Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het nog mogelijk samples aan te vragen ? Een vriend van me wilt er graag enkele testen maar ik meen mij te herinneren dat hier ergens een sticky over stond op het board. Actie afgelopen of niet ?
Nee, op zich niet. We krijgen samples in alle smaken volgende week weer volop binnen.
Ok dan laat ik hem volgende week eens een mailtje sturen.

Smaakt de Dieet Eiwit chocolade smaak, hetzelfde als die van Whey Perfection chocolade smaak?
?
Whey Perfection vind ik in elke smaak lekker (serieus)![]()
... de goede oude tijd lol ) 
Nieuwe bestelling geplaatst 130776
![]()
sampletjes welkom![]()
(derde maal is scheepsrecht he, vorige 2 bestellingen geen sampletjes mee, niet dat dat nodig is maar elke maal het is toch steeds leuk in het pakket tussen die witte mouskes te grabbelen op zoek naar samples als in een ouderwetse graaibox... de goede oude tijd lol )
(PS ik heb op de commentaar gezet dat ik deze besteling zeker niet morgen in ontvangst kan nemen, omdat ik niet thuis ben dus of het mogelijk zou zijn deze dan pas morgen te versturen, zodat deze overmorgen of dag later toekomt, ... normaal is jullie snelheid een troef vandaar dat ik het er toch maar expliciet bij vermeld)
We zijn heel snel! Ik zal er morgen even naar kijken. Komt goed
Ilco, komen er ooit grotere verpakkingen van Total Muscle Solution, ipv alleen de 1200 gram? Deze is namelijk altijd een stuk eerder op, in vergelijking tot de 2270 gram van Whey Perfection, die ik als combinatie samen gebruik. Of is er anders een mogelijk tot een korting bij aanschaf van meerdere 1200 gram TMS verpakkingen, zoals bij andere producten?
Thx!![]()

Nog geen nieuws over de nieuwe isolaat Ilco? Ik zou dringend eiwitten moeten bestellen maar ik wil wachten op de nieuwe isolaat![]()
Ik weet er alles van. Het is schijnbaar echt vakantietijd. Er is nu zelfs sprake dat we moeten wachten tot volgende week
Bij mijn laatste order heb ik Anabolic ZMA besteld, dit werkt best goed om wat beter te slapen. Nu zie ik dat er ook zinc supplementen verkrijgbaar zijn? Wat is dan het verschil in werking tussen ZMA en zinc supplement.
En wat is een veilige periode om zinc/zma te gebruiken?
Ja,pfffffIk weet er alles van. Het is schijnbaar echt vakantietijd. Er is nu zelfs sprake dat we moeten wachten tot volgende week
![]()
Ben bang dat het wel maandag-dinsdag wordt dus.
Heb nog een kilo'tje ongeveer en moet dan weer gaan bestellen ... komen er ookJa,pfffffIk weet er alles van. Het is schijnbaar echt vakantietijd. Er is nu zelfs sprake dat we moeten wachten tot volgende week
![]()
Ben bang dat het wel maandag-dinsdag wordt dus.
![]()
Niet om moeilijk te doen, of te flamen oid maar gaat die dan ook wat minder schuimen als de vorige versie?
(alhoewel eigenlijk de chocolade amper schuimde tegenover de banaan bv die schuimde als een malle)
Zou wel leuk zijn andersHeb nog een kilo'tje ongeveer en moet dan weer gaan bestellen ... komen er ook
ook weer voordeelpakketten in de vorm van 10kg bestellingen?