AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Desnoods die pre workout samples verkopen voor 1-2 euro. Denk dat er dan nog genoeg van verkocht zal worden.

Ik leg het voor aan mijn collega's :cool: Ik kan me er persoonlijk wel in vinden!

Bart

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!
Best BCAA
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu slechts 17,50!

Crazy Pre-workout
Nu slechts 11,50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
Nu slechts 9,90!

Isolaat Perfection
Nu al verkrijgbaar vanaf slechts 16,500!

Mutant Mass
Nu al verkrijgbaar voor slechts 22,50!

Myofusion Elite
Nu slechts 29,90!

The System
Nu slechts 49,90!

Vegegreens
Nu slechts 14,50!

Beschrijving zegt 22 gram eiwitten en de label 21 gram?
En dan nog iets, het heeft meer koolhydraten dan eiwitten.. dat is toch geen low carb high protein bar?

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/oh-yeah-bars/oh-yeah-low-carb-bar/

Merk trouwens ook dat negatieve recensies niet geplaatst worden? Had namelijk iets dat ik niet door mijn strot kreeg en de prullenbak inging, en het heeft gemiddeld 4,5 sterren... beetje jammer.

Beschrijving zegt 22 gram eiwitten en de label 21 gram?
En dan nog iets, het heeft meer koolhydraten dan eiwitten.. dat is toch geen low carb high protein bar?

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/oh-yeah-bars/oh-yeah-low-carb-bar/

Merk trouwens ook dat negatieve recensies niet geplaatst worden? Had namelijk iets dat ik niet door mijn strot kreeg en de prullenbak inging, en het heeft gemiddeld 4,5 sterren... beetje jammer.

Bedankt voor het attenderen, ik laat er even naar kijken door mijn collega's :)
Benamingen van producten ga ik helaas niet over. Het product is van ISS. Hoog of laag is natuurlijk een relatief begrip :p
Reviews worden gecontroleerd. Ze moeten voldoen aan de voorwaarden welke op onze website (www.bodyenfitshop.nl) staan. Daarnaast worden wij streng gecontroleerd door de NWVA hierop.

Bart

We begrijpen dat het teleurstellend is, maar wij veranderen natuurlijk niets voor onze klanten. Dan zouden we dagelijks enorm veel klachten krijgen en producten moeten omwisselen. Dat doen we dus absoluut niet Ik adviseer je er de volgende keer extra op te letten voordat je de order plaatst. Je ziet dan nog éénmaal het overzicht samen met alle cadeaus. Daar staan ook de smaken en daarna kan je betalen. Dan weet je zeker dat het goed gaat. Dat klopt inderdaad. We geven een 'sample' weg, dat is één snoepje Het is immers om kennis te maken met het product. De Funnbar is de naam van het product, dat betekend niet direct dat je een hele reep krijgt maar één stuk. Vandaar je één sample ontvangen hebt. Funnbar Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag en zorgen dat je het morgen in ontvangst kunt nemen! Veel plezier alvast met je supplementen. Ralf
Ik begrijp het wel, maar ik ben zeker dat ik refreshing lemonade heb aangeduid. Dit kan ik natuurlijk niet bewijzen en de factuur spreekt mij ook tegen maarjah, niks aan te doen natuurlijk. Het is nog maar de eerste keer dat ik dit tegen kom dus het is niet zo erg, dan is het maar een pot leegmaken van een smaak die ik niet graag heb, ff doorbijten ;) Als het nu nog enkele keren zou voorvallen zou ik er een groter probleem van maken. Vond het alleen spijtig dat deze niet kon worden ingeruild. Had besteld en kan dan onmiddellijk mijn factuur zien waarop ik de verkeerde smaak zag staan. Is ongeveer hetzelfde als aan de kassa zien dat je een verkeerde smaak hebt genomen van koeken oid en daar kan ik het dan altijd nog inwisselen, kon maar proberen. Dit zijn natuurlijk de kleinere nadelen van online shopping.

Ik begrijp het wel, maar ik ben zeker dat ik refreshing lemonade heb aangeduid. Dit kan ik natuurlijk niet bewijzen en de factuur spreekt mij ook tegen maarjah, niks aan te doen natuurlijk. Het is nog maar de eerste keer dat ik dit tegen kom dus het is niet zo erg, dan is het maar een pot leegmaken van een smaak die ik niet graag heb, ff doorbijten ;) Als het nu nog enkele keren zou voorvallen zou ik er een groter probleem van maken. Vond het alleen spijtig dat deze niet kon worden ingeruild. Had besteld en kan dan onmiddellijk mijn factuur zien waarop ik de verkeerde smaak zag staan. Is ongeveer hetzelfde als aan de kassa zien dat je een verkeerde smaak hebt genomen van koeken oid en daar kan ik het dan altijd nog inwisselen, kon maar proberen. Dit zijn natuurlijk de kleinere nadelen van online shopping.
Bedankt voor je begrip, waarderen we :) Je mag natuurlijk altijd ruilen, dit is wettelijk vastgelegd in een koopovereenkomst. Dat je 14 dagen hebt je koop te ontbinden, dus ongeopend het product terug sturen mag altijd. Je kan hem dus terug sturen en dan zorgen wij voor een vervangende smaak als je dat wilt. De verzendkosten hiervan zijn wel voor eigen rekening. :) Als je dat wil, kun je mij altijd een privébericht sturen, dan starten we de retourprocedure voor je!

Ralf

Op jullie website mis ik het opmerkingen veld (of ik heb er over heen gelezen).
Heb net een bestelling geplaatst met een product van Garden of Life. Daar krijg ik gratis een lunchbox bij, maar ik heb er al drie. Dus van mij mogen jullie een ander blij maken met deze lunchtrommel (ordernr. C2605643).

Op jullie website mis ik het opmerkingen veld (of ik heb er over heen gelezen).
Heb net een bestelling geplaatst met een product van Garden of Life. Daar krijg ik gratis een lunchbox bij, maar ik heb er al drie. Dus van mij mogen jullie een ander blij maken met deze lunchtrommel (ordernr. C2605643).
Bedankt voor je bestelling. Je pakketje is al ingepakt en verzonden, morgen in huis dus! Daarbij zit ook de lunchbox. Volgens mij kan een bodybuilder nooit genoeg bakjes hebben, dus deze komt ongetwijfeld van pas ;)

Ralf

Body & Fit Gaat het om een dag op de markt een op smaak ei-eiwit onder eigen merk ?

Laatst bewerkt:
Ik leg het voor aan mijn collega's :cool: Ik kan me er persoonlijk wel in vinden! Bart ---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ---------- NIEUWE WEEKDEALS! Best BCAA [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 17,50! Crazy Pre-workout [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 11,50! Green Tea Slank - Ultra Pure [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 9,90! Isolaat Perfection [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu al verkrijgbaar vanaf slechts 16,500! Mutant Mass [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu al verkrijgbaar voor slechts 22,50! Myofusion Elite [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 29,90! The System [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 49,90! Vegegreens [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 14,50!

Zou de samples gewoon als keuze mogelijkheid doen bij de cadeaus of vanaf een bepaald bedraag een soort sample pakketje met 5 samples mee sturen :D

Zou de samples gewoon als keuze mogelijkheid doen bij de cadeaus of vanaf een bepaald bedraag een soort sample pakketje met 5 samples mee sturen :D
We zijn druk bezig met het cadeausysteem te veranderen en te verbeteren. We hebben al een aantal leuke ideeën en werken deze uit :) Het zal niet op korte termijn zijn, maar de cadeaus zijn ondertussen al een vaste prik van onze service geworden:D

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Whey Perfection Winter Box
De Whey Perfection Winter Box bevat:
2 x Hazelnoot Nutella
2 x Cappuccino
2 x Ice Coffee
2 x Chocolate
2 x White Chocolate
2 x Creamy Coconut

C2608142 flinke bestelling weer gedaan :D

extra samples zijn welkom in me aanloop naar me eerste BB wedstrijd :P

C2608142 flinke bestelling weer gedaan :D

extra samples zijn welkom in me aanloop naar me eerste BB wedstrijd :P
Bedankt voor je bestelling, gaan we mee aan de slag :) Ik stop er iets extra's voor je bij. Leuk dat je met de eerste wedstrijd mee gaat doen, leuk dat we daarin een beetje kunnen ondersteunen. Veel succes op Flexcup (neem ik aan?):) Uiteraard morgen je pakketje in huis!

Ralf

Bedankt voor je bestelling, gaan we mee aan de slag :) Ik stop er iets extra's voor je bij. Leuk dat je met de eerste wedstrijd mee gaat doen, leuk dat we daarin een beetje kunnen ondersteunen. Veel succes op Flexcup (neem ik aan?):) Uiteraard morgen je pakketje in huis!

Ralf

thnx top super leuk, ja de flexcup inderdaad.

PWO samples

Ik had eens een redweiler sample (http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/olimp-supplements/redweiler/?sqr=redwe&) gekregen, vond dit echt een goede pre-workout. Deze sample zorgde ervoor dat ik redweiler heb besteld. De drempel moet overschreden worden om andere preworkouts te bestellen eens je een bepaald merk gewend bent. Afhankelijk van je vereisten kijk je naar de serving size en ingrediënten. Veel pre-workouts lijken op elkaar, dus zie je soms de bomen niet meer door het bos.

Tweede reden om pre-workouts te kiezen is door aanraden van vrienden. Hoe meer verschillende mensen samples krijgen, hoe meer verschillende pre-workouts er kunnen aangeraden worden. Hoe meer verschillende er kunnen verkocht worden? Het is maar een gedacht.

Daarom zou verspreiding van pwo samples geen slecht idee zijn als je het mij vraagt.

Ik had eens een redweiler sample (http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/olimp-supplements/redweiler/?sqr=redwe&) gekregen, vond dit echt een goede pre-workout. Deze sample zorgde ervoor dat ik redweiler heb besteld. De drempel moet overschreden worden om andere preworkouts te bestellen eens je een bepaald merk gewend bent. Afhankelijk van je vereisten kijk je naar de serving size en ingrediënten. Veel pre-workouts lijken op elkaar, dus zie je soms de bomen niet meer door het bos.

Tweede reden om pre-workouts te kiezen is door aanraden van vrienden. Hoe meer verschillende mensen samples krijgen, hoe meer verschillende pre-workouts er kunnen aangeraden worden. Hoe meer verschillende er kunnen verkocht worden? Het is maar een gedacht.

Daarom zou verspreiding van pwo samples geen slecht idee zijn als je het mij vraagt.
Daar heb je helemaal gelijk in en ook een punt. Je wil natuurlijk waar voor je geld wanneer je een pre-workout koopt. Daarom hebben we bijvoorbeeld laatst een Ulift-sampleactie gehad. Die succesvol ontvangen is :) Echter is het zo, dat we in hele geringe mate pre-workout samples krijgen. Eerlijk gezegd, bijna nooit. Waardoor het verspreiden van samples lastig is.

Ralf

't is weer die tijd van het jaar...
23mt2lh.jpg

C2609156

Nieuwe bestelling geplaatst, ben benieuwd naar de whey perfection winter smaken :) Maak er iets mooi van he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven