Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afwachten, maar ik geef/gun BigT zeker het voordeel van de twijfelHet lijkt meer op een verkapte poging om B&F uit de shitstorm te krijgen. Het blijft een sponsor met veel geld hè.

Afwachten, maar ik geef/gun BigT zeker het voordeel van de twijfel![]()

lolzz
Ik bestel zelf mijn producten bij xxlnutrition, maar mijn vriend wil dit keer een pot proberen van b&f.
Waarom:
1) 25% korting
2) Nieuwe batch (met lab report)
Zijn er mensen die enthousiast zijn over de nieuwe lab tested whey perfection afgezien van natuurlijk de blunder die b&f begaan heeft?
En is er op dit moment veel verschil met bijvoorbeeld Whey Delicious van XXL Nutrition en met de Whey Perfection van Body & Fit als je naar de actuele labtesten kijkt?
Weet je zeker dat je niet zelf van die korting wilt profiteren
Het lab report krijg je er niet bij hoor.
Dat snap ik ook wel vriend.
Bij xxl zit ongeveer 20% meer eiwit in!

Lol, noemen ze "de boel plat er in luizen en bedriegen voor jaren" tegenwoordig een "blunder"?...afgezien van natuurlijk de blunder die b&f begaan heeft? ...
Veel klanten hebben geen flauw benul wat er gaande is. Schandalig! Lees de laatste Whey Perfection reviews maar: Willem Essing - 15 januari 2015 19:46 Beoordeling: Bestel deze proteine al jaren.Waar voor je geld.

Veel klanten hebben geen flauw benul wat er gaande is. Schandalig! Lees de laatste Whey Perfection reviews maar:
Willem Essing - 15 januari 2015 19:46
Beoordeling:
Bestel deze proteine al jaren.Waar voor je geld.
Ik snap dat BFshop nu liever niet hier in discussie wil, maar zou toch eigenlijk graag zien dat ze zich wel weer melden hier. Het is een sponsor en zou toch willen weten of nu alles labtested wordt of alleen de vernieuwde producten die ze nu opeens hebben aangepast.
Vraag me ook af of het vertrouwen op DBB ooit weer zal herstellen?
Iedereen zit nu wel grappen te maken maar wat vinden jullie nou eigenlijk de oplossing? Moeten ze stoppen met sponsoring, moeten ze aan de schandpaal op tv of wat is nu eigenlijk wat iedereen het liefste zou zien?
Zelf zou ik toch wel graag wat dikke kortingen van 80% zien of misschien wel een mooi gratis pakket met allemaal lekkere producten er in. Hoewel een sugarrush zit ik nou ook weer niet op te wachten.
als die uitkomt van de tests daadwerkelijk klopt vind ik het gewoon dikke oplichterij, hoop dat hier maatregelen voor komen want ik heb erg veel bij b&f gekocht, overstappen op iets anders zit er dik in tenzij ze met iets komen.
Wanneer gaat men dit bedrog stoppen en dit topic gewoon sluiten. Kwestie van eens een statement te maken tov B&F.
Contract loopt nog tot maart heeft big t al enkele malen aangegeven.
?Ah, dat antwoord heb ik nog niet gekregen. Zou je dat eens willen citeren?Klopt werken voor geen meter. Antwoorden van B&F gingen van 500mg naar 150mg aangevuld met vulmiddel.. Het is ook totaal niet zuur zoals bij alle andere citraten.
Die neppe reviewsectie van ze is ook zo smerig. Alles wat ook maar enigszins kritisch is wordt weggemod.Veel klanten hebben geen flauw benul wat er gaande is. Schandalig! Lees de laatste Whey Perfection reviews maar:
Willem Essing - 15 januari 2015 19:46
Beoordeling:
Bestel deze proteine al jaren.Waar voor je geld.