Ik vind dat je helemaal gelijk heb, als je niet oppas blijft dit gedoe nog jaren door gaan.
Terwijl iedereen nu wel weet wat er is gebeurt, volgens mij denken ze dat we allemaal leeghoofden zijn.
Iedereen trekt zijn conclusie en doet wat hij verstandig vind, maar om mensen te gaan afzeiken omdat ze ergens nog wat bestellen vind ik echt een teken van onmacht.
We kunnen onze frustratie niet kwijt aan B&F dus dan maar op de mensen die daar soms wat bestellen.
In de sportschool weten ze ook wat eraan de hand is, zitten hier vaak als gast wordt ik aan gesproken over het hele gedoe hier.
Vind dit jammer is slechte reclame voor dit forum, we zouden juist boven B&F moeten staan en een ieder voor zich zelf een conclusie moeten laten trekken en dit moeten respecteren hoe moeilijk dat soms is![]()
Precies dit ja, helemaal mee eens.
Dus als er zoiets naar buiten komt mag je niet al te teveel klagen en moet je maar gewoon stoppen met kopen bij die winkel? Ja Hell als iedereen zo'n instelling had als jou dan was b&f ook nog met die isolaat en casein weggekomen.
Klagen, ja mag, tuurlijk.
Maar zóóóóóó lang en zó heftig? Nee, dat vind ik persoonlijk gewoon onnodig.
Je geeft jezelf alleen maar stress om je om zoiets, voor zo'n lange tijd druk te maken.
Als jij dat wilt, prima. Ik geef ook gewoon mijn mening he

De topicstarter wordt dan gewoon geholpen?
Niet bij B&F bestellen is een wijze raad, slechte kwaliteit enzo.
En natuurlijk focust niemand op andere bedrijven.
Deze andere bedrijven hanteren een eerlijke prijs voor een eerlijk product .
Body&Fake daarentegen verkoopt slechte kwaliteit voor een goedkopere prijs.
Maar dat is niet waar wij voor betalen. Als jij opgelicht wilt worden ga gerust je gang.
Tja, alleen wordt dit advies gegeven als er niet eens om wordt gevraagd.
B&F levert nog meer producten dan alleen de slechte kwaliteitsproducten en aangezien sommige van die producten goedkoper dan bij de concurrent is, kan je daar nog best bestellen hoor.