XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gratis verzending naar België? Ben geïnteresseerd in deze shop.

Dankjewel voor het snelle antwoord :)

Oh dat is mooi om te lezen :D Vind het geweldig spul!

Alleen lastig dat je het een kwartier voor je kwark moet innemen, anders krijgt de calcium voorrang bij de opname oid en dat is nadelig voor het testosteron verhogende effect toch? Als ik het tegelijkertijd met mijn kwark inneem helpt het dan nog wel met de nachtrust en tegen de acne?

Zo, even 2 x 4,4 kilo mammoth 2500 besteld voor 71 euro. :)

Beste,

Is er al iets meer geweten ivm pure complex lean gainer? Vroeg me af wanneer deze trg in de shop komt. Er was al gezegd dat er wat modificaties nodig waren voor wat de smaak betreft (overbodig naar mijn bescheiden mening want is eigenlijk al zeer degelijk)...

Graag even een update aub.

mvg

Vandaag zoals verwacht weer netjes op tijd de nieuwe bestelling ontvangen :D. Alleen jammer dat er dit keer geen samples bij zaten en dat de shakebeker kapot is :(

:thumbs: Dank je! Ben ook wel benieuwd naar je bevindingen dan. Alleen al de Creatine in de TMS moet net zo sterk werken als de Kre-Alkalyn. Daar komen alle andere ingredienten dan nog bovenop:D dat verschil moet echt groooot zijn:cool:

Ja, dat dacht ik inderdaad ook al, vreemd. Maar goed, kan natuurlijk ook aan allerlei andere dingen liggen. Toen ik kre-alkalyn had zat ik namelijk een aantal maanden in het buitenland en at ik dus ook best anders dan nu.. Ben nu net een maandje terug en hier dus met TMS begonnen, terwijl m'n lichaam nog weer aan alle veranderingen moest wennen, misschien dat het daar mee te maken heeft. Heb ook het gevoel dat ik nu pas weer een beetje goed opgang ben met trainen, eten, rusten etc. Dus als ik er zo over nadenk is het misschien nog niet eens zo gek. Ben gewoon goed vooruit gegaan zoals het al ging, maar dus niet veel van de "extraatjes" gemerkt van de andere ingredienten.

Laatst bewerkt:
Gratis verzending naar België? Ben geïnteresseerd in deze shop.

Yes, via bankcontact/mistercash of rembours wordt elke bestelling direct verzonden.:)

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Alleen lastig dat je het een kwartier voor je kwark moet innemen, anders krijgt de calcium voorrang bij de opname oid en dat is nadelig voor het testosteron verhogende effect toch? Als ik het tegelijkertijd met mijn kwark inneem helpt het dan nog wel met de nachtrust en tegen de acne?

Durf ik niet met zekerheid aan te geven. Ik ga er wel vanuit dat dat niet uitmaakt eigenlijk:cool:

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Zo, even 2 x 4,4 kilo mammoth 2500 besteld voor 71 euro. :)

:thumbs: Dank je, voor de bestelling!!

Ik heb het weleens bijna gelijktijdig met kwark ingenomen zeg maar ongeveer 5 minuten na kwark, heb geen problemen ondervonden.
Beste kan je ZMA half uurtje voor dat je naar bed gaat innemen.

Vandaag zoals verwacht weer netjes op tijd de nieuwe bestelling ontvangen :D. Alleen jammer dat er dit keer geen samples bij zaten en dat de shakebeker kapot is :(

Ja, dat dacht ik inderdaad ook al, vreemd. Maar goed, kan natuurlijk ook aan allerlei andere dingen liggen. Toen ik kre-alkalyn had zat ik namelijk een aantal maanden in het buitenland en at ik dus ook best anders dan nu.. Ben nu net een maandje terug en hier dus met TMS begonnen, terwijl m'n lichaam nog weer aan alle veranderingen moest wennen, misschien dat het daar mee te maken heeft. Heb ook het gevoel dat ik nu pas weer een beetje goed opgang ben met trainen, eten, rusten etc. Dus als ik er zo over nadenk is het misschien nog niet eens zo gek. Ben gewoon goed vooruit gegaan zoals het al ging, maar dus niet veel van de "extraatjes" gemerkt van de andere ingredienten.

Ok, zal denk ik toch grotendeels de omstandigheden zijn geweest. Onder gelijke omstandigheden (blijft altijd lastig te meten) kan het niet anders als dat het effect met TMS veeeeel sterker is.

hey,

die peptide pro van jullie, is dat vergelijkbaar met pepto-pro? of is het net iets anders?
ben namelijk zwaar in de cut en wil iets hebben dat echt goed werkt en volledig wordt opgenomen na het trainen en snel wordt opgenomen.

Enig idee wanneer GABA terug binnen komt?

hey,

die peptide pro van jullie, is dat vergelijkbaar met pepto-pro? of is het net iets anders?
ben namelijk zwaar in de cut en wil iets hebben dat echt goed werkt en volledig wordt opgenomen na het trainen en snel wordt opgenomen.

nee is niet hetzelfde, Peptide Protein is whey hydrolisaat, PeptoPro is caseine hydrolisaat (uit melkeiwitten)

maar ik zou effe dit stukje lezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/verschil-peptopro-eas-250824/

denk dat er meer wetenschappelijk bewijs nodig is vooraleer B&F een huismerk "peptopro" gaan produceren (niet met de naam en zelfde samenstelling peptopro dan wnt die is gepatenteerd)

als je echt zwaar in de cut zit
1) whey met melk vervangen door whey met water
2) whey (perfection?) vervangen door 100% isolaat whey
3) whey isolaat vervangen door losse amino's

ik pak momenteel humapro :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.116
nee is niet hetzelfde, Peptide Protein is whey hydrolisaat, PeptoPro is caseine hydrolisaat (uit melkeiwitten)

maar ik zou effe dit stukje lezen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/verschil-peptopro-eas-250824/

denk dat er meer wetenschappelijk bewijs nodig is vooraleer B&F een huismerk "peptopro" gaan produceren (niet met de naam en zelfde samenstelling peptopro dan wnt die is gepatenteerd)

als je echt zwaar in de cut zit
1) whey met melk vervangen door whey met water
2) whey (perfection?) vervangen door 100% isolaat whey
3) whey isolaat vervangen door losse amino's

ik pak momenteel humapro :cool:

Zou zeker niet vervangen, alleen toevoegen. Weet je hoeveel losse amino's je moet nemen om het profiel van een Whey Isolaat te halen? :D

Hey B&F,

Weet je toevallig wanneer de Weight Gainer Max van jullie komt?
Die stop ik volglende week dan bij mijn bestelling :)!

Zou zeker niet vervangen, alleen toevoegen. Weet je hoeveel losse amino's je moet nemen om het profiel van een Whey Isolaat te halen? :D

dan ken jij humapro nog niet :eyebrow:

Nothing like whey protein….and 1g of it will be equivalent to 5.6g of pharmaceutical whey protein. (that’s right…the kind in IV bags at hospitals). Very little waste, 99% Anabolic, and due to its efficiency servings are 5-10g up to 4 times a day.

40g of HUMAPRO™ will be equivalent to 224g of whey protein Isolate (pharm grade)

99:1 Anabolic to Catabolic Ratio

:eyebrow: zal wel gwn veel marketing crap zijn maar toch, moest het zelfs maar voor 1/3 waar zijn wat ze allemaal beweren, ben ik al tevreden, merk er overigens vollere spieren van (gn idee of het aan de humapro ligt maar mn tette staan echt lekker vol) :roflol:

en ja die derde stap was gebaseerd op een artikel dat ik eens had gelezen maar goed dat je het hier effe corrigeert thx :) had er idd zelf geen idee van dus ben nu effe nagegaan en idd je hebt véél amino's nodig om 1shake isolaat te dekken :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven