AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net de Choclate Whey besteld van het eigen merk, echter wist ik niet zeker welke smaak te bestellen. Is er een mogelijheid om een probeerseltje van een andere smaak te krijgen? Ik weet dat Chocolade altijd wel weg te drinken is, maar ben benieuwd naar de varianten?

Groet,
SWAT

De samples van Whey Perfection zijn helaas op, maar ik kan er misschien wel e.a aan samples bij doen. Geef mij het referentienummer maar even door:)

ai, das jammer. Maar wat anders reken ik ook goed ;)
Ref. Nr:
131294
Thanks,
Swat

bodyenfit kunnen julie mss ook bulk voordeel zetten bij 5 stuks isolaat van 2 kg zoals vroeger? ik bestel normaal 20 kg steeds bij powersupplements maar jullie prijs gaat daar nietmeer van van afliggen veronderstel ik.

iemand ervaring met deze ?
Testforce E-Pharm'

Als Patrick Arnold erbij tussen zit zal het wel een stevig product zijn :cool: in het Prohormonen-topic is WillyW er ook even over bezig geweest, hij vond het ook een erg interessant product en idd Amerika is er helemaal zot van, al die producenten komen ermee op de markt (TST powercell is gelijkaardig bvb en zo zijn er nog een hoop) als je het gaat gebruiken laat hier zeker iets weten wnt ben er zelf ook erg nieuwsgierig naar!

ik vergeet altijd een notitie bij de bestelling te doen, maar mochten jullie een leuke sample hebben van wat dan ook dan hou ik me graag aanbevolen.
alvast bedankt
bestelnmr 131344

bodyenfit kunnen julie mss ook bulk voordeel zetten bij 5 stuks isolaat van 2 kg zoals vroeger? ik bestel normaal 20 kg steeds bij powersupplements maar jullie prijs gaat daar nietmeer van van afliggen veronderstel ik.

Ik zal hier vanavond nog even goed naar kijken:)

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

ik vergeet altijd een notitie bij de bestelling te doen, maar mochten jullie een leuke sample hebben van wat dan ook dan hou ik me graag aanbevolen.
alvast bedankt
bestelnmr 131344

Regel ik:cool: Dank je, voor de bestelling:)

Hoi, vorig maand vroeg ik of je eens naar zo'n Low carb vital drink (zoiets) zou zien. Komen er zo'n dingen of niet ?

Als Patrick Arnold erbij tussen zit zal het wel een stevig product zijn :cool: in het Prohormonen-topic is WillyW er ook even over bezig geweest, hij vond het ook een erg interessant product en idd Amerika is er helemaal zot van, al die producenten komen ermee op de markt (TST powercell is gelijkaardig bvb en zo zijn er nog een hoop) als je het gaat gebruiken laat hier zeker iets weten wnt ben er zelf ook erg nieuwsgierig naar!

heb hem besteld , laat snel iets weten ;)

nazending is succesvol toegekomen

:)

das een pak van mijn hart

(steeds weer de commentaar van de TnT mensen: "Jij krijgt wel veel pakjes van die Body en Fitshop, doe jij iets van training of zo? Toch geen loesje zaakjes" *facepalm* na een uitblijvend antwoord mijnentwege krijg ik nog een Bert-stare dan tekenen, aannemen en deur toe)

Dus de nieuwe isolaat komt toch nog deze week? Net gisteren besteld omdat ik zonder whey zat :(
Volgende keer dan maar...

Leuke site! ga snel iets bestellen

(steeds weer de commentaar van de TnT mensen: "Jij krijgt wel veel pakjes van die Body en Fitshop, doe jij iets van training of zo? Toch geen loesje zaakjes" *facepalm* na een uitblijvend antwoord mijnentwege krijg ik nog een Bert-stare dan tekenen, aannemen en deur toe)

Komt altijd goed:)

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Dus de nieuwe isolaat komt toch nog deze week? Net gisteren besteld omdat ik zonder whey zat :(
Volgende keer dan maar...

Ja, het is nogal verwarrend:cool: Ik wist dit ook niet eerder helaas..

welke is het lekkerste isolaat?

ben van plan om voor het eerst proteine poeder te bestellen maar heb nog geen shake beker.

moet je die erbij bestellen? en zou ook leuk zijn om enkeer en paar pre workout samples te proberen:D

Hoi Ilco,

Ik heb net een bestelling geplaatst van 73 euro. Ik kon net niet aan de 75 euro komen ivm die gratis CreaPure (deelname onderzoek over B&F).
Is dit een probleem? want ik heb eigenlijk pas weer andere supplementen nodig begin september, als ik weer ga bulken.

Ik heb het ook bij de opmerkingen gezet.

groetjes, Marvin.

Referentie: 131409

welke is het lekkerste isolaat?

ben van plan om voor het eerst proteine poeder te bestellen maar heb nog geen shake beker.

moet je die erbij bestellen? en zou ook leuk zijn om enkeer en paar pre workout samples te proberen:D

De lekkerste - 100% Whey Isolaat

De shaker krijg je er Gratis bij:)

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Hoi Ilco,

Ik heb net een bestelling geplaatst van 73 euro. Ik kon net niet aan de 75 euro komen ivm die gratis CreaPure (deelname onderzoek over B&F).
Is dit een probleem? want ik heb eigenlijk pas weer andere supplementen nodig begin september, als ik weer ga bulken.

groetjes, Marvin.

morgen in huis!

Hoi Ilco,

groetjes, Marvin.

voor de mensen die niet kunnen volgen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/gratis-500gram-creapure-mederwerking-onderzoek-249462/

:roflol: mijn postbode is nu ook klant bij b&f:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven