MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke smaak whey perfection is het lekkerst? Heb nu al een tijdje de cookies en cream en wil graag overstappen op een ander smaakje. Is de creamy coconut lekker?

Vraag ik me ook af, ik wil ook weer een nieuwe bestellen....

Welke smaak whey perfection is het lekkerst? Heb nu al een tijdje de cookies en cream en wil graag overstappen op een ander smaakje. Is de creamy coconut lekker?
Is ook erg lekker. Als je Cookies&Cream niet te zoet vond worden na een tijdje is Cream Coconut echt een aanrader, echter als je wel eit snaders zoekt ivm zoetheid. Misschien een van de nieuwere smaken als Fresh Orange ofzo, zijn verrassend goed te doen.

Hoi B&F,

Is het nog mogelijk om een paar samples te krijgen?

Ref nummer: 131972

Alvast bedankt!

Groeten Jasmin

Hallo B&F,

Heb net een pot van jullie whey isolaat besteld (ref: 131975) zouden jullie er een pre work out sample(S ;)) bij willen doen?

Groet,

Dennis

:D

Vanmiddag iets besteld (whey isolaat + vitamine D) en kreeg al heel snel een bericht dat de bestelling verzonden was..

Jezus, jullie zijn snel zeg. Wordt er ook op zondag bezorgd..? :D

:D We weken inderdaad ook op zaterdag. Helaas is er in het weekend geen distributie van de TNT. Je hebt de bestelling dinsdag.

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Misschien zal het voor jou niets uitmaken maar bedenk wel dat het om een isolaat product gaat. De voedingswaarde die ik postte is trouwens ook van een variant met smaak.

Ik ben wel benieuwd naar de reden van de verandering, ik hoop dan ook dat bodyenfitshop zelf een reactie geeft op mijn vragen.

Het is puur Isolaat van Volactive met iets meer smaak als de vorige versie.:)

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Dymatize en Optimum Nutrition hebben enzymen in sommige van hen proteine producten zitten. Nu zie ik dus bv dat er veel Calcium Casseinaat, wat een slecht te verteren eiwit schijnt te zijn, maar dan hebben ze dus die enzymen erbij.

Ik neem aan dat er hierdoor geen verterings problemen zijn?

En hoe zit het met lactose, wordt die ook beter verteerd of is zo'n enzymmatige verrijking puur voor de eiwitten?

De enzymen zorgen inderdaad voor een betere vertering.

"lactase" kan helpen bij de vertering van lactose. (zit niet in de aangegeven producten)

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

ik bestel al van het af het begin bij bodyenfitshop, omdat je een gratis shakebeker of pillendoosje erbij krijgt.

En als je belt of een E-mail stuurt krijg je vrijwel meteen een goede service en de prijzen zijn goed.

:thumbs: Dank je, voor het compliment.

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Mijn mening;

Fresh Orange Milkshake
Sunny Peach
Sweet Apple

Lekkere frisse smaken!:)

De Creamy Coconut vind ik zelf iets minder maar deze wordt wel heel veel verkocht.

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Hoi B&F,

Is het nog mogelijk om een paar samples te krijgen?

Ref nummer: 131972

Alvast bedankt!

Groeten Jasmin

Dank je, voor de bestelling:) Samples regel ik.

Ik bestel zeer regelmatig op internet. Ik bestel zowel op bodyenfitshop.nl als op xxlnutrition.nl. Over beide ben ik zeer tevreden. Vrijdagmiddag bestelde ik echter iets op beide sites, dat van bodyenfitshop had ik zaterdag nog voor de middag binnen, het is nu maandag en ik hoop dat ik dat van xxlnutrition vandaag binnenkrijg...

De enzymen zorgen inderdaad voor een betere vertering.

"lactase" kan helpen bij de vertering van lactose. (zit niet in de aangegeven producten)
Oh top! Wel raar, ik weet dat lactase voor lactose is en heb er wel eens naar gezocht maar kon het toen niet vinden. Of hebben jullie het net nieuw?

Anyway, zit toch echt te overwegen om qua whey voor perfection+100% isolaat mix te gaan (iets van 20/20gr), en eventueel lactase erbij te nemen, aangezien ik rond mijn training toch al dingen in de vorm van peptopro/eaa's neem zijn de toegevoegde peptides in ON/Dymatize shakes niet echt een waardevolle toevoeging meer.

2 vraagjes:

1. wat is er gebeurt met Super body? (fosfadylserine)

2. Is de atrophex in karton met strips hetzelfde als die in een potje?

Graag gedaan, thanx voor de samples :) wordt een keer tijd voor Crack :P hopelijk slaat ie bij mij aan :P

Oh top! Wel raar, ik weet dat lactase voor lactose is en heb er wel eens naar gezocht maar kon het toen niet vinden. Of hebben jullie het net nieuw?

Anyway, zit toch echt te overwegen om qua whey voor perfection+100% isolaat mix te gaan (iets van 20/20gr), en eventueel lactase erbij te nemen, aangezien ik rond mijn training toch al dingen in de vorm van peptopro/eaa's neem zijn de toegevoegde peptides in ON/Dymatize shakes niet echt een waardevolle toevoeging meer.

Hebben we inderdaad nieuw:cool: Dat lijkt mij inderdaad prima..

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

2 vraagjes:

1. wat is er gebeurt met Super body? (fosfadylserine)

2. Is de atrophex in karton met strips hetzelfde als die in een potje?

1. Is op voorraad; hier

2. de US versie

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Bestelling alweer binnen, tip top! :thumb:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Graag gedaan, thanx voor de samples :) wordt een keer tijd voor Crack :P hopelijk slaat ie bij mij aan :P

Crack doet het bij de meeste klanten goed. Laat maar weten:)

Hopelijk komt mijn bestelling vandaag aan, van donderdagochtend betaalt.
Eens die nieuwe epharm testen ;)

Jep ik laat het weten ;) trouwens, Result is een top creatine product :) het enige wat eraan minder was, was dat de smaak niet top was :P ik kreeg altijd een droge mond daarna, maar voor de rest is Result super :D

Trouwens, weet je of jullie nog B&F shirts krijgen? Ik heb er laatst eentje gekocht, maar die was te klein :P

Laatst bewerkt:
Citaat:
Origineel gepost door Bizar
De Myo Juiced Chocolade staat nog steeds niet op de site, en wacht hier nog op voor ik men bestelling plaats...

Ja, ik weet het, komt niet bij de importeur vandaan. Maar het is onderweg

---------------------------------------------------------------------
Update?

Jep ik laat het weten ;) trouwens, Result is een top creatine product :) het enige wat eraan minder was, was dat de smaak niet top was :P ik kreeg altijd een droge mond daarna, maar voor de rest is Result super :D

Trouwens, weet je of jullie nog B&F shirts krijgen? Ik heb er laatst eentje gekocht, maar die was te klein :P

We krijgen op Result! echt veel reacties. De smaak is niet super maar de resultaten des te sterker!:)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Citaat:
Origineel gepost door Bizar
De Myo Juiced Chocolade staat nog steeds niet op de site, en wacht hier nog op voor ik men bestelling plaats...

Ja, ik weet het, komt niet bij de importeur vandaan. Maar het is onderweg

---------------------------------------------------------------------
Update?

Ik ben weer bezig met een bestelling, die gaat er morgenochtend uit. Donderdag kan ik dan weer meer vertellen.. (doe ik natuurlijk ook!:D

Heb de The Perfect Workout Kit van LG Sciences is besteld. Ben benieuwd!
Is voor 1 week ofzo neem ik aan?

Zou je er iets leuks bij kunnen doen?(A)

Referentie nummer: 132037 :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven