MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb weer een bestelling geplaatst(:

Ordernummer C2602309

Ik zou ook wel eens wat extras willen aangezien mensen dat altijd vragen (:

Heb weer een bestelling geplaatst(:

Ordernummer C2602309

Ik zou ook wel eens wat extras willen aangezien mensen dat altijd vragen (:
Bedankt voor je bestelling. Je order wordt al verwerkt door mijn collega's, ik kan daar helaas niets voor je bijvoegen. Als het goed is heb je twee cadeaus kunnen kiezen, dus geen zorgen, die krijg je er sowieso bij:) Morgen in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:18 ----------

Vergeten we niet te stemmen DBB'ers?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stemmen doe je via: http://websitevanhetjaar.nl/body-fitshop/

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------

Ik krijg geen kortingscodes als ik een review schrijf,willen jullie er a.u.b effe naar kijken?

Hallo.
Had vrijdag besteld. Me pakket zou er zaterdag al.moeten zijn.
Nu.is die er nog.niet. Kunnen jullie checken hoe het er voor staat.

Ref: c259675

Beste Bedoy & Fitshop,

Bij de ingrediënten van de pindakaas staat noten en zonnebloemolie. Kunnen jullie bevestigen dat er geen transvetten aan toegevoegd worden zoals bij vele huismerken (Albert Heijn etc.)

Ik krijg geen kortingscodes als ik een review schrijf,willen jullie er a.u.b effe naar kijken?

Beste Black Cobra,

We worden gecontroleerd door de NVA. Vandaar dat niet altijd alle reviews geplaatst worden. Daarnaast staan op onze site (www.bodyenfitshop) een aantal voorwaarden waaraan de review moet voldoen. Kun je even kijken of de review wel geplaatst is? :)

Bart

Beste Black Cobra, We worden gecontroleerd door de NVA. Vandaar dat niet altijd alle reviews geplaatst worden. Daarnaast staan op onze site (www.bodyenfitshop) een aantal voorwaarden waaraan de review moet voldoen. Kun je even kijken of de review wel geplaatst is? :) Bart

Ik heb 2 reviews geschreven van Agmatine B&F en Xtend scivation en allebei zijn ze geplaatst.

:thumb: geen dank!

Bart

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Hallo.
Had vrijdag besteld. Me pakket zou er zaterdag al.moeten zijn.
Nu.is die er nog.niet. Kunnen jullie checken hoe het er voor staat.

Ref: c259675

Dit is natuurlijk erg vervelend!
Wil je me het complete ordernummer geven? Er ontbreekt namelijk nog een getal. Dan kijk ik er even naar :)

Bart

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Beste Bedoy & Fitshop,

Bij de ingrediënten van de pindakaas staat noten en zonnebloemolie. Kunnen jullie bevestigen dat er geen transvetten aan toegevoegd worden zoals bij vele huismerken (Albert Heijn etc.)

Beste,

Dit kunnen wij bevestigen :) Er zijn geen transvetten toegevoegd aan onze Naturel Pindapasta :cool:

Bart

kan je misschien wat samples van pre-workouts (als jullie die hebben)toevoegen aan deze bestelling? C2603092

Maar eens twee nieuwe producten uitproberen! Ben benieuwd

C2603829

Bedankt voor je bestelling! We hebben helaas geen samples van pre-workouts ;) Je hebt je pakketje morgen in huis, enjoy :) Bart

Ok jammer,toch bedankt!

Dat klopt, maar momenteel hebben we deze niet meer. Ons aanbod samples verandert regelmatig ;) Bart

Pre-workout samples zijn belangrijker vind ik dan proteine samples.
Van proteine weten we dat het werkt ongeacht de smaak,met pre workouts kan dat per persoon erg verschillen.
Veel mensen willen niet het risico lopen om 20 a 50 euro kwijt te zijn aan een PWO die achteraf niet blijkt te werken voor hun. ;)

Ok jammer,toch bedankt!

Pre-workout samples zijn belangrijker vind ik dan proteine samples.
Van proteine weten we dat het werkt ongeacht de smaak,met pre workouts kan dat per persoon erg verschillen.
Veel mensen willen niet het risico lopen om 20 a 50 euro kwijt te zijn aan een PWO die achteraf niet blijkt te werken voor hun. ;)

Kan ik me inderdaad in vinden. Los daarvan verkopen wij natuurlijk verhoudingsgewijs veel meer eiwit-producten als pre-workouts, vandaar dat wij ook meer samples hiervan hebben, zodat men de verschillende smaken kan uitproberen :) Hier is meer vraag naar.
Ik leg je vraag/opmerking neer bij mijn collega's, bedankt voor het meedenken :cool:

Bart

Kan ik me inderdaad in vinden. Los daarvan verkopen wij natuurlijk verhoudingsgewijs veel meer eiwit-producten als pre-workouts, vandaar dat wij ook meer samples hiervan hebben, zodat men de verschillende smaken kan uitproberen :) Hier is meer vraag naar.
Ik leg je vraag/opmerking neer bij mijn collega's, bedankt voor het meedenken :cool:

Bart

Desnoods die pre workout samples verkopen voor 1-2 euro. Denk dat er dan nog genoeg van verkocht zal worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven