Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat je helemaal gelijk heb, als je niet oppas blijft dit gedoe nog jaren door gaan.
Terwijl iedereen nu wel weet wat er is gebeurt, volgens mij denken ze dat we allemaal leeghoofden zijn.
Iedereen trekt zijn conclusie en doet wat hij verstandig vind, maar om mensen te gaan afzeiken omdat ze ergens nog wat bestellen vind ik echt een teken van onmacht.
We kunnen onze frustratie niet kwijt aan B&F dus dan maar op de mensen die daar soms wat bestellen.
In de sportschool weten ze ook wat eraan de hand is, zitten hier vaak als gast wordt ik aan gesproken over het hele gedoe hier.
Vind dit jammer is slechte reclame voor dit forum, we zouden juist boven B&F moeten staan en een ieder voor zich zelf een conclusie moeten laten trekken en dit moeten respecteren hoe moeilijk dat soms is ;)

Precies dit ja, helemaal mee eens.

Dus als er zoiets naar buiten komt mag je niet al te teveel klagen en moet je maar gewoon stoppen met kopen bij die winkel? Ja Hell als iedereen zo'n instelling had als jou dan was b&f ook nog met die isolaat en casein weggekomen.

Klagen, ja mag, tuurlijk.
Maar zóóóóóó lang en zó heftig? Nee, dat vind ik persoonlijk gewoon onnodig.
Je geeft jezelf alleen maar stress om je om zoiets, voor zo'n lange tijd druk te maken.

Als jij dat wilt, prima. Ik geef ook gewoon mijn mening he :)

De topicstarter wordt dan gewoon geholpen?
Niet bij B&F bestellen is een wijze raad, slechte kwaliteit enzo.

En natuurlijk focust niemand op andere bedrijven.
Deze andere bedrijven hanteren een eerlijke prijs voor een eerlijk product .
Body&Fake daarentegen verkoopt slechte kwaliteit voor een goedkopere prijs.
Maar dat is niet waar wij voor betalen. Als jij opgelicht wilt worden ga gerust je gang.

Tja, alleen wordt dit advies gegeven als er niet eens om wordt gevraagd.
B&F levert nog meer producten dan alleen de slechte kwaliteitsproducten en aangezien sommige van die producten goedkoper dan bij de concurrent is, kan je daar nog best bestellen hoor.

Je moet hier ook gewoonweg niet meer bestellen

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Volgens mij kan ik je gemakkelijk op als ontbijtje

oh-snap.gif

Daarbij is het echt wel gewoon een wijze raad om aan elke beginner (qua supps) mee te geven: B&F producten zijn het geld niet waard. Ik zou blij zijn geweest als we dat al geweten hadden voor ik er m'n eerste pot whey bestelde :)

Zij hebben er wel van geleerd

Oh ja. Waaruit blijkt dit? Het feit dat je zegt geleerd doet af aan het vermoeden dat er sprake is van bedrog. Maar goed, stel dat het daadwerkelijk een fout van de leverancier is, waaruit blijkt dan dat zij er van hebben geleerd? Als je ergens van wil leren dan ga je met de billen bloot, dan biedt je een degelijke compensatie, en probeer je daarna langzaam het vertrouwen terug te winnen.

Wat zij tot nu toe doen is bagatelliseren, comments verwijderen, antwoord op vragen vermijden, überhaupt niet reageren, en slechts individueel matig compenseren. De grote meerderheid zit nog altijd met de gebakken peren.

Nee, ze hebben niets geleerd. Pas wanneer zij volledige verantwoordelijkheid nemen voor de whey/isolaat en eerlijk compenseren, pas dan kan je iets leren.

:exactly:
Oh ja. Waaruit blijkt dit? Het feit dat je zegt geleerd doet af aan het vermoeden dat er sprake is van bedrog. Maar goed, stel dat het daadwerkelijk een fout van de leverancier is, waaruit blijkt dan dat zij er van hebben geleerd? Als je ergens van wil leren dan ga je met de billen bloot, dan biedt je een degelijke compensatie, en probeer je daarna langzaam het vertrouwen terug te winnen.

Wat zij tot nu toe doen is bagatelliseren, comments verwijderen, antwoord op vragen vermijden, überhaupt niet reageren, en slechts individueel matig compenseren. De grote meerderheid zit nog altijd met de gebakken peren.

Nee, ze hebben niets geleerd. Pas wanneer zij volledige verantwoordelijkheid nemen voor de whey/isolaat en eerlijk compenseren, pas dan kan je iets leren.

:stupid:

Dus extra korting, korting voor mensen die gaan janken bij B&F zelf én nieuwe geteste whey is géén compensatie?

Dat jij niet alles hebt meegekregen betekent niet dat ze iets niet hebben gezegd of gedaan.

[/B]

Dus extra korting, korting voor mensen die gaan janken bij B&F zelf én nieuwe geteste whey is géén compensatie?

Dat jij niet alles hebt meegekregen betekent niet dat ze iets niet hebben gezegd of gedaan.

Dat is inderdaad geen compensatie. Compensatie houdt in dat het gedane leed ongedaan wordt gemaakt. De verhoudingen worden weer terug in balans gebracht.

De extra korting waar jij op doelt kan alleen worden ontvangen wanneer je een bestelling plaatst. Dit houdt in dat je eerst zelf met een zak met geld over de brug moet komen alvorens je gebruik kan maken van je (matige) korting, die je eigenlijk al zelf hebt betaald omdat je jaren lang structureel teveel hebt overgeschreven. De nieuw geteste whey is al helemaal geen compensatie. Dit is niets anders dan iets wat zij al hadden moeten leveren. Daarnaast kan men in beginsel dit niet ontvangen zonder tegen prestatie.

Maar graag zou ik willen horen waarom jij vindt dat de nieuwe whey wel een compensatie is. Puur voor vermaak.

[/B]

In feite hebben ze alleen dingen gedaan die in hun voordeel werken (je moet eerst een pot kopen van nieuwe batch).

Als ze echt wat voor de klant over hadden hadden ze iedereen 20 procent terug betaald van het bedrag dat je gespendeerd had aan whey perfection. Dat is pas eerlijk

Dat is inderdaad geen compensatie. Compensatie houdt in dat het gedane leed ongedaan wordt gemaakt. De verhoudingen worden weer terug in balans gebracht.

De extra korting waar jij op doelt kan alleen worden ontvangen wanneer je een bestelling plaatst. Dit houdt in dat je eerst zelf met een zak met geld over de brug moet komen alvorens je gebruik kan maken van je (matige) korting, die je eigenlijk al zelf hebt betaald omdat je jaren lang structureel teveel hebt overgeschreven. De nieuw geteste whey is al helemaal geen compensatie. Dit is niets anders dan iets wat zij al hadden moeten leveren. Daarnaast kan men in beginsel dit niet ontvangen zonder tegen prestatie.

Maar graag zou ik willen horen waarom jij vindt dat de nieuwe whey wel een compensatie is. Puur voor vermaak.

Als het gedane leed ongedaan moet worden gemaakt, gaan ze failliet.
Genoeg gezegd.

In feite hebben ze alleen dingen gedaan die in hun voordeel werken (je moet eerst een pot kopen van nieuwe batch).

Als ze echt wat voor de klant over hadden hadden ze iedereen 20 procent terug betaald van het bedrag dat je gespendeerd had aan whey perfection. Dat is pas eerlijk

Zie bovenstaand.

Jullie begrijpen me denk ik verkeerd..

Ik zeg niet dat het niet oneerlijk is gegaan he. Ik zeg dat er wekenlang over door janken op een forum dat tegenwoordig alleen maar uit ''B&F is troep'' bestaat, kansloos en vooral nutteloos is, ongeacht of het nu terecht of onterecht was.

Genoeg gezegd.

Ik vind dit maar een matige reactie. Had eigenlijk gehoopt op een betoog vol domheid.
Anyway, zij gaan niet direct failliet. Een compensatie naar rato hoeft niet perse te betekenen dat er per pot 20 procent terugbetaald moet worden. Verder kunnen ze zelf bepalen hoeveel jaren zij terugrekenen. Er zijn tal van opties. Maar goed.

Genoeg gezegd.

lol... en dat maakt het dan maar ok ofzo?
f**k hoe naïef kan iemand zijn eigenlijk...

en voldoende gecompenseerd?
een kortingscode van 25% (enkel maar op het product die niet klopt) geven die 2 maand geldig is en waar wellicht minstens de helft van hun klantenbestand niet vanaf weet
als gedupeerde moet je dus eerst nog een nieuwe aankoop doen om "gecompenseerd" te worden
of als je aandrong via pm kreeg je misschien maximum een potje whey gratis
serieus...

XXL hoeft zich nergens voor te rechtvaardigen maar heeft quasi gans de kerstperiode 20% gegeven op hun volledige assortiment
merk je het contrast naar klantenservice toe?

Hell93... Staat dat getal voor je IQ? Misschien moet je er een - voorzetten. Hell-93. -93 betekent dan je IQ onder nul.

en ze gooien dr weer een kortingsactie tegenaan! blijkbaar is t hard nodig :D

Misschien omdat B&F alsnog producten heeft van andere merken (dus niet huismerk) die goedkoper zijn dan bij een ander bedrijf? :shrug:

Hoe veel mensen zijn er gestopt met boodschappen doen bij de Albert Heijn, omdat ze daar rundergehakt verkochten waar paardenvlees in zat en de zalm een verkeerde THT code had (1 jaar na juiste datum)?

Vrij weinig, inderdaad. Sowieso zeiken de mensen daar maximaal een maandje over..

Ik heb nog nooit zoveel mensen full r*tard zien gaan om een schandaal waarbij producten niet zijn wat het hoort te zijn. Stop gewoon met kopen als je dat niet wilt kopen en laat het bedrijf en de nog kopende klanten gewoon met rust.

Wow, van jou had ik dit dus echt niet verwacht :eek:

met alle commentaar vergeten er wel dat je nu best veel goedkoop kan inkopen met al die acties, enkel de whey perfection zou ik achter me laten. :D

met alle commentaar vergeten er wel dat je nu best veel goedkoop kan inkopen met al die acties, enkel de whey perfection zou ik achter me laten. :D

Zou ik niet doen hoor.
Misschien verwisselen ze het met hun huismerk, je weet maar nooit.
Dan is het nog steeds overpriced.

Kvraag mij soms af wat de gemiddelde leeftijd hier is.. no offence

Ik zelf ben ook overgeschakeld naar XXL voor de supplementen waarvan ik steeds het huismerk neem (isolaat, gainer, pre workout, noten,...), ik prefereer deze steeds boven de grote merken om wille van de prijs-kwaliteit verhouding.

Eiwitrepen bijvoorbeeld koop ik echter uitsluitend van Quest Nutrition (de befaamde Quest Bar), en die bied B&F 5 euro goedkoper aan dan XXL (per 12-pack wel te verstaan). Per maand scheelt mij dat bijna 15 euro...

Ik deel jullie mening 100% en zou B&F ook graag 'straffen' door gewoon al mijn aankopen daar stop te zetten, maar als consument kijk ik uitsluitend naar mijn portemonnee, en als ik 2 dezelfde producten zie liggen neem ik gewoon de goedkoopste (over getallen na de komma doe ik uiteraard niet moeilijk)...

Het beste zou zijn dat XXL voor de niet-huismerken meer richting de prijs van B&F zou gaan, dan is de keuze voor mij snel gemaakt.

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Net bericht gehad van XXL dat de repen duurder zijn geworden vanwege de dure dollar en dat B&F ook wel die prijs zal moeten hanteren de volgende keer dat ze inkopen. Een ander product dat ik steevast koop is Animal Pak, wat bij beide leveranciers dezelfde prijs heeft. Maakt de keuze gemakkelijk voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven