AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen jullie eens checken of Referentie nummer: 131380 al op weg is? Khoop dat ik de overschrijving goed heb gedaan.. bestel normaal via xxlnutri. via het bakje :)
is van donderdag overgeschreven

kunnen jullie eens checken of Referentie nummer: 131380 al op weg is? Khoop dat ik de overschrijving goed heb gedaan.. bestel normaal via xxlnutri. via het bakje :)
is van donderdag overgeschreven

Ja, de betaling is vandaag binnen en de bestelling direct verzonden.
Dank je, voor de bestelling:)

1. Is op voorraad; hier

2. de US versie

1. Ok ik had de super body niet gevonden, overgekeken wss
my bad

2. Maar ik dacht dat je paar posts geleden zei dat er maar 1 versie was, wat is het verschil tussen beide versies dan, want ik heb nu zowel een US versie als een Europese dan (Atrophex)

Net weer wat besteld looool, Referentienummer: 132101

Zou eigenlijk eens moeten gaan sparen. Maar heb al 7 dagen geen peuk aangeraakt dus ik vond dat dat ook wel wat waard was. Aan de andere kant is dat al de 3e keer dat ik dat vandaag denk:rolleyes:

Maar goed, kleine pot Whey Isolaat besteld (ik heb echt teveel whey nu maar wil het gewoon graag proberen haha), 2 van die potjes lactase, casseine van ON, 3 potjes Muscle&Pump Xtreme... dussss, allemaal weer broodnodig mwuaha. Boeiend. Sampltjes zijn uiteraard welkom:cool::D

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Uw bestelling met referentienummer: 132101 is verzonden

*zit voor de deur*

Waar blijft die postbode godvergete!?

1. Ok ik had de super body niet gevonden, overgekeken wss
my bad

2. Maar ik dacht dat je paar posts geleden zei dat er maar 1 versie was, wat is het verschil tussen beide versies dan, want ik heb nu zowel een US versie als een Europese dan (Atrophex)

Ja, dat dacht ik ook...:cool: zou ik even na moeten kijken. De US zal ongetwijfeld iets sterker zijn:D

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Net weer wat besteld looool, Referentienummer: 132101

Zou eigenlijk eens moeten gaan sparen. Maar heb al 7 dagen geen peuk aangeraakt dus ik vond dat dat ook wel wat waard was. Aan de andere kant is dat al de 3e keer dat ik dat vandaag denk:rolleyes:

Maar goed, kleine pot Whey Isolaat besteld (ik heb echt teveel whey nu maar wil het gewoon graag proberen haha), 2 van die potjes lactase, casseine van ON, 3 potjes Muscle&Pump Xtreme... dussss, allemaal weer broodnodig mwuaha. Boeiend. Sampltjes zijn uiteraard welkom:cool::D

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Uw bestelling met referentienummer: 132101 is verzonden

*zit voor de deur*

Waar blijft die postbode godvergete!?

:D We zijn snel vandaag! Dank je:)

Ben weer toe aan een nieuwe bestelling, Jack3d en whey is bijna op :P 132145

Maar ik heb het om 18:39 besteld, en er staat dat als je voor 18 uur bestelt je het morgen in huis hebt, nieuwe regel? Volgens mij was dat vroeger niet zo.

Net nog op een sample crack getraind die ik van jullie had gekregen bij mn voorlaatste bestelling, man ik ga daar telkens weer lekker op :) man spotter wist niet wat hij meemaakte haha, zat tussen de sets decline te pompen of wat super-sets te doen haha :roflol: zijn er eigenlijk ook samples van jack3D?

Ben weer toe aan een nieuwe bestelling, Jack3d en whey is bijna op :P 132145

Maar ik heb het om 18:39 besteld, en er staat dat als je voor 18 uur bestelt je het morgen in huis hebt, nieuwe regel? Volgens mij was dat vroeger niet zo.

Dank je:)
Klopt, we werken steeds langer door:D

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Net nog op een sample crack getraind die ik van jullie had gekregen bij mn voorlaatste bestelling, man ik ga daar telkens weer lekker op :) man spotter wist niet wat hij meemaakte haha, zat tussen de sets decline te pompen of wat super-sets te doen haha :roflol: zijn er eigenlijk ook samples van jack3D?

Nee, eigenlijk nooit een sample van gezien:cool: Wel vreemd voor zo'n populair product. Crack doet het goed dus!:D

Laatst bewerkt:
even off creatine kan nooit kwijt naar mijn mening, dit om lichaamsluiheid te voorkomen.. zijn veel discussies over, mijn mening: better be safe than sorry ;)
1-3weken off heeft ook het voordeel dat je erna terug 100% merkt dat je lekker gaat op de crea :D

Ben ik het mee eens. Normaal voor krealka en TMS is een off-periode niet nodig. Maar het is gewoon fijn om er eens mee te kappen en te kijken of je er nu wel echt hard op ging

Thanks nog :) Neem nu dan even een weekje niks voor dat ik aan krea ga beginnen. Maybe zelfs 2 weken aangezien volgende week toch mn deload weekje begint, komt goed uit dan, kan ik daarna weer lekker knallen :D

Wat is jullie heftigste Pre-Workout ? Heb al RPM geprobeerd, amper iets van gemerkt. Hell N.O., niets van gemerkt, buiten dan wat tintelingen ...

Welke is vitamine b5 wat helpt tegen puisten, ik zie alleen b-50 ???

mijn vrouw vond mijn shake zo lekker dat ze zelf ook weer gemotiveerd is en dus de dieet eiwitten heeft besteld.
maar de verkeerde smaak......
ze had al een mail gestuurd naar de website maar kreeg vanmorgen de mail met bestelling verzonden.
ik ga er vanuit dat het wel goedkomt maar bij deze nog een extra mail.
bestelnmr 132156
en ze wou graag coocies en cream ipv banana mikshake.
sorry voor het ongemak en bedankt alvast.

Net postbode op zn klote gegeven, het is verdomme 17 uur geleden verzonden:mad::p

Ziet er top uit, ben benieuwd naar de Isolaat ghehe. Echter geen sampletjes dit keer? Mwha, waarschijnlijk heb ik al jullie samples inmiddels al:D

Wat is jullie heftigste Pre-Workout ? Heb al RPM geprobeerd, amper iets van gemerkt. Hell N.O., niets van gemerkt, buiten dan wat tintelingen ...

hm ik denk momenteel crack voor energie en nox pump voor pomp..
als geen enkele pre-wo iets doet, kan je ook zelf een pre-wo samenstellen.. klein voorbeeldje: muscle&pump extreme, beta alanine, result!, power pill, citrulline malate, magic EAA's, ..

hm ik denk momenteel crack voor energie en nox pump voor pomp..
als geen enkele pre-wo iets doet, kan je ook zelf een pre-wo samenstellen.. klein voorbeeldje: muscle&pump extreme, beta alanine, result!, power pill, citrulline malate, magic EAA's, ..

Thnx man !

Whey Perfection of isolaat van BF.

Hallo,

aangezien ik deze sectie kan gebruiken als vragen over BF heb ik de volgende vraag: zal er zichtbaar verschil zijn in opbouw van spiermassa als ik Whey Isolaat gebruik in plaats van Whey Perfection van BF? Ik bedoel dan niet op lange termijn maar op korte termijn zoals enkele maanden.

Ik ben beginnend en wil natuurlijk zo snel mogelijk resultaat maar ik wil alleen maar een whey supplement gebruiken. Voor de rest probeer ik een voedingsschemaaan te houden voor zo ver dat mogelijk is. Momenteel ben ik nog wel aan het afvallen omdat ik te zwaar ben en neem de whey alleen ter bescherming van de spieren die ik al heb (voor zover ik die heb:))

grt.

Hallo,

aangezien ik deze sectie kan gebruiken als vragen over BF heb ik de volgende vraag: zal er zichtbaar verschil zijn in opbouw van spiermassa als ik Whey Isolaat gebruik in plaats van Whey Perfection van BF? Ik bedoel dan niet op lange termijn maar op korte termijn zoals enkele maanden.

Ik ben beginnend en wil natuurlijk zo snel mogelijk resultaat maar ik wil alleen maar een whey supplement gebruiken. Voor de rest probeer ik een voedingsschemaaan te houden voor zo ver dat mogelijk is. Momenteel ben ik nog wel aan het afvallen omdat ik te zwaar ben en neem de whey alleen ter bescherming van de spieren die ik al heb (voor zover ik die heb:))

grt.
Het zal niet echt uitmaken. Whey Perection heeft dan wel een kleine hoeveelheid Whey Hydrolisaat, echter is dit niet significant te noemen. Als je voeding gewoon goed is zou dat niks uit moeten maken. En anders is het nog maar de vraag of je het ziet.

Whey Perfection als je iets minder op de voedingswaarde hoeft te letten en verdomd lekkere shakes wil. Whey Isolaat als je toch iets meer op de voedingswaarde let maar hierbij zal je een klein beetje moeten inleveren qua smaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven