AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net nog de laatste bestelling geplaatst vóór 2015!!!
leuke kortingsactie op de whey perfection, hopelijk betreft het ook 100% de nieuwe batch dan. kan ik er weer tegenaan volgend jaar!

Thnx b&f uitstekende service weer!!

Niet in alle wheyproducten, normaal staat het bij ingrediënten, voornamelijk wordt er guargom en xantaam gebruikt.

Normaal staat het er correct bij de ingrediënten vermeldt.

Oké zal hier eens op gaan letten, ben daar nogal gevoelig voor.
Verklaart ook het een en ander, had nogal gauw last van mijn darmen dacht dat het misschien door gluten of lactose kwam maar zou dus hier van kunnen zijn. :eek:

net nog de laatste bestelling geplaatst vóór 2015!!!
leuke kortingsactie op de whey perfection, hopelijk betreft het ook 100% de nieuwe batch dan. kan ik er weer tegenaan volgend jaar!

Thnx b&f uitstekende service weer!!

Bedankt voor je bestelling en het compliment :)
Het betreft zeker 100% de nieuwe batch, dat zit goed!

Fijne jaarwisseling :)

Bart

Oké zal hier eens op gaan letten, ben daar nogal gevoelig voor. Verklaart ook het een en ander, had nogal gauw last van mijn darmen dacht dat het misschien door gluten of lactose kwam maar zou dus hier van kunnen zijn. :eek:

Ik raad je aan enzymen te nemen

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/enzymen/now-foods/betaine-hcl/
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/enzymen/natures-way/digestion-with-enzymes/
https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/1204/Enzymen-Complex-NOW-Foods-90-tabletten

Beste,

Zou het mogelijk zijn om extra samples te krijgen bij bestelling OrdernummerC2781555
FactuurnummerBEC2760601
Ik ben al jaren vaste klant bij Body&fit, maar was wou toch wel een compensatie voor de jaren dat ik whey kocht met minder dan beschreven eiwit%.

OOK ben ik vergeten de 25 procent kortingscode: WHEYPERFECTION te gebruiken.
Zouden jullie dit nog kunnen aftrekken van mijn bestelling?

Alvast bedankt!

Hoi B&F, maak wat moois van de jaarwisseling en een sensationeel 2015 toegewenst!

maak er wat moois van in 2015 !

Ja jullie een onverslaanbaar 2015!

Ja jullie een onverslaanbaar 2015!

Dank je, insgelijks! :)
Fijne jaarwisseling!

Bart

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Kerst en Oud & Nieuw deals!
BF_home_Banner_Kerst-Nieuw-deals_product.jpg

10x Mega Korting!!
BF_banner_product_mega-korting.jpg

Jouw kans: 1+1 Gratis op veel toppers!!!

BF_banner_juicedamino_1plus1gratis_facebook.png

Maak er wat moois van volgend jaar. Op een sensationeel 2015! :thumbs:

(en benieuwd naar de onafhankelijke tests begin januari, en uiteraard de onafhankelijke tests die daarna op structurele basis zullen blijven worden gedaan en gepubliceerd zoals beloofd).

Maak er wat moois van volgend jaar. Op een sensationeel 2015! :thumbs:

(en benieuwd naar de onafhankelijke tests begin januari, en uiteraard de onafhankelijke tests die daarna op structurele basis zullen blijven worden gedaan en gepubliceerd zoals beloofd).

Jij ook ilyasse! :)
Daar kijken wij inderdaad ook naar uit. Kwestie van tijd. We hopen ze in week 1 of 2 te kunnen publiceren.
Fijne jaarwisseling!

Bart

Bedank voor jou advies,ga het eens nader bekijken!

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Hierbij wensen wij alle B&F medewerkers een fijne jaarwisseling toe, en bedanken wij hen voor de goede service en supersnelle leveringen :thumbs:

Rijstmelk bevat veel minder als koeienmelk, waardoor je lichaam het product sneller verwerkt. Het is niet aan mij om internet af te speuren op wetenschappelijk bewijs hiervoor. Dat zijn niet mijn werkzaamheden.
Wat betreft de xanthaamgom en guargom; dat hoor je mij niet zeggen.

Bart

Wat bevat rijstmelk minder dan koemelk?

Ik citeer jouw uitspraak
"Een shake met rijstmelk wordt beter opgenomen in vergelijking met een shake met koeienmelk"
Als je zoiets zegt moet je dat ook kunnen funderen.

Dat hoor je mij niet zeggen, maar je suggereert het wel. "Ik ben er geen fan van en ik heb geen invloed op de samenstelling."

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Veel klanten van mij hebben darmklachten door voedingssupplementen met verdikkingsmiddelen en dus logischerwijs mijden ze die producten dan.

Darmklachten komen meestal alleen voor bij grote hoeveelheden verdikkingsmiddelen. Welke voedingssupplementen adviseer jij jouw klanten?

De beste wensen voor 2015!!! aan t hele B&F team, dat het een sportief en mooi jaar word!

Beste wensen!

Kan ik Anabolic ZMA met de (nacht)pil van 24h burn samen nemen?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven