Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook erg lekker. Als je Cookies&Cream niet te zoet vond worden na een tijdje is Cream Coconut echt een aanrader, echter als je wel eit snaders zoekt ivm zoetheid. Misschien een van de nieuwere smaken als Fresh Orange ofzo, zijn verrassend goed te doen.Welke smaak whey perfection is het lekkerst? Heb nu al een tijdje de cookies en cream en wil graag overstappen op een ander smaakje. Is de creamy coconut lekker?
Vanmiddag iets besteld (whey isolaat + vitamine D) en kreeg al heel snel een bericht dat de bestelling verzonden was..
Jezus, jullie zijn snel zeg. Wordt er ook op zondag bezorgd..?![]()
We weken inderdaad ook op zaterdag. Helaas is er in het weekend geen distributie van de TNT. Je hebt de bestelling dinsdag.Misschien zal het voor jou niets uitmaken maar bedenk wel dat het om een isolaat product gaat. De voedingswaarde die ik postte is trouwens ook van een variant met smaak.
Ik ben wel benieuwd naar de reden van de verandering, ik hoop dan ook dat bodyenfitshop zelf een reactie geeft op mijn vragen.

Dymatize en Optimum Nutrition hebben enzymen in sommige van hen proteine producten zitten. Nu zie ik dus bv dat er veel Calcium Casseinaat, wat een slecht te verteren eiwit schijnt te zijn, maar dan hebben ze dus die enzymen erbij.
Ik neem aan dat er hierdoor geen verterings problemen zijn?
En hoe zit het met lactose, wordt die ook beter verteerd of is zo'n enzymmatige verrijking puur voor de eiwitten?
ik bestel al van het af het begin bij bodyenfitshop, omdat je een gratis shakebeker of pillendoosje erbij krijgt.
En als je belt of een E-mail stuurt krijg je vrijwel meteen een goede service en de prijzen zijn goed.
Welke smaak whey perfection is het lekkerst? Heb nu al een tijdje de cookies en cream en wil graag overstappen op een ander smaakje. Is de creamy coconut lekker?

Hoi B&F,
Is het nog mogelijk om een paar samples te krijgen?
Ref nummer: 131972
Alvast bedankt!
Groeten Jasmin
Samples regel ik.Oh top! Wel raar, ik weet dat lactase voor lactose is en heb er wel eens naar gezocht maar kon het toen niet vinden. Of hebben jullie het net nieuw?De enzymen zorgen inderdaad voor een betere vertering.
"lactase" kan helpen bij de vertering van lactose. (zit niet in de aangegeven producten)
Oh top! Wel raar, ik weet dat lactase voor lactose is en heb er wel eens naar gezocht maar kon het toen niet vinden. Of hebben jullie het net nieuw?
Anyway, zit toch echt te overwegen om qua whey voor perfection+100% isolaat mix te gaan (iets van 20/20gr), en eventueel lactase erbij te nemen, aangezien ik rond mijn training toch al dingen in de vorm van peptopro/eaa's neem zijn de toegevoegde peptides in ON/Dymatize shakes niet echt een waardevolle toevoeging meer.
Dat lijkt mij inderdaad prima..2 vraagjes:
1. wat is er gebeurt met Super body? (fosfadylserine)
2. Is de atrophex in karton met strips hetzelfde als die in een potje?

Graag gedaan, thanx voor de sampleswordt een keer tijd voor Crack
hopelijk slaat ie bij mij aan
![]()

trouwens, Result is een top creatine product
het enige wat eraan minder was, was dat de smaak niet top was
ik kreeg altijd een droge mond daarna, maar voor de rest is Result super 

Hopelijk komt mijn bestelling vandaag aan, van donderdagochtend betaalt.
Eens die nieuwe epharm testen![]()
Laat mij maar weten hoe het gaat! (ben ik wel benieuwd naar,)Hopelijk komt mijn bestelling vandaag aan, van donderdagochtend betaalt.
Eens die nieuwe epharm testen![]()
Ga ik wel vanuitLaat mij maar weten hoe het gaat! (ben ik wel benieuwd naar,)
Jep ik laat het wetentrouwens, Result is een top creatine product
het enige wat eraan minder was, was dat de smaak niet top was
ik kreeg altijd een droge mond daarna, maar voor de rest is Result super
Trouwens, weet je of jullie nog B&F shirts krijgen? Ik heb er laatst eentje gekocht, maar die was te klein![]()

Citaat:
Origineel gepost door Bizar
De Myo Juiced Chocolade staat nog steeds niet op de site, en wacht hier nog op voor ik men bestelling plaats...
Ja, ik weet het, komt niet bij de importeur vandaan. Maar het is onderweg
---------------------------------------------------------------------
Update?

2 vraagjes:
1. wat is er gebeurt met Super body? (fosfadylserine)
Niets? http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/superbody
2. Is de atrophex in karton met strips hetzelfde als die in een potje?