XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste body en fit hoe kan het dat een aantal dagen geleden de oats nog 1,90 waren en op dit moment 2,90?
Nu is het dan wel 2+1 gratis maar dan kom je nog uit op een prijs van 1,93 per pak.

Ik wacht op jullie antwoord(wat natuurlijk niet zal komen).

Nieuwe trucjes om de consument te misleiden:(

Beste body en fit hoe kan het dat een aantal dagen geleden de oats nog 1,90 waren en op dit moment 2,90?
Nu is het dan wel 2+1 gratis maar dan kom je nog uit op een prijs van 1,93 per pak.

Omdat ze toen in de sale waren en nu niet meer :rolleyes:

Ik moet zeggen, jullie hebben wel doorzettingsvermogen! Dit haalt geen hol uit, DBB is misschien 5% van hun omzet..

Tis een spijtige zaak wat er vorgevallen is, maar om daar zo een drama van te maken.. precies of jullie gains hingen af van de 13% eiwit die er te weinig inzat..

Ik moet zeggen, jullie hebben wel doorzettingsvermogen! Dit haalt geen hol uit, DBB is misschien 5% van hun omzet.. Tis een spijtige zaak wat er vorgevallen is, maar om daar zo een drama van te maken.. precies of jullie gains hingen af van de 13% eiwit die er te weinig inzat..

precies

Ik moet zeggen, jullie hebben wel doorzettingsvermogen! Dit haalt geen hol uit, DBB is misschien 5% van hun omzet..

Tis een spijtige zaak wat er vorgevallen is, maar om daar zo een drama van te maken.. precies of jullie gains hingen af van de 13% eiwit die er te weinig inzat..

Als het toch niets uitmaakt maak dan even 13% van je bankrekening over.

Het gaat niet over de gains het gaat over een bedrijf dat niet het product levert wat het belooft

Dbb is slechts een klein deel van de klanten, maar ook ver daar buiten zijn de diverse oplichtingspraktijken van B&F bekend. Wie ik ook spreek, iedereen is klaar met ze. Lijkt me sterk dat 99% van de mensen om me heen ervan op de hoogte is, en het ze maar 5% bestellingen scheelt. Het is moeilijk te voorspellen hoeveel bestellingen ze dit daadwerkelijk scheelt, maar geloof mij maar, dit valt ze echt wel heel zwaar. Van topbedrijf begin november, tot meest negatief besproken bedrijf in januari 2015. En het zal ze altijd blijven achtervolgen.

Daarbij maakten ze meer winst op bestellingen van >100 euro die dbb'ers veelal maakten, in tegenstelling tot de gemiddelde huisvrouw die een potje fatburner koopt van een tientje.

En bij mij in de sportschool? Ja, ook daar zijn alle vitrines leeg en staan er geen B&F potten meer

sowieso zou ik de gevolgen en impact van DBB niet onderschatten in die zaak
zoals Bjerner zegt: quasi iedereen die hier die situatie meemaakte en de manier van werken bij B&F zag, laat zoiets keihard doorschijnen naar iedereen die hij kent in zijn vriendenkring en gym

en dat zijn uiteindelijk inderdaad meestal de mensen die de grootste bestellingen doen, niet de kostenbewuste studenten of random huismoeders die wat willen afslanken

de manier waarop ze sindsdien reviews op onafhankelijke sites proberen beïnvloeden, elke negatieve reactie op FB deleten, vragen negeren... het doet hun naam zeker geen goed

Dus toch wel! Twijfelde ff aan mezelf toen ik de prijzen zag.. Nu weer een doosje oats van quaker
B&F is zeker verleden tijd..

^

Het werd nog tegen iemand gezegd in de gym, die natuurlijk met een B&F beker oploopt.
Alles in de doofpot stoppen is al mislukt. Enige wat nog ontbreekt is een uitzending op tv

DBB strikes again.

Wat Daster zegt klopt, gehard palmvet staat bij de ingrediënten, dus transvet. Zon beetje de enige pindakaas uit de winkel zonder transvet is die van de lidl.

Vrij offtopic maargoed. De Pindakaas van de Lidl bevat ook palmvet. Ze hebben het alleen op het etiket staan als "plantaardige olie" en "plantaardig vet".
Volgens de klantenservice van de Lidl zijn dit zonnebloemolie en palmvet.
"Het palmvet wordt (in kleine hoeveelheden) gebruikt als stabilisator om te voorkomen dat er een laag olie op de pindakaas ontstaat."

Of dit palmvet ook gehard is durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar kijk even naar de andere supermarkt pindakazen (Aldi, Calvé, AH huismerk, andere merken) en dan valt op dat deze allemaal geharde vetten gebruiken...

Precies. Enkel de mensen zitten te bashen die dit altijd al doen, op alle posts reageren die ook maar iets zeggen wat tegen hun mening inzit.

Precies. Enkel de mensen zitten te bashen die dit altijd al doen, op alle posts reageren die ook maar iets zeggen wat tegen hun mening inzit.

Trololol, n*ger jij serieus?

Wat voor ontzettende debiel moet je zijn om na al dat is uitgekomen niet anti-B&F te zijn.

Als dit echt zo is..:roflol:

Moet wel zeggen dat veel winkels hetzelfde toepassen..we zijn nu eenmaal zeer gevoelig voor woorden als sale & 50% korting..

Als dit echt zo is..:roflol:

Moet wel zeggen dat veel winkels hetzelfde toepassen..we zijn nu eenmaal zeer gevoelig voor woorden als sale & 50% korting..

Kan wel zijn, maar het typeert de werkwijze van body & fit. De grote baas moet wel z'n winst halen natuurlijk, anders kan hij die nieuwe tesla op het eind van het jaar wel vergeten !

Ralf

Wij staan volledig achter onze sales, bij klachten kun je contact met ons opnemen en dan doen we er alles aan om je te negeren

Ralf

Mensen, schiet op, er moeten juridische maatregelen genomen worden, dit moet op tv komen want dit mag niet blijven duren, het zijn afzetters, jullie moeten dit harder aanpakken en een groter publiek laten zien dat dit niet mag!

Wij staan volledig achter onze sales, bij klachten kun je contact met ons opnemen en dan doen we er alles aan om je te negeren

Ralf

Er is helaas een enorme stijging in de grondstoffenprijs geweest, wij doen er alles aan om de klant de meest voordelige en kwalitatieve oats te bieden.

Stay sensational,
Xx Ralf

Trololol, n*ger jij serieus?

Wat voor ontzettende debiel moet je zijn om na al dat is uitgekomen niet anti-B&F te zijn.

Misschien omdat B&F alsnog producten heeft van andere merken (dus niet huismerk) die goedkoper zijn dan bij een ander bedrijf? :shrug:

Hoe veel mensen zijn er gestopt met boodschappen doen bij de Albert Heijn, omdat ze daar rundergehakt verkochten waar paardenvlees in zat en de zalm een verkeerde THT code had (1 jaar na juiste datum)?

Vrij weinig, inderdaad. Sowieso zeiken de mensen daar maximaal een maandje over..

Ik heb nog nooit zoveel mensen full r*tard zien gaan om een schandaal waarbij producten niet zijn wat het hoort te zijn. Stop gewoon met kopen als je dat niet wilt kopen en laat het bedrijf en de nog kopende klanten gewoon met rust.

Misschien omdat B&F alsnog producten heeft van andere merken (dus niet huismerk) die goedkoper zijn dan bij een ander bedrijf? :shrug:

Hoe veel mensen zijn er gestopt met boodschappen doen bij de Albert Heijn, omdat ze daar rundergehakt verkochten waar paardenvlees in zat en de zalm een verkeerde THT code had (1 jaar na juiste datum)?

Vrij weinig, inderdaad. Sowieso zeiken de mensen daar maximaal een maandje over..

Ik heb nog nooit zoveel mensen full r*tard zien gaan om een schandaal waarbij producten niet zijn wat het hoort te zijn. Stop gewoon met kopen als je dat niet wilt kopen en laat het bedrijf en de nog kopende klanten gewoon met rust.
Word jij überhaupt ook gesponsord door B&S? Zou mij niet verbazen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven