- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik vragen waarom jullie voor de Natural Isolaat perfection hebben gekozen voor jullie labtest? Jullie weten goed dat er geen amino spiking in natural smaken zit..
Dit hebben wij gedaan om een zo goed mogelijk uitslag te krijgen. Isolaat Perfection in zijn meest pure vorm.

Dit hebben wij gedaan om een zo neutraal mogelijk product te testen. Isolaat Perfection in zijn meest pure vorm.
Je had dit natuurlijk allang gezien, de bananen variant staat er ook bij
Dit schetst een mooi beeld tussen een Isolaat met smaak en Isolaat zonder smaak (en dus geheel vrij van toevoegingen).De Caseine analyses zijn onderwegJullie hebben zo vaak gezegd dat de probleem alleen maar zit in whey met smaken. Nu weten we niet of de isolaat met smaken wel kloppen of niet. Een recente onafhankelijke test zegt van niet :/
Gaan jullie je caseine ook laten testen? En het lieftst met een smaak.
Zodra deze er zijn, komt die ook op de site.je had dit natuurlijk allang gezien, de bananen variant staat er ook bijDit schetst een mooi beeld tussen een isolaat met smaak en isolaat zonder smaak (en dus geheel vrij van toevoegingen). De caseine analyses zijn onderweg
zodra deze er zijn, komt die ook op de site.
Je had dit natuurlijk allang gezien, de bananen variant staat er ook bijDit schetst een mooi beeld tussen een Isolaat met smaak en Isolaat zonder smaak (en dus geheel vrij van toevoegingen).

Jullie weten dat de mensen op dit forum niet gek zijn. Resultaten zullen vast en zeker binnenkort allemaal kloppen, echter is dit te laat!
De feiten zijn als volgt:Leg me dan eens uit hoe een test onafhankelijk is als jullie alles zelf hebben geregeld?
Daarnaast, jullie zeiden, op de dag dat de andere resultaten hier werden gepost, dat jullie de resultaten in een aantal dagen zouden krijgen. Plotseling stonden ze die dag op de site, met 2 januari als datum waarop de test is gedaan.
Huh hoe kan dat nou?
Stelletje grapjassen, jullie maken me constant weer aan het lachen.![]()
De feiten zijn als volgt:
Ik hoef je niet uit te leggen, dat potten die in het magazijn staan, opgestuurd worden naar TLR. Uiteindelijk is het een Body & Fit product, dus wij zullen deze natuurlijk zelf verstuurd hebben. Bij TLR worden ze getest. Wij hebben zelf een pakket verstuurd naar TLR met potten die wij in het magazijn hebben staan. De producten zijn op 2-1-15 aangekomen bij TLR en toen is het onderzoek gestart. Uiteraard is te betwisten of je dit onafhankelijk vind, de instantie die het test is dit in ieder geval wel.
Een analyse op het aminozuur gehalte duurt circa 10 dagen. We hebben op 17-12 toen de Whey Perfection (nieuwe formule + 20% Whey Isolaat) binnen kwam direct monsters naar TLR gestuurd. Deze waren dusdanig klein van aard, dat TLR ze niet als representatief beoordeelde. Vandaar TLR vroeg om nieuwe verpakkingen. Deze zijn na de jaarwisseling direct opgepakt. Dat zijn alle feiten, niet meer niet minder. De producten die we aanbieden zijn conform het etiket.
Ik ben me toch aan het gainen sinds mijn laatste bestelling!![]()
Als je het over WP, Cas en Iso hebt, vanaf 2 januari 2015, dan kan het goed zijn jaDe producten die we aanbieden zijn conform het etiket.

Leuk en aardig, maar kan je dit allemaal aantonen (zwart op wit)?