XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stelletje ordinaire oplichters zijn jullie! Jaren lang de boel lopen besodemieteren!

Jullie moeten je echt kapot schamen! Te walgelijk voor woorden!

zakzetters!!

Hell93 wilt in Ralfs zn waggi

Bart

Hell moment incoming

Misschien omdat B&F alsnog producten heeft van andere merken (dus niet huismerk) die goedkoper zijn dan bij een ander bedrijf? :shrug:

Hoe veel mensen zijn er gestopt met boodschappen doen bij de Albert Heijn, omdat ze daar rundergehakt verkochten waar paardenvlees in zat en de zalm een verkeerde THT code had (1 jaar na juiste datum)?

Vrij weinig, inderdaad. Sowieso zeiken de mensen daar maximaal een maandje over..

Ik heb nog nooit zoveel mensen full r*tard zien gaan om een schandaal waarbij producten niet zijn wat het hoort te zijn. Stop gewoon met kopen als je dat niet wilt kopen en laat het bedrijf en de nog kopende klanten gewoon met rust.

^

Misschien omdat B&F alsnog producten heeft van andere merken (dus niet huismerk) die goedkoper zijn dan bij een ander bedrijf? :shrug:

Hoe veel mensen zijn er gestopt met boodschappen doen bij de Albert Heijn, omdat ze daar rundergehakt verkochten waar paardenvlees in zat en de zalm een verkeerde THT code had (1 jaar na juiste datum)?

Vrij weinig, inderdaad. Sowieso zeiken de mensen daar maximaal een maandje over..

Ik heb nog nooit zoveel mensen full r*tard zien gaan om een schandaal waarbij producten niet zijn wat het hoort te zijn. Stop gewoon met kopen als je dat niet wilt kopen en laat het bedrijf en de nog kopende klanten gewoon met rust.

Het voorkomen van nog meer oplichterij is niet full r*tard gaan.
Had soms echt geen tijd voor vlees, ken van die dagen van 6 scoops per dag. Dit is nogal persoonlijk voor mij.

Het voorkomen van nog meer oplichterij is niet full r*tard gaan.
Had soms echt geen tijd voor vlees, ken van die dagen van 6 scoops per dag. Dit is nogal persoonlijk voor mij.

9 van de 10 mensen voorkomen het niet, ze bashen en zeiken alleen maar zonder resultaat :roflol:

Ik snap dat het voor jou persoonlijk is, maar toch, geen ene kcal op welk product dan ook is 100% betrouwbaar (nee, geen 20% afwijking inderdaad, maar toch).

Boos worden ed snap ik..maar hoe lang is dit nu al aan de gang?

Zondag had ik in de kleedkamer toch een gesprek met 2 mensen die nog niet op de hoogte waren:)
En als havermout 1 kh minder bevat boeit het me niet. Dat kan idd een foutje zijn. Maar wat B&F heeft gedaan is bewust.
Nu is de isolaat van B&F even duur als kip. :o

B&F is groot geworden ten koste van eerlijke bedrijven.
Het wegpesten van B&F is gewoon voor de lol. Denk niet dat dat gaat stoppen tot ze weg zijn als boardmember.

9 van de 10 mensen voorkomen het niet, ze bashen en zeiken alleen maar zonder resultaat :roflol:

Ik snap dat het voor jou persoonlijk is, maar toch, geen ene kcal op welk product dan ook is 100% betrouwbaar (nee, geen 20% afwijking inderdaad, maar toch).

Boos worden ed snap ik..maar hoe lang is dit nu al aan de gang?

Je kunt moeilijk ontkennen dat B&F hier heel apart en respectloos naar hun klanten mee omgaat en hoe zou je het anders dan oplichting willen noemen als een bedrijf bewust aan aminospiking doet?

Mensen die er nu nog kopen moeten zich ervan bewust zijn dat zij zeer waarschijnlijk meehelpen deze werkwijze in stand te houden.

Je kunt moeilijk ontkennen dat B&F hier heel apart en respectloos naar hun klanten mee omgaat en hoe zou je het anders dan oplichting willen noemen als een bedrijf bewust aan aminospiking doet?

Mensen die er nu nog kopen moeten zich ervan bewust zijn dat zij zeer waarschijnlijk meehelpen deze werkwijze in stand te houden.

Ik ontken niet dat ze apart en respectloos hebben gereageerd, ik heb dat al vaker uitgelegd (en zij hebben het ook bevestigd) dat ze boos en verward waren en te snel uit gevoelens reageerde ipv na te denken wát ze zeggen.

Zij hebben er wel van geleerd, ik denk niet dat het wel of niet bestellen daar echt gaat bijdragen in het in stand houden of verminderen van de werkwijze.
Constant boosheid en minachtig hier uiten zorgt er wel voor dat er minder focus gelegd wordt op andere bedrijven en meer (negatieve) focus op B&F, waardoor de meeste mensen die erover door blijven zeiken dus, het verpesten voor de rest (vooral omdat serieus topics van beginners nu meer gaan over ''omgggg niet bij B&F bestellennnnn'' dan over diegene daadwerkelijk helpen.)

Ik ontken niet dat ze apart en respectloos hebben gereageerd, ik heb dat al vaker uitgelegd (en zij hebben het ook bevestigd) dat ze boos en verward waren en te snel uit gevoelens reageerde ipv na te denken wát ze zeggen.

Zij hebben er wel van geleerd, ik denk niet dat het wel of niet bestellen daar echt gaat bijdragen in het in stand houden of verminderen van de werkwijze.
Constant boosheid en minachtig hier uiten zorgt er wel voor dat er minder focus gelegd wordt op andere bedrijven en meer (negatieve) focus op B&F, waardoor de meeste mensen die erover door blijven zeiken dus, het verpesten voor de rest (vooral omdat serieus topics van beginners nu meer gaan over ''omgggg niet bij B&F bestellennnnn'' dan over diegene daadwerkelijk helpen.)

rot op joh

Ik vind dat je helemaal gelijk heb, als je niet oppas blijft dit gedoe nog jaren door gaan.
Terwijl iedereen nu wel weet wat er is gebeurt, volgens mij denken ze dat we allemaal leeghoofden zijn.
Iedereen trekt zijn conclusie en doet wat hij verstandig vind, maar om mensen te gaan afzeiken omdat ze ergens nog wat bestellen vind ik echt een teken van onmacht.
We kunnen onze frustratie niet kwijt aan B&F dus dan maar op de mensen die daar soms wat bestellen.
In de sportschool weten ze ook wat eraan de hand is, zitten hier vaak als gast wordt ik aan gesproken over het hele gedoe hier.
Vind dit jammer is slechte reclame voor dit forum, we zouden juist boven B&F moeten staan en een ieder voor zich zelf een conclusie moeten laten trekken en dit moeten respecteren hoe moeilijk dat soms is ;)

Stop met dat mens te quoten, zo heb ik nog niks aan mijn negeerlijst :(

Dus als er zoiets naar buiten komt mag je niet al te teveel klagen en moet je maar gewoon stoppen met kopen bij die winkel? Ja Hell als iedereen zo'n instelling had als jou dan was b&f ook nog met die isolaat en casein weggekomen.

De topicstarter wordt dan gewoon geholpen?
Niet bij B&F bestellen is een wijze raad, slechte kwaliteit enzo.

En natuurlijk focust niemand op andere bedrijven.
Deze andere bedrijven hanteren een eerlijke prijs voor een eerlijk product .
Body&Fake daarentegen verkoopt slechte kwaliteit voor een goedkopere prijs.
Maar dat is niet waar wij voor betalen. Als jij opgelicht wilt worden ga gerust je gang.

Wel grappig dat het de ecto's zijn die het hardst klagen. Ik ben altijd goed gegaan op de whey van B&F en ze blijven het goedkoopst. Maargoed ecto's gonna ecto

Je moet hier ook gewoonweg niet meer bestellen

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Wel grappig dat het de ecto's zijn die het hardst klagen. Ik ben altijd goed gegaan op de whey van B&F en ze blijven het goedkoopst. Maargoed ecto's gonna ecto

Volgens mij kan ik je gemakkelijk op als ontbijtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven