MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De b&f producten ook nog eens in super sale, nu durf ik gewoon de multi men niet te bestellen om niet gena*** te worden
 
b&f, kan je mij vertellen tot wanneer de 1+1 gratis aanbiedingen gelden?

Jazeker. De actie loopt zolang de voorraad strekt. Ik vermoed dat dit nog wel 1 a 2 weken duurt. Garanderen kan ik dit helaas niet. Het is momenteel enorm druk dus de voorraad vliegt er doorheen :yes:

Bart

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

DE WEEKDEALS VIND JE HIER!

Super sale! Wees er snel bij!
BF_banner_product_supersale_januari_1.jpg


Jouw kans: 1+1 Gratis op veel toppers!!!
BF_banner_juicedamino_1plus1gratis_facebook.png
 
Hoi,

3 weken verder en heb nog geen resultaten gezien, is er al meer bekend?

Mvg,
Robert

Hoi Robert,

We plaatsen deze z.s.m. De laatste informatie die ik hierover heb gekregen is dat we ze begin januari gaan publiceren, rond deze tijd inderdaad. Ik zal mijn leidinggevende aan zijn jasje trekken. Ik hoop dat je begrijpt dat zoiets tijd in beslag neemt. Ik vraag je nog even geduld te hebben. Zodra ik meer weet hoor je dat vanzelfsprekend van me :)

Bart

EDIT: We verwachten de resultaten over ongeveer een week te kunnen publiceren, met een uitloop naar twee weken.
 
Laatst bewerkt:
Na het labtest verhaal gelezen te hebben voel ik me ook een beetje bedonderd.

Heb bij jullie altijd m'n whey besteld ...

Is er een compensatie mogelijk? Zou wel zo netjes zijn.
 
Na het labtest verhaal gelezen te hebben voel ik me ook een beetje bedonderd.

Heb bij jullie altijd m'n whey besteld ...

Is er een compensatie mogelijk? Zou wel zo netjes zijn.

Ik begrijp je frustratie. Als je me je ordernummer geeft dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Bart
 
dus shatter gaat uit de handel aangezien het een op=op actie is?
 
Als de oude voorraad erdoor is zeker? Ik voel me erg bedroefd dat ik hier nog een 4kg emmer whey perfection heb staan, bijna vol. Die is zo goed als niets meer waard.
 
Als de oude voorraad erdoor is zeker? Ik voel me erg bedroefd dat ik hier nog een 4kg emmer whey perfection heb staan, bijna vol. Die is zo goed als niets meer waard.

De oude batch is direct de deur uit gegaan. We verkopen (vanzelfsprekend) alleen nog maar Whey Perfection van de nieuwe, verbeterde, batch.

Bart

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Wanneer verwachten jullie weer de smaken Chocolate Chip cookie dough en Cookies en cream van de Questbar's?

We verwachten de smaken deze week weer binnen te krijgen.:)
 
Als de oude voorraad erdoor is zeker? Ik voel me erg bedroefd dat ik hier nog een 4kg emmer whey perfection heb staan, bijna vol. Die is zo goed als niets meer waard.

Geef maar aan mij hoor, als het toch 'niets' meer waard is... :rolleyes:
 
Heb ook het vertrouwen in jullie verloren, heb de afgelopen jaren meestal mijn eiwitten ( en andere supplementen) bij jullie gekocht. Dat het eiwit percentage van jullie huismerk niet klopt vind ik nog niet eens het ergste, maar hoe jullie met deze situatie om zijn gegaan vind ik om zijn zachts gezegd niet netjes.

Ik hoef geen compensatie ofzo, hoop dat jullie blij zijn met die extra paar euro's die jullie aan mij ( en vele andere) hebben verdiend... Maar ik zal niet snel meer iets bestellen bij bodyenfitshop.
 
Origineel gepost door Cinnamon
Wanneer verwachten jullie weer de smaken Chocolate Chip cookie dough en Cookies en cream van de Questbar's?
Dit zou ik even voor je moeten navragen bij onze afdeling inkoop. Ik kom hier maandag op terug

Carmen


Is dit ondertussen al bekend b&f?
 
Heb ook het vertrouwen in jullie verloren, heb de afgelopen jaren meestal mijn eiwitten ( en andere supplementen) bij jullie gekocht. Dat het eiwit percentage van jullie huismerk niet klopt vind ik nog niet eens het ergste, maar hoe jullie met deze situatie om zijn gegaan vind ik om zijn zachts gezegd niet netjes.

Ik hoef geen compensatie ofzo, hoop dat jullie blij zijn met die extra paar euro's die jullie aan mij ( en vele andere) hebben verdiend... Maar ik zal niet snel meer iets bestellen bij bodyenfitshop.

Ik begrijp je teleurstelling. Voor ons kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel. We hopen het vertrouwen terug te winnen in de (nabije) toekomst, daar zijn we dag en nacht mee bezig. De labresultaten van onze meest verkochte eiwitproducten vind je over 1 á 2 weken terug op onze website. Nogmaals. We zijn druk bezig alles op de rails te krijgen en het vertrouwen terug te krijgen.

Origineel gepost door Cinnamon
Wanneer verwachten jullie weer de smaken Chocolate Chip cookie dough en Cookies en cream van de Questbar's?
Dit zou ik even voor je moeten navragen bij onze afdeling inkoop. Ik kom hier maandag op terug

Carmen


Is dit ondertussen al bekend b&f?

Carmen is momenteel niet aanwezig, net als mijn collega's van de inkoop. Ik zie de vraag nu pas, anders had ik even navraag gedaan voor je. Ik kom er morgenochtend direct op terug!

Bart

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

DE WEEKDEALS VIND JE HIER!

Super sale! Wees er snel bij!
BF_banner_product_supersale_januari_1.jpg


Jouw kans: 1+1 Gratis op veel toppers!!!
BF_banner_juicedamino_1plus1gratis_facebook.png
 
Ik begrijp je teleurstelling. Voor ons kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel. We hopen het vertrouwen terug te winnen in de (nabije) toekomst, daar zijn we dag en nacht mee bezig. De labresultaten van onze meest verkochte eiwitproducten vind je over 1 á 2 weken terug op onze website. Nogmaals. We zijn druk bezig alles op de rails te krijgen en het vertrouwen terug te krijgen.

Voor ons kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel??? Wat een onzin.
Ook die 1 a 2 weken duren bij jullie wel erg lang. Na de eerste DBB test zouden jullie al met nieuwe testen komen. BLA, BLA, BLA!!!!
 
Ik begrijp je teleurstelling. Voor ons kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel. We hopen het vertrouwen terug te winnen in de (nabije) toekomst, daar zijn we dag en nacht mee bezig. De labresultaten van onze meest verkochte eiwitproducten vind je over 1 á 2 weken terug op onze website. Nogmaals. We zijn druk bezig alles op de rails te krijgen en het vertrouwen terug te krijgen.

Beste. Ik lees meerdere malen dat jullie dag en nacht of druk bezig zijn met het terug winnen van het vertrouwen. Zou je ook willen toelichten waar dit dan uit blijkt? Dat er nu een kortingscode wordt gehanteerd, welke overigens enkel hier veelvuldig terugkomt en op facebook al is ondergesneeuwd met reclame, is naar mijn mening niet het vertrouwen terugwinnen. De kortingscode heeft betrekking op toekomstige bestellingen, en niet op de bestellingen die zijn gedaan in het verleden. Beetje sigaar uit eigen doos verhaal.

Verhalen over hoe het komt dat er sprake is van een minder eitwitpercentrage interesseert mij weinig. Of er nu sprake is van wederzijdse dwaling, zoals jullie zelf claimen ("donderslag bij heldere hemel") of dat er sprake is van bedrog, deert nu even niet. Het gaat er om dat jullie, als verantwoordelijke partij, het hebben verkocht.

Daarom zou ik graag zien dat er voor iedereen een goede compensatie wordt geboden voor de bestellingen die in het verleden zijn gedaan. Niet alleen maar de mensen compenseren die bestelcodes doorgeven, maar ook de mensen die dat niet doen. Geef bijvoorbeeld op basis van het aantal kilo's wat is besteld de mensen (lees ELKE account) een 'tegoedbon' die zij naar eigen keuze kunnen besteden in de webshop. Dit zal ongetwijfeld een dure grap wezen, maar dit laat wel zien dat jullie daadwerkelijk het vertrouwen willen terugwinnen en de ogen uit het hoofd schamen. Dat dit een drukkend effect heeft op de omzet, soit. Want zoals jullie jullie nu doen, het laten verwateren, en middels 'topdeals' enkel focussen op de mensen die per 1 januari zijn begonnen met sporten, laat zien dat jullie de bestaande klanten totaal niet respecteren. Het enkele feit dat jullie dit kunnen (lees: het verwateren), kunnen jullie alleen omdat jullie een van de grotere spelers zijn. Elk ander bedrijf had daadwerkelijk het vertrouwen van de bestaande klanten willen terugwinnen om niet kopje onder te gaan. Pure arrogantie.

Verder zou enige publieke erkenning op de eigen website jullie sieren. Dit hoeft niet met een enorme pop-up, maar een verontschuldiging ipv een 'spetterende' deal op de frontpage kan best. Want dat facebook bericht dat jullie hadden, dan slaat als een tang op een varken.

Graag een uitgebreide reactie, en niet beantwoorden met 'we zullen dit intern bespreken' of een andere dooddoener. Dus graag inhoudelijk ingaan op de punten die worden aangedragen. (waarom wel, waarom niet, wat anders) Wanneer je zelf nog ideeen hebt om het vertrouwen terug te winnen, deel het hier. Hier lezen immers klanten mee!
 
Snelle levering en goede kwaliteit, tevreden dus!
 
Beste. Ik lees meerdere malen dat jullie dag en nacht of druk bezig zijn met het terug winnen van het vertrouwen. Zou je ook willen toelichten waar dit dan uit blijkt? Dat er nu een kortingscode wordt gehanteerd, welke overigens enkel hier veelvuldig terugkomt en op facebook al is ondergesneeuwd met reclame, is naar mijn mening niet het vertrouwen terugwinnen. De kortingscode heeft betrekking op toekomstige bestellingen, en niet op de bestellingen die zijn gedaan in het verleden. Beetje sigaar uit eigen doos verhaal.

Verhalen over hoe het komt dat er sprake is van een minder eitwitpercentrage interesseert mij weinig. Of er nu sprake is van wederzijdse dwaling, zoals jullie zelf claimen ("donderslag bij heldere hemel") of dat er sprake is van bedrog, deert nu even niet. Het gaat er om dat jullie, als verantwoordelijke partij, het hebben verkocht.

Daarom zou ik graag zien dat er voor iedereen een goede compensatie wordt geboden voor de bestellingen die in het verleden zijn gedaan. Niet alleen maar de mensen compenseren die bestelcodes doorgeven, maar ook de mensen die dat niet doen. Geef bijvoorbeeld op basis van het aantal kilo's wat is besteld de mensen (lees ELKE account) een 'tegoedbon' die zij naar eigen keuze kunnen besteden in de webshop. Dit zal ongetwijfeld een dure grap wezen, maar dit laat wel zien dat jullie daadwerkelijk het vertrouwen willen terugwinnen en de ogen uit het hoofd schamen. Dat dit een drukkend effect heeft op de omzet, soit. Want zoals jullie jullie nu doen, het laten verwateren, en middels 'topdeals' enkel focussen op de mensen die per 1 januari zijn begonnen met sporten, laat zien dat jullie de bestaande klanten totaal niet respecteren. Het enkele feit dat jullie dit kunnen (lees: het verwateren), kunnen jullie alleen omdat jullie een van de grotere spelers zijn. Elk ander bedrijf had daadwerkelijk het vertrouwen van de bestaande klanten willen terugwinnen om niet kopje onder te gaan. Pure arrogantie.

Verder zou enige publieke erkenning op de eigen website jullie sieren. Dit hoeft niet met een enorme pop-up, maar een verontschuldiging ipv een 'spetterende' deal op de frontpage kan best. Want dat facebook bericht dat jullie hadden, dan slaat als een tang op een varken.

Graag een uitgebreide reactie, en niet beantwoorden met 'we zullen dit intern bespreken' of een andere dooddoener. Dus graag inhoudelijk ingaan op de punten die worden aangedragen. (waarom wel, waarom niet, wat anders) Wanneer je zelf nog ideeen hebt om het vertrouwen terug te winnen, deel het hier. Hier lezen immers klanten mee!
Mooi onderbouwd verhaal, mee eens.
 
Ik begrijp je teleurstelling. Voor ons kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel. We hopen het vertrouwen terug te winnen in de (nabije) toekomst, daar zijn we dag en nacht mee bezig. De labresultaten van onze meest verkochte eiwitproducten vind je over 1 á 2 weken terug op onze website. Nogmaals. We zijn druk bezig alles op de rails te krijgen en het vertrouwen terug te krijgen.

tenenkrommend stukje weer :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven