Sinds een tijdje bestel ik al mijn supplementen en fitnessproducten bij Body en Fitshop, maar ben nu echt heel erg afgeknapt nadat ik per ongeluk een verkeerd product heb besteld en dit product wilde annuleren. Gelijk na het bestellen kwam ik erachter en heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Vervolgens is mijn bestelling gewoon verzonden en kreeg ik twee dagen later een mailtje (van Erika) dat ik het product retour mocht sturen, maar dan moet ik wel de verzendkosten voor de retourzending van het product betalen. Op dat mailtje heb ik gereageerd dat ik dat een teleurstellende gang van zaken vind, temeer omdat ik gelijk na het bestellen contact heb opgenomen met de klantenservice over de annulering. Vervolgens krijg ik (weer van Erika) een retourformulier toegestuurd met de mededeling dat ik de retourzending voldoende moet frankeren, anders wordt het bedrag van de aankoop niet teruggestort. Inhoudelijk wordt er door haar verder niet ingegaan op mijn mail. Ik vind dit een erg slechte service en ben het tot nu toe ook niet gewend van de Body en Fitshop. Na googlen kom ik echter vrijwel geen negatieve ervaringen met deze webshop tegen. Ook heb ik gevonden dat Body en Fitshop in sommige gevallen wel gewoon een antwoordnummer verstrekt aan mensen die producten willen retourneren. Hoe zijn de ervaringen van anderen met deze webshop? Zijn er meer van dergelijke ervaringen, of heb ik in dit geval gewoon een onbeschofte medewerker getroffen?