AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste BenF, Ik heb enige tijd geleden een pot whey perfection besteld maar deze is nog van de oude batch. Aangezien het product niet voldoet aan het label kan deze dan geretourneerd worden en omgeruild worden voor een pot van de nieuwe batch?

Ik heb ook 4 potten en een emmer staan :o

Als jullie niet van die oude brol afraken wil ik me wel als gratis vrijwilliger stellen hoor ;)

Er bestaat een apart topic om te gaan janken en girly te doen over body en fit ==> http://forum.dutchbodybuilding.com/...stresultaten-labels-topic-378272/index34.html

Ben je geen fan meer van body en fit, stop dan met er te bestellen, maar gelieve je eeuwig gejank ergens anders te doen.

Heb je zin om klacht in te dienen tegen body en fit, dan moet je dat doen in plaats van het tiental keer te vermelden en de balls niet te hebben om het te doen.

Indien je een vergoeding wilt van body en fit, kan je altijd een privébericht sturen naar hen, zo val je de andere mensen niet lastig en is het forum veel overzichtelijker.

Er zijn webshops genoeg om te bestellen, maak hier geen home and away of een andere soapserie van, daar hebben we het ellegirl forum voor.

Jij krijgt zeker een vergoeding van BenF (affiliate marketing) als jouw klanten bij BenF bestellen?

Ik vind het meer dan logisch dat sommige mensen blijven klagen over de gang van zaken bij BenF.
BenF heeft uit winst bejag moedwillig zijn klanten misleid. Ook proberen ze met onzinverhalen dit goed te maken. Ik blijf erbij dat BenF geen sponsor meer hoort te zijn op dit forum maar dat moeten de moderators beslissen.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Vermijd inferieure kwaliteit:

Sommige aanbieders zijn heel goedkoop en beweren ook topkwaliteit te verkopen;
Er zijn aanbieders die links en rechts partijen whey eiwitten opkopen van onduidelijke afkomst en deze dan (goedkoop) aanbieden als (huis)merk product. Bij ons heeft u als een van de weinige partijen in Europa de 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.

Wanneer gaan jullie dit van jullie site afhalen? Je zou je moeten schamen dat dit nog op jullie site staat.
Jullie Whey Perfection was/is van inferieure kwaliteit.

En wanneer zijn de producten van diablo weer op voorraad ? de koekjes enzo
We hebben de producten van Diablo weer besteld en wij hopen deze binnen enkele weken weer op voorraad te hebben. Helaas durf ik op dit moment nog niet te zeggen wanneer dit precies zal zijn! ;)
Regel dat dan, ik heb dat echt al talloze keren geimplementeerd bij Magento webshops. Super easy.
We zijn hier druk mee bezig Galen! To be continued! :D

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Oke, andere vraag: stel ik koop voor 30 euro aan oats en een pot pindakaas, niet het volledige bedrag dus. Ben ik dan de rest kwijt?

In principe wel, het systeem zal niet onthouden dat er een bedrag open blijft staan qua korting ;) Uiteraard kunnen wij dit altijd voor je oplossen en het systeem hiermee te slim af zijn. :D

Als jij de code per PM toe kunt sturen dan kan ik deze voor je opdelen en het voor je oplossen. Zoals reeds aangegeven werken wij er op dit moment druk aan om dit systeemtechnisch makkelijker werkbaar en gebruiksvriendelijker te maken! Ik hoor het wel eventjes van je! ;)

Ik heb 2 vragen over de nieuwe samenstelling van de Whey Perfection.

Zit er in de nieuwe Whey Perfection meer whey isolaat dan in de oude versie? Waarom zit er resistente dextrine in de nieuwe Whey Perfection?

Beste BenF, Ik heb enige tijd geleden een pot whey perfection besteld maar deze is nog van de oude batch. Aangezien het product niet voldoet aan het label kan deze dan geretourneerd worden en omgeruild worden voor een pot van de nieuwe batch?

We gaan eventjes voor je kijken wat wij voor je kunnen betekenen. Graag ontvang ik hiervoor eventjes een PM met het ordernummer van de bestelling!

Jij krijgt zeker een vergoeding van BenF (affiliate marketing) als jouw klanten bij BenF bestellen?

Ik vind het meer dan logisch dat sommige mensen blijven klagen over de gang van zaken bij BenF.
BenF heeft uit winst bejag moedwillig zijn klanten misleid. Ook proberen ze met onzinverhalen dit goed te maken. Ik blijf erbij dat BenF geen sponsor meer hoort te zijn op dit forum maar dat moeten de moderators beslissen.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Vermijd inferieure kwaliteit:

Sommige aanbieders zijn heel goedkoop en beweren ook topkwaliteit te verkopen;
Er zijn aanbieders die links en rechts partijen whey eiwitten opkopen van onduidelijke afkomst en deze dan (goedkoop) aanbieden als (huis)merk product. Bij ons heeft u als een van de weinige partijen in Europa de 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.

Wanneer gaan jullie dit van jullie site afhalen? Je zou je moeten schamen dat dit nog op jullie site staat.
Jullie Whey Perfection was/is van inferieure kwaliteit.

Ik bestel 90% van de tijd bij Xxl, was al voor er sprake was van het Volac schandaal.

Dat je niet bijster snugger bent, valt mij direct op.

Er is een apart topic waarin je kan klagen en zagen over body en fit ==> http://forum.dutchbodybuilding.com/...stresultaten-labels-topic-378272/index37.html .

Ik ben gewoon tegen topicvervuiling, er moet een grens zijn waarin men een topic vervuilt met iets waar er een apart topic voor bestaat.

Ik bestel 90% van de tijd bij Xxl, was al voor er sprake was van het Volac schandaal.

Dat je niet bijster snugger bent, valt mij direct op.

Er is een apart topic waarin je kan klagen en zagen over body en fit ==> http://forum.dutchbodybuilding.com/...stresultaten-labels-topic-378272/index37.html .

Ik ben gewoon tegen topicvervuiling, er moet een grens zijn waarin men een topic vervuilt met iets waar er een apart topic voor bestaat.

Snugger genoeg om geen Whey Perfection te bestellen.:p
Jij bent tegen topicvervuiling en ik tegen oplichterij, ieder zijn ding.

@Carmen van Body&Fitshop

Gaat onze date aanstaande woensdag avond nog door? :o

Heb ook een PM gestuurd maar hier geen ordernummers vermeld, moet ik deze er nog achteraan sturen?
Je hebt een PM terug!
@Carmen van Body&Fitshop Gaat onze date aanstaande woensdag avond nog door? :o
Ik begreep zojuist dat Carmen helaas andere verplichtingen heeft voor woensdag avond :p

En nu graag weer on topic! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

SUPER SALE!!!

BF_banner_product_supersale_januari_1.jpg

Hoi B&F,
Een goede kennis van me vroeg me welke soort eiwitten hij het beste kan kopen. Hij heeft een slecht functionerende lever en kan niet teveel eiwitten in één keer verdragen. Ik heb hem jullie Whey Perfection aangeraden, omdat het eiwitgehalte daarin zeer beperkt is. Op jullie label staat echter 78 gram per 100 gram. Uiteraard is dit gebaseerd op droge stof, maar welke afwijking hanteren jullie daarnaast vandaag de dag precies? Ik neem aan dat een marge van 20% minder nog steeds reëel is?
Groentjes,

Hoi B&F,
Een goede kennis van me vroeg me welke soort eiwitten hij het beste kan kopen. Hij heeft een slecht functionerende lever en kan niet teveel eiwitten in één keer verdragen. Ik heb hem jullie Whey Perfection aangeraden, omdat het eiwitgehalte daarin zeer beperkt is. Op jullie label staat echter 78 gram per 100 gram. Uiteraard is dit gebaseerd op droge stof, maar welke afwijking hanteren jullie daarnaast vandaag de dag precies? Ik neem aan dat een marge van 20% minder nog steeds reëel is?
Groentjes,

:roflol:

Hoi B&F,
Groentjes,

Wahaha! Ik heb hard gelachen!

b&f, kan je mij vertellen tot wanneer de 1+1 gratis aanbiedingen gelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven