XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn bestelling C2773505 ontvangen, ook bedankt voor de kortingsbon die erbij zat!;). Goede jaarwisseling iedereen!

Nee hoor, Ralf geniet van een paar dagen vrij :)

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Met hoeveel wisselen jullie zo af?

ik zie een stuk of 5 verschillende antwoorden in naam van body en fit.

Ralf en ik doen hoofdzakelijk DBB. In de avond en weekenden springen collega's bij wanneer nodig. Jullie hebben dus voornamelijk met Ralf en mij te maken :D

Bart

moet dit de oud en nieuw deals voorstellen? maarliefst €3!!! korting op whey -.-

Die verdikkingsmiddelen worden die in alle whey producten gebruikt?

Niet in alle wheyproducten, normaal staat het bij ingrediënten, voornamelijk wordt er guargom en xantaam gebruikt.

Normaal staat het er correct bij de ingrediënten vermeldt.

moet dit de oud en nieuw deals voorstellen? maarliefst €3!!! korting op whey -.-

Je mag blij zijn dat je de whey perfection überhaupt mag kopen. ZO sensationeel voor een al ZO sensationele prijs (zonder korting) en dan nog zeiken..Makkelijker gainen kan niet, want Volac?!

Die verdikkingsmiddelen worden die in alle whey producten gebruikt?

In onze Whey Pure zit geen verdikkingsmiddelen. In de rest wel inderdaad.

De 3 euro prijsdaling is tot en met januari. We hebben een 25 procent kortingscode: WHEYPERFECTION welke je kunt gebruiken bij je bestelling van Whey Perfection. Dan koop je bijvoorbeeld al een pot van 2,27 kg voor slechts 23,92 euro.

Bart

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Kerst en Oud & Nieuw deals!
BF_home_Banner_Kerst-Nieuw-deals_product.jpg

10x Mega Korting!!
BF_banner_product_mega-korting.jpg

Jouw kans: 1+1 Gratis op veel toppers!!!

BF_banner_juicedamino_1plus1gratis_facebook.png

Laatst bewerkt:
in vergelijking met voordien wordt jullie whey dus beter (want gecorrigeerde eiwitwaarden) en ook nog eens permanent 3€ goedkoper? :scratch:

in vergelijking met voordien wordt jullie whey dus beter (want gecorrigeerde eiwitwaarden) en ook nog eens permanent 3€ goedkoper? :scratch:

De 3 euro prijsdaling is tot en met januari (niet blijvend inderdaad). De Whey is inderdaad gecorrigeerd ;) Dat klopt.

Bart

Maar dat is uiteraard nog de oude batch om ervan af te raken, zonde om die weg te gooien niet?

Die kerst en oud en nieuw deals, wat is daar nu de korting op?
De smart Protein zou nu in de aanbieding maar de prijs is hetzelfde als altijd?
19.90 voor 1 kilo

Maar dat is uiteraard nog de oude batch om ervan af te raken, zonde om die weg te gooien niet?
Dat is niet netjes, je probeert dit mooie bedrijf waar keihard voor gewerkt is nu gewoon in een kwaad daglicht te zetten. Ze doen keihard hun best voor de beste kwaliteit.

De oude batch hebben we direct uit het assortiment gehaald. De prijsdaling en kortingscode betreft de nieuwe batch.

Die kerst en oud en nieuw deals, wat is daar nu de korting op?
De smart Protein zou nu in de aanbieding maar de prijs is hetzelfde als altijd?
19.90 voor 1 kilo

Klopt. De beste deal is in geval van Smart Protein de 2000 gram variant :)

Bart

En wanneer krijgen we een test van de 'nieuwe' batch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven