C2598953
die nieuwe snoepjes er ook bij genomen ben benieuwd hoe ze zijn(A)
nog een leuk extratje misschien![]()
. Omdat het heerlijke snoepjes zijn waar je waarschijnlijk geen genoeg van kunt krijgen, heb ik wat extra snoepjes aan je bestelling toegevoegd

Binnenkort nog nieuwe producten van Dedicated Nutrition bij B&F?
Moet zeggen dat ik wel heel erg fan ben geworden na de Pre-workout, Creatine, eiwitten & Multi vitamine
Je zal helaas nog even geduld moeten hebben
.Deze week Cellmass 2.0, Synhta 6, Amino X en N.O.Xplode 2.0 binnengekregen van Bsn samen met 2 dozen smartbars van het huismerk en een potje beta alanine voor wat extra's toe te voegen. Dat spul van Bsn bevalt wel goed moet ik zeggen en die smartbars zijn voor herhaling vatbaar! Valt me wel tegen hoeveel mensen hier klagen over samples etc, beetje jammer, mensen zijn tegenwoordig nergens meer tevreden over.
En hemavol krijgen jullie ook niet meer?
Wacht er al even op!
Helaas moet ik je dit antwoord verschuldigd blijven. Dit zou ik voor je na moeten vragen bij de afdeling inkoop. Ik kom hier maandag op terug
dit moet toch kunnen neem ik aan.. ook al zou ie verzendkosten moeten betalen..
Waarom zijn de oats ineens zo duur? Prijsstijging van bijna 40%?
Albert Heijn kan je oats voor iets van 50 cent krijgen en die doe je dan in de blender en heb je bijna hetzelfde
We hebben de Ultra Fine Oats een lange tijd in de aanbieding gehad (zoals Halloween Deals, SALE) en nu tegen de gebruikelijke prijsWaarom zijn de oats ineens zo duur? Prijsstijging van bijna 40%?
Albert Heijn kan je oats voor iets van 50 cent krijgen en die doe je dan in de blender en heb je bijna hetzelfde
2,50 voor een kilo Ultra Fine Oats van de hoogste kwaliteit Foodgrade die we inkopen, is zeker geen gekke prijs. De Oats is een populair product, dus binnenkort komt deze wel weer in de aanbieding 
Waarom zijn de oats ineens zo duur? Prijsstijging van bijna 40%?
ga sneller door mn voorraad heen dan ik dacht alweer bijna opUltra Fine Oats gaat hier ook erg snel. Het is een vaste prik in mijn Whey Perfection shakeWaren 2 weken achtereen in de aanbieding geloof ik, hopelijk binnenkort weerga sneller door mn voorraad heen dan ik dacht alweer bijna op

Beste B&F,
Ik ben op zoek naar een foam roller die niet al te duur kost en zat even op jullie site rond te kijken.
Weten jullie toevallig hoe groot de foam roller moet zijn, want ik zie ze in 30cm maar ook in 45cm zie ik ze voorbij komen?
Zo breed ben ik niet met mijn 80kg
En de 2e vraag; ik zie de emotion foam roller op jullie website die mij wel aanspreekt qua prijs (24,90), is deze er ook nog in een andere kleur dan roze?![]()
We hebben meerdere soorten Foamrollers, welke je exact wil, is afhankelijk van je eisen. Ik heb zelf thuis de Triggerpoint Foamroller en als je deze opzoekt op internet, weet je zeker dat je een goede hebt. Ik heb zelf de "gewone" van 42,95 en deze is 33cm. Een prima formaat, veel groter is absoluut niet nodig. Je kan met zo'n formaat heel goed rollen. De Emoticon foamroller verwachten we niet meer in een andere kleur. Uit ervaring met klanten die foamrollers kopen, met de Triggerpoitn ben je zeker tevreden. Die kun je gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellenBeste B&F,
Ik ben op zoek naar een foam roller die niet al te duur kost en zat even op jullie site rond te kijken.
Weten jullie toevallig hoe groot de foam roller moet zijn, want ik zie ze in 30cm maar ook in 45cm zie ik ze voorbij komen?
Zo breed ben ik niet met mijn 80kg
En de 2e vraag; ik zie de emotion foam roller op jullie website die mij wel aanspreekt qua prijs (24,90), is deze er ook nog in een andere kleur dan roze?![]()

Dat klopt inderdaad, het is 36,90 euro per 2kilo. We hebben een fout in de nieuwsbrief gezet, ons excuses hiervoor.In jullie email met de weekdeals staat Isolaat Perfection 2000g aan 26,90€.
Is dit een foutje want op de website staat deze aan 36,90€.

Bedankt voor je bestelling, gaan we mee aan de slagordernummer is: C2601001
Jo hebben jullie nog andere samples dan whey? Zoja zouden jullie er dan 1 bij kunnen doen?
Wel relax dat je nu de bodnyfat clipper kunt kiezen als extra want mijne was pas geleden stuk gegaan.
We hebben helaas momenteel niet andere samples whey, alleen die je als cadeauoptie hebt.