AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat Daster zegt klopt, gehard palmvet staat bij de ingrediënten, dus transvet. Zon beetje de enige pindakaas uit de winkel zonder transvet is die van de lidl.

Dit ga ik toch eens checken de volgende keer dat ik in Nl ga shoppen, heeft vroeger nooit op het etiket gestaan namelijk maar het is wel zo dat er vroeger meer pinda's inzaten en er toen geen wetgeving was om trans/geharde vetten te vermelden op het etiket.

Hoop het niet, al maakt het persoonlijk meer weinig uit...
helaas weer geen antwoord op mijn vraag :(

wat hij hierboven zegt hun hebben nog een contact lopen iets meer dan een maand, en aangezien body en fit niet meer antwoord kun je misschien al raden wat er gaat gebeuren.

Ik vraag me nu eigenlijk af wat B&F tegen de leiding van dbb heeft verteld,
we sponsoren gewoon door :dunno:

Of OOK geen antwoord ??

Als het goed is houdt het contract met B&F in april of mei ofzo op. Ik reken er niet op dat B&F board sponsor blijft.

Je kunt het als boardsponsor ook niet echt maken om al 2 weken lang je eigen topic en klanten straal te negeren, lijkt me zo.

dit topic kan wel gesloten worden lijkt mij, word nu al 3 weken gebashed, b&F heeft schijt, aangezien ze toch zat klanten hebben.

Ondanks slechte verhalen qua eiwitten is de service en alles wwel gewoon top.
Dus maken gewoon gebruik van de sales en alles :D
Net even bestelling geplaatst: C2893810

Dit kun je toch niet serieus menen ?!

Ivm met hun "sales" kwam ik volgende tegen:

Overigens is de aanbieding 2+1 onzin. Ik zie namelijk dat enkele producten zelfs duurder zijn geworden..\

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/body-fit-sportsnutrition/ripped/

Was eerder iets van 11 euro en nu 14.

Lol dat is standaard shit bij bodyenfit. Die aanbiedingen is wel vaker wat mee. Juiced aminos van Universal waren eerst 15 euro PER STUK. Nu 30 euro per stuk, maar wel 1+1 gratis. En heb dit echt al honderden keren gezien... Ook met unstoppable was dat destijds zo. Kostte altijd 35 euro, net voordat ie uit de handel ging was ie ineens van 39,95 naar 19,95. En nog vele andere producten hetzelfde.

Bovenstaande zegt weer alles over de tactiek van B&F; alle middelen inzetten om reacties en reviews die ze niet aanstaan te verwijderen. Beslist.nl doet gewoon wat het moet doen.

Kim Jung Ralf is goed bezig. Alle negativiteit direct verwijderen.

Wij accepteren louter 100% sensationele reviews, dus maak er iets moois van.

4 dagen niks en dan in anderhalf uur ineens 5 bodyenfitshop reviews erbij op Trustpilot, raar dat er geen anomaly alarmbellen afgaan daar. Ze hebben een superspeciaal rating-algoritme, maar zo'n onnatuurlijke piek in reviews is blijkbaar geen probleem.

ik dacht dat zulke sites wel te vertrouwen waren, niet dus ze zijn zwaar beïnvloedbaar voor manipulatie.

de enige shop dat ik tegenkom dat echt iets wilt doen en leert van fouten. Publiekelijk bekent gemaakt dat iets fout ging en direct een oplossing. Inmiddels alweer nieuwe lekkere superfoods binnen!

Misschien nog een idee om een soort van keurmerk te starten? Ik vind Body & Fit wel een bedrijf die dat zou kunnen zolang alles maar openlijk en eerlijk gebeurt dat is wel het belangrijkste, dan kan je tenminste veilig bestellen. Dat is zo moeilijk, daarom ga ik toch vaak nog niet online bestellen.

jesus fucking christ alsof dit niet door hun zelf is geschreven.

............

Laatst bewerkt:
Dit ga ik toch eens checken de volgende keer dat ik in Nl ga shoppen, heeft vroeger nooit op het etiket gestaan namelijk maar het is wel zo dat er vroeger meer pinda's inzaten en er toen geen wetgeving was om trans/geharde vetten te vermelden op het etiket.

Op mijn pot Calvé Pindakaas staat dit:
(Helaas geen foto vanwege slechte kwaliteit telefoon).

Ingrediënten: PINDA 85%, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout.

4 dagen niks en dan in anderhalf uur ineens 5 bodyenfitshop reviews erbij op Trustpilot, raar dat er geen anomaly alarmbellen afgaan daar. Ze hebben een superspeciaal rating-algoritme, maar zo'n onnatuurlijke piek in reviews is blijkbaar geen probleem.

Wat zijn ze toch ook echt fucking triest.

Als je dan die namen googled dan vind je ook alleen maar zakenmensen van in de 60. Geen facebook, niks.

Beste body en fit hoe kan het dat een aantal dagen geleden de oats nog 1,90 waren en op dit moment 2,90?
Nu is het dan wel 2+1 gratis maar dan kom je nog uit op een prijs van 1,93 per pak.

Ik wacht op jullie antwoord(wat natuurlijk niet zal komen).

Rating: 3.8

>Geeft een 1.
>Refresht page

Rating: 3.9

Nice.

trieste boel dit toch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven