Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geef mij nu je geld,
ik geef je er tachtig procent voor terug.
Geef mij nu de macht
De reviews verdwijnen als de nacht.
Zolang ik die niet verlies,
vind ik heus wel een weg met jou.

Dichtkoningin Ralf

Site plat DDOSEN continue ;d

Het is nu ruim een maand later na het bekend worden van het schandaal. Tot op heden is er slechts individueel gecompenseerd. De grote meerderheid moet barsten. Zij mogen zuigen aan een schofterige 25% korting, mits je natuurlijk tegelijkertijd een zak geld naar deze boevenbende brengt. Ondanks emails van leden pakt de mainstream media het helaas niet op. Nog even en dan sluit de deksel van de doofpot.

Het is nu ruim een maand later na het bekend worden van het schandaal. Tot op heden is er slechts individueel gecompenseerd. De grote meerderheid moet barsten. Zij mogen zuigen aan een schofterige 25% korting, mits je natuurlijk tegelijkertijd een zak geld naar deze boevenbende brengt. Ondanks emails van leden pakt de mainstream media het helaas niet op. Nog even en dan sluit de deksel van de doofpot.

Ze hebben er weer wat moois van gemaakt.

Kalf

Sinds een tijdje bestel ik al mijn supplementen en fitnessproducten bij Body en Fitshop, maar ben nu echt heel erg afgeknapt nadat ik per ongeluk een verkeerd product heb besteld en dit product wilde annuleren. Gelijk na het bestellen kwam ik erachter en heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Vervolgens is mijn bestelling gewoon verzonden en kreeg ik twee dagen later een mailtje (van Erika) dat ik het product retour mocht sturen, maar dan moet ik wel de verzendkosten voor de retourzending van het product betalen.
Op dat mailtje heb ik gereageerd dat ik dat een teleurstellende gang van zaken vind, temeer omdat ik gelijk na het bestellen contact heb opgenomen met de klantenservice over de annulering. Vervolgens krijg ik (weer van Erika) een retourformulier toegestuurd met de mededeling dat ik de retourzending voldoende moet frankeren, anders wordt het bedrag van de aankoop niet teruggestort. Inhoudelijk wordt er door haar verder niet ingegaan op mijn mail.

Ja is gewoon je eigen fout. Jij maakt een fout en met de snelheid waarmee ze verzenden snap ik dat de klantenservice niet op tijd contact met het magazijn kan opnemen. En waarom zouden zij moeten betalen voor jouw fout? Zo moeilijk is het niet om het juiste product aan te klikken. Lekker met je vingertje naar iedereen wijzen en weigeren zelf verantwoordelijkheid te nemen voor je acties, gadverdamme.

dit vindt ik geen stijl

Ja is gewoon je eigen fout. Jij maakt een fout en met de snelheid waarmee ze verzenden snap ik dat de klantenservice niet op tijd contact met het magazijn kan opnemen. En waarom zouden zij moeten betalen voor jouw fout? Zo moeilijk is het niet om het juiste product aan te klikken. Lekker met je vingertje naar iedereen wijzen en weigeren zelf verantwoordelijkheid te nemen voor je acties, gadverdamme.

Hoi ralf!

Maak er wat moois van!

Nou de deurtjes al gesloten? ;)

ik snap ook niet waarom dit niet verder wordt opgepakt door de media.Blijkbaar niet interessant genoeg, maar als de pantoffels van de Wibra te weinig aardappelzetmeel bevatten kraait niemand erom.

-Ralf

Ik snap je reactie en begrijp ook wel dat ik een fout heb gemaakt. Maar het is niet zo dat ik er geen verantwoordelijkheid voor wil nemen, integendeel. Intussen heb ik namelijk al heel wat tijd moeten steken in het proberen op te lossen van deze fout (meermaals contact met klantenservice, doorlezen algemene voorwaarden B&F, opzoeken algemene voorwaarden thuiswinkelen op consuwijzer, etc).
Wat betreft de leversnelheid van B&F kan ik me niet in je reactie vinden. Intussen heb ik al behoorlijk vaak bij B&F besteld, maar het komt bij mij zeer regelmatig voor dat er per bestelling één of meerdere producten achteraf niet op voorraad zijn (terwijl die in de webshop als voorradig worden aangegeven en dus gewoon bestelbaar zijn). Soms komen ze later in de week binnen, waardoor de verzending van de order vertraagd is. Soms komen ze helemaal niet meer en dan kun je kiezen uit een vervangend product of een tegoedbon ter waarde van het niet te leveren product. De snelle verzending waar jij het over hebt, heb ik nog niet vaak meegemaakt.
Ik vind dat B&F van haar klanten flexibiliteit en coulance vraagt omtrent de niet kloppende voorraden in de webshop en daardoor verwacht ik andersom ook enige flexibiliteit en coulance....

Ben benieuwd of ik eindelijk compensatie krijg:

Beste Peter,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je er eerst op wijzen dat wij je graag willen helpen om te kijken wat voor compensatie we je kunnen bieden, maar met het taalgebruik dat jij gebruikt wordt mijn enthousiasme om dit voor je te doen een heel stuk minder.
Om te kijken wat we voor je kunnen betekenen zou ik graag je adresgegevens en/of een ordernummer willen ontvangen m.b.t. een bestelling met Whey Perfection. Ik zou graag zien dat de volgende e-mail wat netter van toon is, dan zal ik ook gaan kijken wat ik voor je kan doen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Yuri | Medewerker klantenservice | Body & Fit
+31 (0)513 683 068 | www.bodyenfitshop.nl

-------------------------------------------------------------------------------------

Op 21-01-2015 stuurde je ons het volgende bericht:

Hey Homo,s,

Waar blijft mijn compensatie voor de whey perfection????

Stond op trustpilot dat ik contact met jullie klantenservice moest opnemen

Bij deze

Met Hatelijke groet,

Peter Burgers

Beste Peter,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je er eerst op wijzen dat wij je graag willen helpen om te kijken wat voor compensatie we je kunnen bieden, maar met het taalgebruik dat jij gebruikt wordt mijn enthousiasme om dit voor je te doen een heel stuk minder.
Om te kijken wat we voor je kunnen betekenen zou ik graag je adresgegevens en/of een ordernummer willen ontvangen m.b.t. een bestelling met Whey Perfection. Ik zou graag zien dat de volgende e-mail wat netter van toon is, dan zal ik ook gaan kijken wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,

-------------------------------------------------------------------------------------

Hey Homo,s,

Bij deze

Met Hatelijke groet,

Peter Burgers

Whahaha

Laatst bewerkt door een moderator:

Beste Peter,

Met vriendelijke groet,

Hey Homo,s,

Bij deze

Met Hatelijke groet,

Peter Burgers

gvd :roflol:

Hey Homo's,

Bij deze

Met Hatelijke groet,
Peter Burgers

Ik vind toch dat ze je erg vriendelijk te woord staan na je alleraardigste verzoek :rolleyes:

Hey Homo,s,

Bij deze

Met Hatelijke groet,

Peter Burgers

:roflol:

Ze zullen je vast wel een sensationele compensatie bieden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven