- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap je punt, alleen jij de mijne niet denk ik. Ik ben het ermee eens dat ze fout waren (en dikgedrukt ook), ik vind het gewoon zinloos om er weken lang over door te zeiken en daarmee topics te laten ontsporen (zoals deze, maar ook die van beginners). ---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ---------- Je leest niet. Ik neem ze niks kwalijk, dat ten eerste. Ten tweede, zie reactie op Galen.

Begin er dan niet over, je vergelijkt 2 verschillende situatie's..
En topics ontsporen niet, mensen worden gewoon gewaarschuwd.
Dit topic is niet ontspoort?
Topic van XXL Nutrition?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/epic-dedicated-zaterdag-avond-stappen-379864/#post8950797
Daarbij komt het feit dat heel veel mensen morgen zeuren over B&F, maar ik mag niet zeuren over het gezeur over B&F.
Vrijheid van meningsuiting, not even once.

Topic van XXL Nutrition?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/epic-dedicated-zaterdag-avond-stappen-379864/#post8950797
Daarbij komt het feit dat heel veel mensen morgen zeuren over B&F, maar ik mag niet zeuren over het gezeur over B&F.
Topic van XXL Nutrition?

Geweldig gaar topic dat je gaat linken. Die was ook zonder bnf vermelding gaan ontsporen. Denken dat je serieus bezig bent door wat shakies en creatine maar dan wel elk weekend gaan drinken![]()
Misschien omdat B&F alsnog producten heeft van andere merken (dus niet huismerk) die goedkoper zijn dan bij een ander bedrijf?
Hoe veel mensen zijn er gestopt met boodschappen doen bij de Albert Heijn, omdat ze daar rundergehakt verkochten waar paardenvlees in zat en de zalm een verkeerde THT code had (1 jaar na juiste datum)?
Vrij weinig, inderdaad. Sowieso zeiken de mensen daar maximaal een maandje over..
Ik heb nog nooit zoveel mensen full r*tard zien gaan om een schandaal waarbij producten niet zijn wat het hoort te zijn. Stop gewoon met kopen als je dat niet wilt kopen en laat het bedrijf en de nog kopende klanten gewoon met rust.
Sorry maar wat een kut vergelijking. Rundergehakt is voor de AH maar een van de honderden producten, terwijl Whey gok ik zo een van de meest verkochte producten is. Zo niet dan wel in de top 5.
En mensen kopen rundvlees om lekker te eten, als er paardenvlees inzit en mensen proeven het verschil niet is dat een veel kleiner punt dan wanneer er een stuk minder eiwit in whey zit, eiwit is de ENIGE reden waarom mensen whey kopen.
En nee, mensen zouden NIET het bedrijf en nog kopende klanten met rust laten. Mensen adviseren om hier niet meer te kopen en hen erop te wijzen dat zij jarenlang klanten flink bedrogen hebben lijkt mij een erg logische en normale gang van zaken denk je niet? Ik hoop dat dit komende jaren tegen iedereen die nieuw in dit topic post wordt gezegd. Erg jammer voor ze dat ze dit topic niet beheren anders werd alle kritiek snel verwijderd zoals op de site.
Ik moet ophouden met zeuren, maar half DBB mag doorgaan met zeuren?
Je meet met twee maten.
Je mag best iets melden. Maar wil je voordat je iets typt eventjes nadenken. Hoe jij redeneert slaat als een tang op een varken. Je komt met vergelijkingen die zo krom zijn, dat ik zelfs niet zeker weet of ik nu reageer op een zwakzinnige.
Please. Zou je nog willen uitleggen waarom jij vindt dat de nieuwe whey wel een compensatie is. Dit heb je namelijk twee pagina's terug geclaimd, maar je hebt niet kunnen of willen uitleggen waarom dat zo is.
Jij zei: moet compenseren.
Ik zei: nieuwe whey is geen compensatie?
Jij zei: nee, compenseren is gedane leed ongedaan maken
Ik zei: als ze dat doen gaan ze failliet.
Conclusie: ik heb niet gezegd dat ik nog van mening ben dat nieuwe whey een goede compensatie is, naar aanleiding van jouw defintie uitleg van compensatie.
Dus je bent het met mij eens, nu de strekking van het woord compenseren duidelijk is, dat benf geen goede compensatie heeft geboden aan de meerderheid van de klanten?
Omdat je namelijk ook nog het volgende zei "Dat jij niet alles hebt meegekregen betekent niet dat ze iets niet hebben gezegd of gedaan."