Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn bestelling C2773505 ontvangen, ook bedankt voor de kortingsbon die erbij zat!. Goede jaarwisseling iedereen!

Fijn om te horen
Jij ook een fijne jaarwisseling Barbelll!
Bart

Met hoeveel wisselen jullie zo af?
ik zie een stuk of 5 verschillende antwoorden in naam van body en fit.

Veel klanten van mij hebben darmklachten door voedingssupplementen met verdikkingsmiddelen en dus logischerwijs mijden ze die producten dan.
Die verdikkingsmiddelen worden die in alle whey producten gebruikt?
moet dit de oud en nieuw deals voorstellen? maarliefst €3!!! korting op whey -.-
Die verdikkingsmiddelen worden die in alle whey producten gebruikt?
moet dit de oud en nieuw deals voorstellen? maarliefst €3!!! korting op whey -.-
in vergelijking met voordien wordt jullie whey dus beter (want gecorrigeerde eiwitwaarden) en ook nog eens permanent 3€ goedkoper?![]()
Dat klopt.Dat is niet netjes, je probeert dit mooie bedrijf waar keihard voor gewerkt is nu gewoon in een kwaad daglicht te zetten. Ze doen keihard hun best voor de beste kwaliteit.Maar dat is uiteraard nog de oude batch om ervan af te raken, zonde om die weg te gooien niet?
Veel klanten van mij hebben darmklachten door voedingssupplementen met verdikkingsmiddelen en dus logischerwijs mijden ze die producten dan.

Maar dat is uiteraard nog de oude batch om ervan af te raken, zonde om die weg te gooien niet?
Die kerst en oud en nieuw deals, wat is daar nu de korting op?
De smart Protein zou nu in de aanbieding maar de prijs is hetzelfde als altijd?
19.90 voor 1 kilo

En wanneer krijgen we een test van de 'nieuwe' batch?