XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
sws dat je nu whey uit oude batch krijgt per compensaties

vast met extra suikers ofzo :roflol:
 
Ja is gewoon je eigen fout. Jij maakt een fout en met de snelheid waarmee ze verzenden snap ik dat de klantenservice niet op tijd contact met het magazijn kan opnemen. En waarom zouden zij moeten betalen voor jouw fout? Zo moeilijk is het niet om het juiste product aan te klikken. Lekker met je vingertje naar iedereen wijzen en weigeren zelf verantwoordelijkheid te nemen voor je acties, gadverdamme.
In de winkel kun je tijdens het afrekenen nog je product terug leggen, dit kan in een webshop niet. Het is inderdaad zo dat je zelf niet te dom moet zijn om iets verkeerds te bestellen. Maar soms heb je even niet door dat je het verkeerde product die identiek uitzien in de winkelwagen hebt en dan klik je op betalen en ben je te laat. Daarom is daar een kopen op afstand wet voor. Je hebt altijd recht op retourneren binnen 14 dagen zonder enkele reden. Dit moet gratis als de webshop niet expliciet dit ergens op de website vermeld dat je er zelf voor moet betalen.
Zoals je hieronder ziet heeft B&F dit wel. Zij mogen dus retourkosten door de koper laten betalen.

Maar ik betwijfel of dit opgaat als je direct annuleert. Je zou dan de bestelbevestiging en je annuleringsmail naast elkaar moeten zetten.
Kijk als je er een dag over hebt gedaan om te annuleren ja dan wordt het moeilijk. Maar is dit direct gebeurd dan zie ik geen reden voor de extra kosten. (Mja dat is mijn mening wat de wet bepaald weet ik ook niet)

BODYENFITSHOP:

Artikel 6a - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Op het moment van opening van de eerste gebruikersgarantie van het product vervalt het herroepingsrecht. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 6b - Herroepingsrecht bij levering van diensten
1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst. 

2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten: 

a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.
 
Laatst bewerkt:
In de winkel kun je tijdens het afrekenen nog je product terug leggen, dit kan in een webshop niet. Het is inderdaad zo dat je zelf niet te dom moet zijn om iets verkeerds te bestellen. Maar soms heb je even niet door dat je het verkeerde product die identiek uitzien in de winkelwagen hebt en dan klik je op betalen en ben je te laat. Daarom is daar een kopen op afstand wet voor. Je hebt altijd recht op retourneren binnen 14 dagen zonder enkele reden. Dit moet gratis als de webshop niet expliciet dit ergens op de website vermeld dat je er zelf voor moet betalen.
Zoals je hieronder ziet heeft B&F dit wel. Zij mogen dus retourkosten door de koper laten betalen.

Maar ik betwijfel of dit opgaat als je direct annuleert. Je zou dan de bestelbevestiging en je annuleringsmail naast elkaar moeten zetten.
Kijk als je er een dag over hebt gedaan om te annuleren ja dan wordt het moeilijk. Maar is dit direct gebeurd dan zie ik geen reden voor de extra kosten. (Mja dat is mijn mening wat de wet bepaald weet ik ook niet)

BODYENFITSHOP:

Artikel 6a - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Op het moment van opening van de eerste gebruikersgarantie van het product vervalt het herroepingsrecht. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 6b - Herroepingsrecht bij levering van diensten
1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst. 

2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten: 

a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.
Thanks voor de reactie. Ik had inderdaad op de site van B&F gezien dat bij retourname de kosten van verzending voor eigen risico komen. Dat hoopte ik dan ook te voorkomen door gelijk contact op te nemen met de klantenservice met het verzoek tot annulering van het product. Helaas niet gelukt :(
 
Wel heel opmerkelijk dat er op trustpilot nu opeens ook een hoop goede reviews komen.. Wat een vies bedrijf zeg.
 
Ja eerder was er niet zoveel activiteit daar.
 
Ik markeer elke positieve bericht met het "vlag" icoontje en typ dan in "Ik zou graag zien dat positieve reacties ook met een aankoop bewijs komen zoals printscreen factuur. Zoals ik heb moeten doen bij negatieve reacties."

Op tyffen met nep reviews plaatsen b&f.

Ik had eerst niks meer bestellen bij die gasten maar nu ze ook zitten te manipuleren of dat er niks aan de hand is, heb ik zoiets nu mogen ze ook de afgrond in getrapt worden.

Kijk al hadden ze nu gezegd Ok we hebben een fout gemaakt, we halen het uit de handel en iedereen van die de afgelopen jaar die producten heeft gekocht krijgt zijn geld terug. Dan zou er niks aan de hand geweest zijn, maar de manier hoe ze dit behandelen en doen of hun neus bloed, en dan nog manipuleren om geen negatieve reacties te krijgen is zwaar triest.

Maakt niet uit wie het is WEES EERLIJK.
 
Bodyenfitshop, vorig jaar tijdens die grote bsn sale heb ik evotest en armovex gekocht en met veel plezier gebruikt. Spul is nu nergens meer te verkrijgen. helemaal van de markt af of?
 
topic mag dicht.
 
Bodyenfitshop, vorig jaar tijdens die grote bsn sale heb ik evotest en armovex gekocht en met veel plezier gebruikt. Spul is nu nergens meer te verkrijgen. helemaal van de markt af of?
Je geeft het antwoord zelf: waarom denk je dat er zo'n grote sale werd gegeven? :)

"Product onveilig verklaar? Oh shi... snel stock dumpen, die mong*len kopen het wel! - Ralf"
 
Heb vandaag net m'n pakketje gemist, kwam tussen 3/4 en loop even naar de supermarkt, zie ik m net wegrijden..
Heeft iemand enig idee of ik m dan aan t einde van de dag bij t lokale afleverpunt ( waar normaal de pakketjes worden opgehaald) en dus waarschijnlijk daar Savonds de niet bezorgde pakketjes worden afgeleverd, zou ik m dan daar straks ook kunnen ophalen? Wanneer de bezorgers dus klaar zijn met werken
 
Heb vandaag net m'n pakketje gemist, kwam tussen 3/4 en loop even naar de supermarkt, zie ik m net wegrijden..
Heeft iemand enig idee of ik m dan aan t einde van de dag bij t lokale afleverpunt ( waar normaal de pakketjes worden opgehaald) en dus waarschijnlijk daar Savonds de niet bezorgde pakketjes worden afgeleverd, zou ik m dan daar straks ook kunnen ophalen? Wanneer de bezorgers dus klaar zijn met werken

de postbezorger is lid van DBB en zag dat het pakketje van B&F kwam, ik denk dat hij het nu door de gootsteen aan het kappen is.
 
Volgens mij moet je via de track&trace code aangeven wanneer je het pakketje opnieuw wilt laten bezorgen. Ik vrees dat je het vandaag niet meer gaat krijgen.:(
 
Heb een bestelling gedaan: C2876993 maak er iets moois van!

En als jullie nog whey over hebben [emoji4][emoji57]
 
Wat heb je gekocht ? Suiker ?
 
dus het contract is niet verlengd neem ik aan?
 
Ook vervelend voor dbb. Een boardsponsor minder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven