MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens jullie site was er geen uitzondering voor leveringen die gisteren besteld waren. Maar ik heb vandaag niks gehad. Dit is nu al 4e keer dat ik via visa bestel om volgende dag mijn bestelling te krijgen maar tevergeefs. Deze keer vind ik het echt over. Vind jammer dat jullie niet aan jullie claims kunnen voldoen.

Volgens jullie site was er geen uitzondering voor leveringen die gisteren besteld waren. Maar ik heb vandaag niks gehad. Dit is nu al 4e keer dat ik via visa bestel om volgende dag mijn bestelling te krijgen maar tevergeefs. Deze keer vind ik het echt over. Vind jammer dat jullie niet aan jullie claims kunnen voldoen.
Uiteraard is dit niet de bedoeling! Ik heb je een PM gestuurd voor je bestelgegevens.

René

Komt er toevallig nog een kortingscode voor nieuwjaar? :p

Komt er toevallig nog een kortingscode voor nieuwjaar? :p
Durf ik niet te zeggen. Momenteel hebben wij echter al een aantal knallende acties op onze website.

Kerst en Oud & Nieuw deals!

BF_home_Banner_Kerst-Nieuw-deals_product.jpg

10x Mega Korting!!

BF_banner_product_mega-korting.jpg

Jouw kans: 1+1 Gratis!!!

BF_banner_juicedamino_1plus1gratis_facebook.png

René

Juiced Amino's hoeven niet voor mij, ben geen pro, laat staan een "echte" pro. Voorbeeld van slechte marketing :o

wat moet ik me voorstellen bij juiced aminos? zitten die aminos aan de juice ofzo?

Verdikkingsmiddelen ontkom je helaas niet aan. Zelf ben ik er ook geen fan van en ik denk dat wij niet de enigen. Ik zal je tip voorleggen aan mijn collega's :) Bedankt voor het meedenken! Wordt zeer gewaardeerd :cool:

Bart

Kun je uitleggen waarom je niet ontkomt aan verdikkingsmiddelen? Zeker als jullie er zelf ook geen fan van zijn?!

Dat is toch gewoon een kwestie van dat spul niet erin stoppen?! Er bestaat echt niet zoiets als een te dunne shake. Of wordt het gedaan omdat mensen bij een 'dikke' shake het idee hebben dat er meer in zit? Lijkt me het verkeerde motief om verdikkingsmiddelen toe te voegen.

Kun je uitleggen waarom je niet ontkomt aan verdikkingsmiddelen? Zeker als jullie er zelf ook geen fan van zijn?!

Dat is toch gewoon een kwestie van dat spul niet erin stoppen?! Er bestaat echt niet zoiets als een te dunne shake. Of wordt het gedaan omdat mensen bij een 'dikke' shake het idee hebben dat er meer in zit? Lijkt me het verkeerde motief om verdikkingsmiddelen toe te voegen.

Zoals eerder gezegd; IK ben er geen fan van. Dan spreek ik voor mezelf. Ik heb 0,0 inbreng met betrekking tot de samenstelling en dosering van onze producten. Het is slechts mijn mening. Niet die van iedereen binnen B&F.
Verdikkingsmiddelen ontkom je niet aan, want niemand zit te wachten op een waterige shake. Er is altijd een discussie over wat wel en niet een goede substantie is, te waterig, te dik. Een perfecte shake bestaat nou eenmaal niet. Wel zijn er andere alternatieven als verdikkingsmiddelen (eerder genoemd in dit topic), waar ik een voorstander van ben. Vandaar dat ik deze doorgespeeld heb naar mijn collega's.

Bart

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

10x Mega Korting!!

Jouw kans: 1+1 Gratis op veel toppers!!!

Krijg je bestelling dan al te laat, krijg je dan nog de verkeerde producten.

Ik heb 6 dagen geleden een mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad..

Dit is inderdaad waar. Een shake met rijstmelk wordt beter opgenomen in vergelijking met een shake met koeienmelk. Daarnaast wordt rijstmelk als een gezonder alternatief gezien. Op internet kun je veel hierover vinden :D

Bart

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

10x MEGA KORTING! WEES ER SNEL BIJ!

Heb je hier wetenschappelijk bewijs voor? Of is dit informatie van een zelfbenoemde gezondheidsgoeroe?
Bron?

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Zoals eerder gezegd; IK ben er geen fan van. Dan spreek ik voor mezelf. Ik heb 0,0 inbreng met betrekking tot de samenstelling en dosering van onze producten. Het is slechts mijn mening. Niet die van iedereen binnen B&F.
Verdikkingsmiddelen ontkom je niet aan, want niemand zit te wachten op een waterige shake. Er is altijd een discussie over wat wel en niet een goede substantie is, te waterig, te dik. Een perfecte shake bestaat nou eenmaal niet. Wel zijn er andere alternatieven als verdikkingsmiddelen (eerder genoemd in dit topic), waar ik een voorstander van ben. Vandaar dat ik deze doorgespeeld heb naar mijn collega's.

Bart

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

10x Mega Korting!!

Jouw kans: 1+1 Gratis op veel toppers!!!

Waarom zijn de verdikkingsmiddelen Xanthaangom en Guargom niet goed voor je??

Heb je hier wetenschappelijk bewijs voor? Of is dit informatie van een zelfbenoemde gezondheidsgoeroe?
Bron?

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Waar staat dat het "niet goed voor je" is??
Bart geeft aan dat het niet zijn voorkeur heeft, dat betekend niet meteen dat iets niet goed is.

Bron?

Rijstmelk bevat veel minder als koeienmelk, waardoor je lichaam het product sneller verwerkt. Het is niet aan mij om internet af te speuren op wetenschappelijk bewijs hiervoor. Dat zijn niet mijn werkzaamheden.
Wat betreft de xanthaamgom en guargom; dat hoor je mij niet zeggen.

Bart

Waar staat dat het "niet goed voor je" is??
Bart geeft aan dat het niet zijn voorkeur heeft, dat betekend niet meteen dat iets niet goed is.

Veel klanten van mij hebben darmklachten door voedingssupplementen met verdikkingsmiddelen en dus logischerwijs mijden ze die producten dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven