MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
StevenG, ik heb vooral op mijn rug, borst en mn hals wat acne.
Nou heb ik dit altijd al gehad, en ging een tijdje goed op ZMA, daarna ook op Biergist (en wat cremetjes) en nu combineer ik die drie. Het lijkt een beetje erger te worden de laatste tijd, kan dit komen door overkill oid?
Ik denk niet dat het aan Whey of melk ligt, gebruik dit beide al enige tijd en daarvoor had ik ook al erge acne.

Nou heb ik dit altijd al gehad, en ging een tijdje goed op ZMA, daarna ook op Biergist (en wat cremetjes) en nu combineer ik die drie. Het lijkt een beetje erger te worden de laatste tijd, kan dit komen door overkill oid?
Ik denk niet dat het aan Whey of melk ligt, gebruik dit beide al enige tijd en daarvoor had ik ook al erge acne.

gooi eens alle melkproducten er uit! en ga over op isolaat, als je dat al niet gebruikt, (heeft weinig tot geen lactose) en meer water drinken

idd veel water en een zonnebankje kan ook wel eens goed doen!
voor de rest, teveel is teveel :) zou idd mss gewoon beetje ZMA pakken en de rest wat terugschroeven/stoppen.. ook niet téveel wassen, heb vroeger gemerkt dat ik als ik mij teveel ging wassen (clerasil etc) dat ik dan gewoon meer last kreeg :o nu was ik mn gezicht gwn in douche en s'avonds gwn effe met washandje wat verfrissen, voor de rest kan je toch eens keertje die nieuwe isolaat testen ipv de whey perfection ofzo

Stoppen met zalfjes en dan zien ;). Als je de zalfjes teveel doet, beschadig je je huid, waardoor er vuil in komt en daardoor KAN en acné onstaan (hielp bij mij wel een beetje, maar toch weer overgestapt naar ROA :p).

:spam:

Laatst bewerkt:
Is dit verwaarloosbaar of niet. Ga denk ik na deze pot Whey Perfection over naar de 100% Whey Isolaat:).

Ik vind de Perfection wel lekkerder (daar moet ik eerlijk in zijn)

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Jullie zijn overgestapt van DPD naar TNT of vergis ik mij?

Nee, dit zijn samenwerkingsverbanden tussen TNT en DPD in Belgie. TNT liet eerst veel in Belgie over aan DPD. Dat doen ze nu niet meer of althans minder.

wow, wat een lekkere eiwitshakes.
heb dus de perfect protein stack van jullie binnen, en wat is die lekker.
ik liet mijn vrouw proeven en die drinkt meteen MIJN shake even op.
en nog bedankt voor de samples

Vanwaar eigenlijk de verandering van Micro whey protein isolate naar 100% whey isolaat?
Opzich vind ik een naamsverandering niet erg, maar waarom zijn de voedingswaarden verslechterd?

Micro whey isolate had de volgende samenstelling per 100 gram:
E: 90 KH: 3 V: 1

De nieuwe 100% whey isolaat per 100 gram:
E: 89,1 KH: 4,6 V: 0,9

Vanwaar eigenlijk de verandering van Micro whey protein isolate naar 100% whey isolaat?
Opzich vind ik een naamsverandering niet erg, maar waarom zijn de voedingswaarden verslechterd?

Micro whey isolate had de volgende samenstelling per 100 gram:

dat beetje zal het niet maken en het is wsl omdat er smaakstoffen zijn toegevoegd die de totaalwaarden een beetje beïnvloeden

idd veel water en een zonnebankje kan ook wel eens goed doen!
voor de rest, teveel is teveel :) zou idd mss gewoon beetje ZMA pakken en de rest wat terugschroeven/stoppen.. ook niet téveel wassen, heb vroeger gemerkt dat ik als ik mij teveel ging wassen (clerasil etc) dat ik dan gewoon meer last kreeg :o nu was ik mn gezicht gwn in douche en s'avonds gwn effe met washandje wat verfrissen, voor de rest kan je toch eens keertje die nieuwe isolaat testen ipv de whey perfection ofzo

Bedankt voor de reactie(s), ik zal eens een keer proberen een paar dagen zonder zuivel, ik weet alleen niet hoe ik dan aan mijn kcal's kom aangezien ik 1.5 liter melk drink en 500 gram kwark per dag :P

Wassen doe ik sowieso alleen 's ochtends en 's avonds, en ik gebruik Sudocrem voor 's nachts en een hypo allergene matterende wijvencreme voor overdag lol. Als mn perfection op is zal ik eens de isolaat proberen, of zal dat geen verschil maken als ik de zuivel erin laat?

Overigens nam ik toen ik nog niet zo met mijn gezondheid bezig was en wel veel acne had bijna geen zuivel, alleen toetjes, toen was het veel erger als nu. Was echt heel erg toen :(

berry blast is red fruit in de isolaat toch?

snel geleverd en echt top van jullie dat ik en shake beker + 2 samples van black cats heb gekregen.

top service jullie hebben en nieuwe klant erbij:)

maar waarom is die pot zo groot top de helft gevuld:P?

Laatst bewerkt:
wow, wat een lekkere eiwitshakes.
heb dus de perfect protein stack van jullie binnen, en wat is die lekker.
ik liet mijn vrouw proeven en die drinkt meteen MIJN shake even op.
en nog bedankt voor de samples

:) Dank je! (en graag gedaan

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

berry blast is red fruit in de isolaat toch?

snel geleverd en echt top van jullie dat ik en shake beker + 2 samples van black cats heb gekregen.

top service jullie hebben en nieuwe klant erbij:)

maar waarom is die pot zo groot top de helft gevuld:P?

Ja (red fruit

Dank je, voor de complimenten!

Pot;
Een grotere pot staat mooier in de winkels:D (doen alle merken

Vanmiddag iets besteld (whey isolaat + vitamine D) en kreeg al heel snel een bericht dat de bestelling verzonden was..

Jezus, jullie zijn snel zeg. Wordt er ook op zondag bezorgd..? :D

Dymatize en Optimum Nutrition hebben enzymen in sommige van hen proteine producten zitten. Nu zie ik dus bv dat er veel Calcium Casseinaat, wat een slecht te verteren eiwit schijnt te zijn, maar dan hebben ze dus die enzymen erbij.

Ik neem aan dat er hierdoor geen verterings problemen zijn?

En hoe zit het met lactose, wordt die ook beter verteerd of is zo'n enzymmatige verrijking puur voor de eiwitten?

dat beetje zal het niet maken en het is wsl omdat er smaakstoffen zijn toegevoegd die de totaalwaarden een beetje beïnvloeden

Misschien zal het voor jou niets uitmaken maar bedenk wel dat het om een isolaat product gaat. De voedingswaarde die ik postte is trouwens ook van een variant met smaak.

Ik ben wel benieuwd naar de reden van de verandering, ik hoop dan ook dat bodyenfitshop zelf een reactie geeft op mijn vragen.

goede producten ,lage prijs, een aanrader
ik bestel al van het af het begin bij bodyenfitshop, omdat je een gratis shakebeker of pillendoosje erbij krijgt.

En als je belt of een E-mail stuurt krijg je vrijwel meteen een goede service en de prijzen zijn goed.

Misschien zal het voor jou niets uitmaken maar bedenk wel dat het om een isolaat product gaat. De voedingswaarde die ik postte is trouwens ook van een variant met smaak.

Ik ben wel benieuwd naar de reden van de verandering, ik hoop dan ook dat bodyenfitshop zelf een reactie geeft op mijn vragen.

Micro whey isolate per 100 gram:

per 100gram.. shake is minder dan 1/3 (28,5gram) dus dan zit je met 0,3 eiwitten verschil, 0,53 KH verschil en 0,03 V verbetering

ben er zeker van dat dit verschil voor niemand iets uitmaakt zelfs wnr het om een isolaat product gaat.. maar idd als je alles tot in perfectie wil uitwerken.. maar B&F zal je nog wel een reden geven, volgens mij ligt het gwn aan de smaakverbetering ofzo :)

Bestelling gisteren binnen gehad!
Snel zoals gewoonlijk, top! :)
Jammergenoeg weer geen samples, maarja kan niet alles hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven