AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn beoordeling is weer teruggezet nadat ik een screenshot van mijn bestelling had gemailt.

de mijne ook!

Slechte service Body en Fitshop

Sinds een tijdje bestel ik al mijn supplementen en fitnessproducten bij Body en Fitshop, maar ben nu echt heel erg afgeknapt nadat ik per ongeluk een verkeerd product heb besteld en dit product wilde annuleren. Gelijk na het bestellen kwam ik erachter en heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Vervolgens is mijn bestelling gewoon verzonden en kreeg ik twee dagen later een mailtje (van Erika) dat ik het product retour mocht sturen, maar dan moet ik wel de verzendkosten voor de retourzending van het product betalen.
Op dat mailtje heb ik gereageerd dat ik dat een teleurstellende gang van zaken vind, temeer omdat ik gelijk na het bestellen contact heb opgenomen met de klantenservice over de annulering. Vervolgens krijg ik (weer van Erika) een retourformulier toegestuurd met de mededeling dat ik de retourzending voldoende moet frankeren, anders wordt het bedrag van de aankoop niet teruggestort. Inhoudelijk wordt er door haar verder niet ingegaan op mijn mail.

Ik vind dit een erg slechte service en ben het tot nu toe ook niet gewend van de Body en Fitshop.
Na googlen kom ik echter vrijwel geen negatieve ervaringen met deze webshop tegen. Ook heb ik gevonden dat Body en Fitshop in sommige gevallen wel gewoon een antwoordnummer verstrekt aan mensen die producten willen retourneren. Hoe zijn de ervaringen van anderen met deze webshop? Zijn er meer van dergelijke ervaringen, of heb ik in dit geval gewoon een onbeschofte medewerker getroffen?

hoi schat ik wil graag je vertrouwen terug winnen.

• Like
Waarderingen: Ot92
Sinds een tijdje bestel ik al mijn supplementen en fitnessproducten bij Body en Fitshop, maar ben nu echt heel erg afgeknapt nadat ik per ongeluk een verkeerd product heb besteld en dit product wilde annuleren. Gelijk na het bestellen kwam ik erachter en heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Vervolgens is mijn bestelling gewoon verzonden en kreeg ik twee dagen later een mailtje (van Erika) dat ik het product retour mocht sturen, maar dan moet ik wel de verzendkosten voor de retourzending van het product betalen. Op dat mailtje heb ik gereageerd dat ik dat een teleurstellende gang van zaken vind, temeer omdat ik gelijk na het bestellen contact heb opgenomen met de klantenservice over de annulering. Vervolgens krijg ik (weer van Erika) een retourformulier toegestuurd met de mededeling dat ik de retourzending voldoende moet frankeren, anders wordt het bedrag van de aankoop niet teruggestort. Inhoudelijk wordt er door haar verder niet ingegaan op mijn mail. Ik vind dit een erg slechte service en ben het tot nu toe ook niet gewend van de Body en Fitshop. Na googlen kom ik echter vrijwel geen negatieve ervaringen met deze webshop tegen. Ook heb ik gevonden dat Body en Fitshop in sommige gevallen wel gewoon een antwoordnummer verstrekt aan mensen die producten willen retourneren. Hoe zijn de ervaringen van anderen met deze webshop? Zijn er meer van dergelijke ervaringen, of heb ik in dit geval gewoon een onbeschofte medewerker getroffen?

Je kan hier laten weten wat je van ze vind.
https://www.trustpilot.nl/

Fagots hebben op trustpilot review verwijderd, terwijl ik wel een kenmerk heb aangeleverd.

En er worden ook fake reviews onder meisjes namen geplaats denk dat het B&Shit is,

Echt een trieste winkel en reviews die wel bewijs hebben, daar hebben ze gewoon copy paste gedaan wat ze ook aan andere personen hebben geschreven.

Fagots hebben op trustpilot review verwijderd, terwijl ik wel een kenmerk heb aangeleverd.

En er worden ook fake reviews onder meisjes namen geplaats denk dat het B&Shit is,

Echt een trieste winkel en reviews die wel bewijs hebben, daar hebben ze gewoon copy paste gedaan wat ze ook aan andere personen hebben geschreven.

Als je positieve reacties ziet gewoon report knop gebruiken en onderstaande tekst copy/paste

Ik zou graag zien dat positieve reacties ook met een aankoop bewijs komen zoals printscreen factuur. Zoals ik heb moeten doen bij negatieve reacties.

Werkt wel want positieve reacties staan nu ook op verifiëren:D

Sinds een tijdje bestel ik al mijn supplementen en fitnessproducten bij Body en Fitshop, maar ben nu echt heel erg afgeknapt nadat ik per ongeluk een verkeerd product heb besteld en dit product wilde annuleren. Gelijk na het bestellen kwam ik erachter en heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Vervolgens is mijn bestelling gewoon verzonden en kreeg ik twee dagen later een mailtje (van Erika) dat ik het product retour mocht sturen, maar dan moet ik wel de verzendkosten voor de retourzending van het product betalen.
Op dat mailtje heb ik gereageerd dat ik dat een teleurstellende gang van zaken vind, temeer omdat ik gelijk na het bestellen contact heb opgenomen met de klantenservice over de annulering. Vervolgens krijg ik (weer van Erika) een retourformulier toegestuurd met de mededeling dat ik de retourzending voldoende moet frankeren, anders wordt het bedrag van de aankoop niet teruggestort. Inhoudelijk wordt er door haar verder niet ingegaan op mijn mail.

Ik vind dit een erg slechte service en ben het tot nu toe ook niet gewend van de Body en Fitshop.
Na googlen kom ik echter vrijwel geen negatieve ervaringen met deze webshop tegen. Ook heb ik gevonden dat Body en Fitshop in sommige gevallen wel gewoon een antwoordnummer verstrekt aan mensen die producten willen retourneren. Hoe zijn de ervaringen van anderen met deze webshop? Zijn er meer van dergelijke ervaringen, of heb ik in dit geval gewoon een onbeschofte medewerker getroffen?

Je had gewoon de bestelling niet moeten aannemen. Jij hebt direct aangegeven te willen annuleren. Zoek even de europese wet voor aankopen op afstand misschien kun je daar wat wijzer worden.
Tevens over de slechte service berichten op trustpilot.

Als je positieve reacties ziet gewoon report knop gebruiken en onderstaande tekst copy/paste

Ik zou graag zien dat positieve reacties ook met een aankoop bewijs komen zoals printscreen factuur. Zoals ik heb moeten doen bij negatieve reacties.

Werkt wel want positieve reacties staan nu ook op verifiëren:D
Hahaha :)

Zie bijlage! 'We bieden eerlijke en goede producten aan zonder gesjoemel'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schermafbeelding 2015-01-21 om 19.21.29.png

Wat een droeftoeters. Hier wordt alleen maar getrolld en body & fitshop kun je volledig vertrouwen hoor. Misschien dat ze dan eens een andere plaat moeten opzetten, want deze is grijs gedraaid.

Ze blijven er maar op hameren dat het maar om alleen om de whey perfection gaat, terwijl iedereen met een beetje verstand door heeft, en gewoon de bewijzen heeft kunnen lezen zelfs, dat het om minimaal ook de isolaat perfection en micellar casein perfection gaat.

En dan kun je er vergif op innemen dat het ook moet spelen bij de smart protein, just protein, perfect protein en bedtime protein. Want rara wie levert dat spul........

En nog erger is natuurlijk de manier waarop dit is afgehandeld, van persoonlijke aanvallen op forumleden tot het verwijderen van facebookposts en van elke negatieve review die waar dan ook opduikt.

En dan vindt je het raar dat er hier "getrolld" wordt?!?

En ilco hier een maand geleden maar huilie huilie doen dat het bedrijf dat hij heeft opgebouwd naar de knoppen gaat. Dat zou niet gebeuren als ze gewoon open kaart hadden gespeeld. "Al deze producten waren fout, we hebben alles teruggestuurd, en we geven iedereen die erom vraagt een schadevergoeding." Kost even wat geld. Maar dan had al bijna niemand het er meer over gehad.

Maar dit moet nu zo snel mogelijk in de doofpot verdwijnen. En juist dat gedrag gaat zijn bedrijf alsnog naar de knoppen helpen.

Je had gewoon de bestelling niet moeten aannemen. Jij hebt direct aangegeven te willen annuleren. Zoek even de europese wet voor aankopen op afstand misschien kun je daar wat wijzer worden. Tevens over de slechte service berichten op trustpilot.

Je hebt helemaal gelijk, niet aan gedacht om de bestelling niet aan te nemen. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat ze het te annuleren product niet verstuurd hadden, maar het zat gewoon bij de bestelling. Goeie tip iig.

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Thanks. Op trustpilot zijn idd ook negatieve ervaringen te lezen en die gaan onder andere over de slechte klantenservice. Er staat meestal niet gespecificeerd wat er precies mankeert aan de klantenservice, maar het is geen goed teken in ieder geval.
Ik zie overigens ook veel negatieve berichten over de Whey van de B&F. Mijn Whey komt ook daar vandaan, dus dat ga ik ook nog maar eens uitzoeken...

Je hebt helemaal gelijk, niet aan gedacht om de bestelling niet aan te nemen. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat ze het te annuleren product niet verstuurd hadden, maar het zat gewoon bij de bestelling. Goeie tip iig.

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Thanks. Op trustpilot zijn idd ook negatieve ervaringen te lezen en die gaan onder andere over de slechte klantenservice. Er staat meestal niet gespecificeerd wat er precies mankeert aan de klantenservice, maar het is geen goed teken in ieder geval.
Ik zie overigens ook veel negatieve berichten over de Whey van de B&F. Mijn Whey komt ook daar vandaan, dus dat ga ik ook nog maar eens uitzoeken...

Negatieve berichten over de whey?

iets met 20% ja

Body & Fit Sportsnutrition B.V. Beoordelingen
Zeer slecht
2.9
van 0 - 10

En ilco hier een maand geleden maar huilie huilie doen dat het bedrijf dat hij heeft opgebouwd naar de knoppen gaat. Dat zou niet gebeuren als ze gewoon open kaart hadden gespeeld. "Al deze producten waren fout, we hebben alles teruggestuurd, en we geven iedereen die erom vraagt een schadevergoeding." Kost even wat geld. Maar dan had al bijna niemand het er meer over gehad.

Maar dit moet nu zo snel mogelijk in de doofpot verdwijnen. En juist dat gedrag gaat zijn bedrijf alsnog naar de knoppen helpen.

100% mee eens. Juist het gedrag van hun na de ontdekking heeft het alleen maar erger gemaakt.

Wie bericht anonymous ff dat ze die site offline knallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven