ruudje1994
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze smaken komen express na de kortings actie denk ikBeste B&F,
Ik zie dat er een aantal smaken whey Perf. niet meer te bestellen zijn? (o.a. ice coffee).
Komen deze nog terug?
De beste wensen voor 2015!!! aan t hele B&F team, dat het een sportief en mooi jaar word!
Beste wensen!
Kan ik Anabolic ZMA met de (nacht)pil van 24h burn samen nemen?!?

Beste B&F,
Ik zie dat er een aantal smaken whey Perf. niet meer te bestellen zijn? (o.a. ice coffee).
Komen deze nog terug?

Waarom reageren jullie hier wel op en negeren jullie keihard alle klachten?
Ik klaag jullie aan wegens smaad en laster. Je hoort nog van mn advocaat
k heb net bij jullie een kleine bestelling gedaan bij de Elite XT stond kassakorting, ik heb voor meer dan 45 euro gekocht maar geen korting gekregen. C2786538
Zojuist één bestelling geplaatstOrdernummer C2787316 mag altijd wat leuks bij en had nog een paar samples tegoed van vorige bestelling.

Klopt. Alle verkeerde (om het zo maar te noemen) Whey Perfection is direct de deur uit gegaan. De Whey Perfection die we nu leveren is de aangepaste (verbeterde) batch. Labresultaten hiervan vind je z.s.m. op onze website
Bart
Ik heb nog zo'n "verkeerde" pot whey staan van jullie. Ongeveer de helft aangebroken en sinds ik weet dat het niet is wat ik heb gekocht niet meer gebruikt. Wel heb ik de JUISTE prijs voor een VERKEERD product betaald. Is het mogelijk dit met mij te compenseren? Kunnen jullie mij verder helpen dit op te lossen, liefst stuur ik het terug en wil ik een deel van dit bedrag vergoed krijgen. PM mag ook, dan kan ik eventueel ook mijn klantgegevens vermelden. In afwachting van een reactie.

)Beste, Ik heb hier ook nog zo een 'verkeerde' pot whey 4540gr staan.(max.500gr gebruikt) Datum aankoop en ordernummer: -C2617703 -13-11-2014 Prijs €59,90 Ik ben al jaren klant en al heel veel euro's gespendeerd bij jullie.(dat mag je zeker nagaan) Door die resultaten ben ik toch teleurgesteld in het product. Ik wens die pot niet meer te gebruiken. Graag wil ik een rechtzetting hiervoor. Ik hoor graag van jullie. Mvg