XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik me bestelling binnen krijg vind ik het gezegend. Wat spul van bpi besteld dusja;)

Goed verhaal!

http://marketingmed.nl/beste-webcare-teams-nederland-body-en-fitshop/

Bij Body & Fit werken mensen die veel kennis hebben van supplementen, voeding en sport. Onze passie voor een gezonde levenstijl zorgt er voor dat we goed en eerlijk advies kunnen geven.

Daarnaast zijn we een nuchter en transparant bedrijf. Als je belt of mailt met Body & Fit dan krijg je ook gewoon echt iemand van Body & Fit die je vraag beantwoordt. We verstoppen ons ook niet achter een 0800 of 0900 nummer, we hebben gewoon een lokaal nummer voor zowel Nederlanders als Belgen.
Proest :roflol:

*jouw reactie moet nog goedgekeurd worden*

Die zien we hier dus echt never nooit meer terug. De aap is uit de mouw, ze kunnen niet meer ontkennen. Dus rennen ze weg, lafaards dat het zijn.

:p

14d37s4.png

Helaas is die niet te vreten, die kleeft 3x erger plakken in je keel dan andere pindakaas, of het nu puur is of niet, het is gewoon iet te vreten.

Haha je moet de potten wel eerst heel goed roeren, en dan is het best te doen. Is niet zo lekker als een Calve pindakaas maar volgens hun label wel 100% puur, dus heb het er dan wel voor over.
Maar goed, als iemand een goed alternatief heeft dan hoor ik dat graag.

Hey mensen van bodyenfit,

Ik heb besloten om toch weer bij jullie te bestellen. Want nergens zijn de supplementen zo sensationeel als bij jullie. Heb alleen 1 vraag voordat ik mijn bestelling ga plaatsen. Ik zou graag willen weten of jullie ook supplementen verkopen waarvan de inhoud overeenkomt met het label?

Laatst bewerkt:

Ik heb besloten om toch weer bij jullie te bestellen. Heb alleen 1 vraag voordat ik mijn bestelling ga plaatsen. Ik zou graag willen weten of jullie ook supplementen verkopen waarvan de inhoud overeenkomt met het label?

Wij staan achter onze producten en maken er altijd wat moois van.

Kalf

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik heb besloten om toch weer bij jullie te bestellen. Heb alleen 1 vraag voordat ik mijn bestelling ga plaatsen. Ik zou graag willen weten of jullie ook supplementen verkopen waarvan de inhoud overeenkomt met het label?

http://www.bodyenfitshop.nl/cadeaukaart/cadeaukaart/body-fit-sportsnutrition/cadeaukaart/?sqr=waar&

15 euro is ook ECHT 15 euro

Al gebruiken wij 20% minder papier om het te drukken,

xoxo
Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Had gister bezoek, kon geen suiker vinden.
Gelukkig had ik nog wat whey perfaketion over :D

Ik vraag me nu eigenlijk af wat B&F tegen de leiding van dbb heeft verteld,
we sponsoren gewoon door :dunno:

Of OOK geen antwoord ??

Laatst bewerkt:
Ik vraag me nu eigenlijk af wat B&F tegen de leiding van dbb heeft verteld,
we sponsoren gewoon door :dunno:

Of OOK geen antwoord ??
We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van T in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct naar T toegestuurd.

Haha je moet de potten wel eerst heel goed roeren, en dan is het best te doen. Is niet zo lekker als een Calve pindakaas maar volgens hun label wel 100% puur, dus heb het er dan wel voor over.

Maar goed, als iemand een goed alternatief heeft dan hoor ik dat graag.

Calve heeft eigenlijk prima pindakaas, geen suikers, geen geharde vetten en 85% pinda's. Het is trouwens niet zo dat meer pinda's het gezonder zou maken. Pinda's bevatten vooral omega-6 vetzuren en je moet daarmee ook niet overdrijven. In het Westen krijgen we wat teveel omega-6 en te weinig omega-3 binnen.

We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van T in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct naar T toegestuurd.
Hoop het niet, al maakt het persoonlijk meer weinig uit...
helaas weer geen antwoord op mijn vraag :(

Calve heeft eigenlijk prima pindakaas, geen suikers, geen geharde vetten en 85% pinda's. Het is trouwens niet zo dat meer pinda's het gezonder zou maken. Pinda's bevatten vooral omega-6 vetzuren en je moet daarmee ook niet overdrijven. In het Westen krijgen we wat teveel omega-6 en te weinig omega-3 binnen.
Vraag me wel af hoe dat zit met die transvetten.

Tegenwoordig staat er bij de ingrediëntendeclaratie "gehard plantaardig vet" bij calvé. Weet toch bijna zeker dat dat er eerder niet op stond

Vreemd, moet toegeven dat ik m al een tijd niet koop door droge mond van behandeling, dus kan veranderd zijn.

Vreemd, moet toegeven dat ik m al een tijd niet koop door droge mond van behandeling, dus kan veranderd zijn.

Vandaag wat B&F pindakaas op een crackertje gedaan, daarna wat calve. Moet eerlijk zeggen dat die val calve een traktatie is na die van B&F, krijg echt een extreem droge mond er van.

Wat Daster zegt klopt, gehard palmvet staat bij de ingrediënten, dus transvet. Zon beetje de enige pindakaas uit de winkel zonder transvet is die van de lidl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven