- Lid sinds
- 22 jan 2006
- Berichten
- 1.209
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Die Michele zit daar ook maar te liegen. Al meerdere malen, kan me voorstellen dat het iemand van B&F is.
Het is gewoon de baas!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Michele zit daar ook maar te liegen. Al meerdere malen, kan me voorstellen dat het iemand van B&F is.
Wie bericht anonymous ff dat ze die site offline knallen

Pure satire he!
Zoiets wens ik ook body en fitshop niet toe![]()
Goede grap, die is leuk. Stuur anders even je ordernummer in een pm. Dan zorgen wij voor iets extra's.
Ralf

Het is nu ruim een maand later na het bekend worden van het schandaal. Tot op heden is er slechts individueel gecompenseerd. De grote meerderheid moet barsten. Zij mogen zuigen aan een schofterige 25% korting, mits je natuurlijk tegelijkertijd een zak geld naar deze boevenbende brengt. Ondanks emails van leden pakt de mainstream media het helaas niet op. Nog even en dan sluit de deksel van de doofpot.
Sinds een tijdje bestel ik al mijn supplementen en fitnessproducten bij Body en Fitshop, maar ben nu echt heel erg afgeknapt nadat ik per ongeluk een verkeerd product heb besteld en dit product wilde annuleren. Gelijk na het bestellen kwam ik erachter en heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Vervolgens is mijn bestelling gewoon verzonden en kreeg ik twee dagen later een mailtje (van Erika) dat ik het product retour mocht sturen, maar dan moet ik wel de verzendkosten voor de retourzending van het product betalen.
Op dat mailtje heb ik gereageerd dat ik dat een teleurstellende gang van zaken vind, temeer omdat ik gelijk na het bestellen contact heb opgenomen met de klantenservice over de annulering. Vervolgens krijg ik (weer van Erika) een retourformulier toegestuurd met de mededeling dat ik de retourzending voldoende moet frankeren, anders wordt het bedrag van de aankoop niet teruggestort. Inhoudelijk wordt er door haar verder niet ingegaan op mijn mail.
Ja is gewoon je eigen fout. Jij maakt een fout en met de snelheid waarmee ze verzenden snap ik dat de klantenservice niet op tijd contact met het magazijn kan opnemen. En waarom zouden zij moeten betalen voor jouw fout? Zo moeilijk is het niet om het juiste product aan te klikken. Lekker met je vingertje naar iedereen wijzen en weigeren zelf verantwoordelijkheid te nemen voor je acties, gadverdamme.
Het is nu ruim een maand later na het bekend worden van het schandaal. Tot op heden is er slechts individueel gecompenseerd. De grote meerderheid moet barsten. Zij mogen zuigen aan een schofterige 25% korting, mits je natuurlijk tegelijkertijd een zak geld naar deze boevenbende brengt. Ondanks emails van leden pakt de mainstream media het helaas niet op. Nog even en dan sluit de deksel van de doofpot.
Ja is gewoon je eigen fout. Jij maakt een fout en met de snelheid waarmee ze verzenden snap ik dat de klantenservice niet op tijd contact met het magazijn kan opnemen. En waarom zouden zij moeten betalen voor jouw fout? Zo moeilijk is het niet om het juiste product aan te klikken. Lekker met je vingertje naar iedereen wijzen en weigeren zelf verantwoordelijkheid te nemen voor je acties, gadverdamme.
?Ben benieuwd of ik eindelijk compensatie krijg:
Beste Peter,
Bedankt voor je bericht. Ik wil je er eerst op wijzen dat wij je graag willen helpen om te kijken wat voor compensatie we je kunnen bieden, maar met het taalgebruik dat jij gebruikt wordt mijn enthousiasme om dit voor je te doen een heel stuk minder.
Om te kijken wat we voor je kunnen betekenen zou ik graag je adresgegevens en/of een ordernummer willen ontvangen m.b.t. een bestelling met Whey Perfection. Ik zou graag zien dat de volgende e-mail wat netter van toon is, dan zal ik ook gaan kijken wat ik voor je kan doen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yuri | Medewerker klantenservice | Body & Fit
+31 (0)513 683 068 | www.bodyenfitshop.nl
-------------------------------------------------------------------------------------
Op 21-01-2015 stuurde je ons het volgende bericht:
Hey Homo,s,
Waar blijft mijn compensatie voor de whey perfection?
Stond op trustpilot dat ik contact met jullie klantenservice moest opnemen
Bij deze
Met Hatelijke groet,
Peter Burgers
Ben benieuwd of ik eindelijk compensatie krijg:
Beste Peter,
Bedankt voor je bericht. Ik wil je er eerst op wijzen dat wij je graag willen helpen om te kijken wat voor compensatie we je kunnen bieden, maar met het taalgebruik dat jij gebruikt wordt mijn enthousiasme om dit voor je te doen een heel stuk minder.
Om te kijken wat we voor je kunnen betekenen zou ik graag je adresgegevens en/of een ordernummer willen ontvangen m.b.t. een bestelling met Whey Perfection. Ik zou graag zien dat de volgende e-mail wat netter van toon is, dan zal ik ook gaan kijken wat ik voor je kan doen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yuri | Medewerker klantenservice | Body & Fit
+31 (0)513 683 068 | www.bodyenfitshop.nl
-------------------------------------------------------------------------------------
Op 21-01-2015 stuurde je ons het volgende bericht:
Hey Homo,s,
Waar blijft mijn compensatie voor de whey perfection?
Stond op trustpilot dat ik contact met jullie klantenservice moest opnemen
Bij deze
Met Hatelijke groet,
Peter Burgers

Hey Homo's,
Waar blijft mijn compensatie voor de whey perfection?
Stond op trustpilot dat ik contact met jullie klantenservice moest opnemen
Bij deze
Met Hatelijke groet,
Peter Burgers

Ben benieuwd of ik eindelijk compensatie krijg:
Op 21-01-2015 stuurde je ons het volgende bericht:
Hey Homo,s,
Waar blijft mijn compensatie voor de whey perfection?
Stond op trustpilot dat ik contact met jullie klantenservice moest opnemen
Bij deze
Met Hatelijke groet,
Peter Burgers

