Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,

Ik zie dat er een aantal smaken whey Perf. niet meer te bestellen zijn? (o.a. ice coffee).
Komen deze nog terug?

Namens B&F wens ik iedereen een gezond en sportief 2015!

Beste wensen!

Kan ik Anabolic ZMA met de (nacht)pil van 24h burn samen nemen?!?

Jazeker, dit is geen probleem :)

Beste B&F,

Ik zie dat er een aantal smaken whey Perf. niet meer te bestellen zijn? (o.a. ice coffee).
Komen deze nog terug?

Klopt. Deze smaken hopen we eind januari weer op voorraad te krijgen. Met een beetje geluk is dit nog tijdens de 25% kortingsactie (WHEYPERFECTION), maar dit kan ik helaas niet garanderen. We doen ons best! :D

Bart

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Protein Cookies

bannerproteincookies.jpg

Voor slechts 7,90 euro!

lol wat heb ik allemaal gemist in de laatste 4 weken jezuss

vandaag nog 2 potten binnen gekregen [whey perfection] en Bart van B&F heeft beweerd dat die allemaal van de nieuwe leveringen zijn..
voor mij seems dit legit?

Waarom reageren jullie hier wel op en negeren jullie keihard alle klachten?

Ik klaag jullie aan wegens smaad en laster. Je hoort nog van mn advocaat

Waarom reageren jullie hier wel op en negeren jullie keihard alle klachten?

Ik klaag jullie aan wegens smaad en laster. Je hoort nog van mn advocaat

We negeren alle klachten zeker niet. We gaan in op alle vragen en klachten mits relevant. Voor ongein, klachten en dergelijke over Whey Perfection is een speciaal topic aangemaakt. Hier kunnen jullie verder discussieren. Nu graag weer dit topic schoon houden.

Bart

k heb net bij jullie een kleine bestelling gedaan bij de Elite XT stond kassakorting, ik heb voor meer dan 45 euro gekocht maar geen korting gekregen. C2786538

je moet ook de geheime code invoeren.

k heb net bij jullie een kleine bestelling gedaan bij de Elite XT stond kassakorting, ik heb voor meer dan 45 euro gekocht maar geen korting gekregen. C2786538

De kassakorting geldt alleen als je bij het desbetreffende product over de 45 euro heen komt. Aangezien jij de 2lb hebt gekocht, voldoe je hier helaas niet aan. Hier staat de uitleg :)

Bart

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Kerst en Oud & Nieuw deals!
BF_home_Banner_Kerst-Nieuw-deals_product.jpg

10x Mega Korting!!
BF_banner_product_mega-korting.jpg

Jouw kans: 1+1 Gratis op veel toppers!!!

BF_banner_juicedamino_1plus1gratis_facebook.png

Zojuist één bestelling geplaatst :thumbup:

Ordernummer C2787316

mag altijd wat leuks bij en had nog een paar samples tegoed van vorige bestelling.

Zojuist één bestelling geplaatst :thumbup: Ordernummer C2787316 mag altijd wat leuks bij en had nog een paar samples tegoed van vorige bestelling.

Bedankt voor de bestelling! De inpakkers gaan eventjes voor je kijken wat ze voor je kunnen doen ;)

Klopt. Alle verkeerde (om het zo maar te noemen) Whey Perfection is direct de deur uit gegaan. De Whey Perfection die we nu leveren is de aangepaste (verbeterde) batch. Labresultaten hiervan vind je z.s.m. op onze website :)

Bart

Ik heb nog zo'n "verkeerde" pot whey staan van jullie. Ongeveer de helft aangebroken en sinds ik weet dat het niet is wat ik heb gekocht niet meer gebruikt. Wel heb ik de JUISTE prijs voor een VERKEERD product betaald. Is het mogelijk dit met mij te compenseren? Kunnen jullie mij verder helpen dit op te lossen, liefst stuur ik het terug en wil ik een deel van dit bedrag vergoed krijgen. PM mag ook, dan kan ik eventueel ook mijn klantgegevens vermelden. In afwachting van een reactie.

Ik heb nog zo'n "verkeerde" pot whey staan van jullie. Ongeveer de helft aangebroken en sinds ik weet dat het niet is wat ik heb gekocht niet meer gebruikt. Wel heb ik de JUISTE prijs voor een VERKEERD product betaald. Is het mogelijk dit met mij te compenseren? Kunnen jullie mij verder helpen dit op te lossen, liefst stuur ik het terug en wil ik een deel van dit bedrag vergoed krijgen. PM mag ook, dan kan ik eventueel ook mijn klantgegevens vermelden. In afwachting van een reactie.

We gaan eventjes voor je kijken wat wij voor je kunnen betekenen. Graag wil ik je verzoeken eventjes een PM te sturen met jouw gegevens. Ordernummer of e-mailadres waarmee je de bestellingen hebt geplaatst is voldoende. Dan gaan we hier naar kijken en hoor je zo snel mogelijk meer van ons! ;)

Tim

Beste,

Ik heb hier ook nog zo een 'verkeerde' pot whey 4540gr staan.(max.500gr gebruikt)
Datum aankoop en ordernummer:
-C2617703
-13-11-2014
Prijs €59,90
Ik ben al jaren klant en al heel veel euro's gespendeerd bij jullie.(dat mag je zeker nagaan ;))
Door die resultaten ben ik toch teleurgesteld in het product.
Ik wens die pot niet meer te gebruiken.
Graag wil ik een rechtzetting hiervoor.
Ik hoor graag van jullie.
Mvg

Rechtzetting

2 rechtzettingen krijgt ie zelfs potverdekke !

Beste, Ik heb hier ook nog zo een 'verkeerde' pot whey 4540gr staan.(max.500gr gebruikt) Datum aankoop en ordernummer: -C2617703 -13-11-2014 Prijs €59,90 Ik ben al jaren klant en al heel veel euro's gespendeerd bij jullie.(dat mag je zeker nagaan ;)) Door die resultaten ben ik toch teleurgesteld in het product. Ik wens die pot niet meer te gebruiken. Graag wil ik een rechtzetting hiervoor. Ik hoor graag van jullie. Mvg

Ik begrijp dat je hier teleurgesteld over bent. Ik zal de bestelgeschiedenis er even op naslaan en kijken wat wij voor je kunnen betekenen. Je hoort zo snel mogelijk meer van ons!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven