Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.121
Voor de jongens welke serieus in de cut zijn:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/leucine-houdt-spiermassa-vast-niet-traint-251352/

Leucine van BnF is prima te doen in combo met BCAA's van X-tend of eigen huismerk. Als je het kan betalen dan zou ik 25 gram whey vervangen voor BCAA's + 5 gram Leucine. Dit met water mengen en tijdens de workout opdrinken.

IMO zeer nuttig tijdens de cut en er staan ook vele artikelen over op Bodybuilding.com .

Succes! :thumbs:

Voor de jongens welke serieus in de cut zijn:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f135/leucine-houdt-spiermassa-vast-niet-traint-251352/

Leucine van BnF is prima te doen in combo met BCAA's van X-tend of eigen huismerk. Als je het kan betalen dan zou ik 25 gram whey vervangen voor BCAA's + 5 gram Leucine. Dit met water mengen en tijdens de workout opdrinken.

IMO zeer nuttig tijdens de cut en er staan ook vele artikelen over op Bodybuilding.com .

Succes! :thumbs:
nice! :cool: goeie post! :thumbs:
edit: nog wat erover zitten lezen, nog beter is die leucine toe te voegen aan de whey en niet de whey weg te laten

adding leucine to a protein rich meal further increases the rate of skeletal muscle protein synthesis.
Leucine lijkt in humane studies alleen te werken in doses van 5 gram of meer, en in combinatie met eiwitrijke voeding.

ga ik zeker eens proberen

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Welke andere Gainer zou je mij aanraden? Dan kijk ik daar nog ff naar

mass&muscle :)

Laatst bewerkt:
Ilco,

heb net een bestelling geplaatst.
Betreft referentie 131182.

Groet,
Daniell.

Nog in spanning aan het afwachten op mijn bestelling: 130850

Zou het toch normaal vandaag moeten krijgen, is maandagavond besteld geweest.

Beter mijn mond gehouden 10min later was het hier. :D

Perfecte service + ik kreeg er normaal geen gratis shakebeker bij maar toch gevraagd omdat ik nog geen had. Gevolg in de doos zat een shakebeker zonder extra kost. Ik heb mijn online winkel gevonden ;).

jullie worden wel heel snel,had mijn bestelling net geplaatst en hij is al verzonden betreft 131213.

bedankt

mvg

Zouden jullie even kunnen kijken hoe het zit met wat nog nagezonden moest worden want er was mij gezegd dat dit vandaag moest toekomen. . .

(betreft de Atrophex uit referentienummer 130776)

Ben altijd zeer tevreden over Body en Fitshop maar TnT staat wel veel minder hoog bij mij aangeschreven, vorige keer bestelde ik rond 6 uur en de dag later stonden ze hier al om 12 uur, maar het is ook al ettelijke malen voorgevallen dat er 2-3 dagen tussenzitten, bovendien hebben ze altijd de gave om op de meest uiteenlopende tijdstippen te komen waardoor ik dus nooit gerust zit tot als ik de bestelling effectief in men handen heb, ik blijf het jammer vinden dat als je niet thuis bent dat je het nergens kan afhalen ofzo

En als het al betaald is is het soms nog veel erger, al paar keer op men stoep gevonden, en ook men gretige bovenbuur was er al een keer bijna mee weg; vandaar dat ik toch steeds met een ongerust hart rondloop tot hij effectief toegekomen is.

Maar ja daar is natuurlijk niets aan te doen waarschijnlijk dat ligt bij TnT, maar toch even wat feedback hierover geven.

EAA of Pure Muscle BCAA's ? Valt te gebruiken rondom te training en/of voor ochtendcardio.

Vraag je welke de beste keuze is?

BCAA (branched chained amino acids): zorgt voor minder spierafbraak
EAA (essentiele aminozuren): zorgen voor een betere eiwitsynthese (boven basale waarden), spieropbouw

WAAROM BCAA'S VOOR HERSTEL:
A) bcaas voorkomen proteine afbraak, maar verhogen de proteine synthese niet.
B) Help bij vetverbranding tijdens cutten.
C) Voorkomen afname van glutamine.
D) Voorkomen voor een deel spierschade tijdens training.

WAAROM ESSENTIELE AMINOZUREN (EAAs) VOOR HERSTEL:
A) EAAs verhogen proteine synthese boven basale waarden.
B) Voorkomen van spierpijn

1)Niet-essentiele aminozuren zijn niet nodig voor stimuleren van de netto spier-proteine balans (6 g EAAs geven een 2 x zo sterk resultaat als 3 g EAAs en 3 g niet-essentiele aminozuren) (E12).
2)40 g EAAs verhogen de proteine balans niet meer dan 20 g EAAs (E15).
3)Inname van orale EAAs veroorzaken een verandering van netto spier proteine afbraak naar netto spier proteine synthese na zware krachttraining in mensen vergelijkbaar met EAAs supplementatie via een infuus (E15).

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/essentiele-aminozuren-bcaa-wanneer-neem-waarom-47412/

en nu kan jij zelf beslissen wat je wil bereiken :)

in mijn ogen: cutten: BCAA's
spieropbouw/bulken: EAA's

zoals Ryu zijn artikel hierboven, BCAA's+leucine 4:1:1 ratio is ook wel een aanrader als je er meer over leest
je zou BCAA's rondom ochtendcardio kunne pakke, EAA's rondom KT

Laatst bewerkt:
iemand ervaring met deze ?
Testforce E-Pharm'

Jaaaa, die prijzen van de nieuwe isolaat zien er schitterend uit.
Blijkbaar 2 verpakkingen beschikbaar? 900 gr & 2KG?
2 kg voor 34 eur, 2x900 gr voor 41 eur.

Blijven deze prijzen, of is die een speciale actie?

Kunnen wij nu reeds bestellen?

Excuses, voor de late reactie.

Als je de bestelling vandaag nog niet hebt dan zal dit echt morgen zijn..
Ik check dit morgenochtend op kantoor voor de zekerheid direct even voor je. :)

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Beter mijn mond gehouden 10min later was het hier. :D

Perfecte service + ik kreeg er normaal geen gratis shakebeker bij maar toch gevraagd omdat ik nog geen had. Gevolg in de doos zat een shakebeker zonder extra kost. Ik heb mijn online winkel gevonden ;).

:D Mooi!

Dank je, voor het compliment:)

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

jullie worden wel heel snel,had mijn bestelling net geplaatst en hij is al verzonden betreft 131213.

bedankt

mvg

We doen ons best:) op werkdagen worden bestellingen veelal direct geprint en ingepakt inderdaad.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Zouden jullie even kunnen kijken hoe het zit met wat nog nagezonden moest worden want er was mij gezegd dat dit vandaag moest toekomen. . .

(betreft de Atrophex uit referentienummer 130776)

Ben altijd zeer tevreden over Body en Fitshop maar TnT staat wel veel minder hoog bij mij aangeschreven, vorige keer bestelde ik rond 6 uur en de dag later stonden ze hier al om 12 uur, maar het is ook al ettelijke malen voorgevallen dat er 2-3 dagen tussenzitten, bovendien hebben ze altijd de gave om op de meest uiteenlopende tijdstippen te komen waardoor ik dus nooit gerust zit tot als ik de bestelling effectief in men handen heb, ik blijf het jammer vinden dat als je niet thuis bent dat je het nergens kan afhalen ofzo

En als het al betaald is is het soms nog veel erger, al paar keer op men stoep gevonden, en ook men gretige bovenbuur was er al een keer bijna mee weg; vandaar dat ik toch steeds met een ongerust hart rondloop tot hij effectief toegekomen is.

Maar ja daar is natuurlijk niets aan te doen waarschijnlijk dat ligt bij TnT, maar toch even wat feedback hierover geven.

We zitten de TNT ook flink op de huid:rolleyes:

Wat betreft de nazending; ik zal dit morgenochtend direct even checken coor je. Komt goed:)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

iemand ervaring met deze ?
Testforce E-Pharm'

In Nederland zijn wij de eerste die het hebben. In de US is het werkzame ingredient (d-aspartic acid) echt "HOT".

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Jaaaa, die prijzen van de nieuwe isolaat zien er schitterend uit.
Blijkbaar 2 verpakkingen beschikbaar? 900 gr & 2KG?
2 kg voor 34 eur, 2x900 gr voor 41 eur.

Blijven deze prijzen, of is die een speciale actie?

Kunnen wij nu reeds bestellen?

De prijzen voor de 100% Whey Isolaat zijn inderdaad Super:)
Hoelang we de prijzen kunnen hanteren weet ik niet. We zullen ons best doen deze zolang mogelijk te handhaven:)

Gaat in ieder geval een drukke intro actie worden:D

Net de Choclate Whey besteld van het eigen merk, echter wist ik niet zeker welke smaak te bestellen. Is er een mogelijheid om een probeerseltje van een andere smaak te krijgen? Ik weet dat Chocolade altijd wel weg te drinken is, maar ben benieuwd naar de varianten?

Groet,
SWAT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven