AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je als bedrijf de keus maakt jarenlang je klanten op te lichten en ze hier niet voor compenseert zullen er mensen zijn die dit niet pikken. Waaronder ik.(Ik ben 10 jaar lang klant van ze geweest).

Ik hou er niet van om opgelicht te worden dus ga ik mijn best doen om ze te pakken waar het ze het meest raakt. Ik weet ook zeker dat dit me gaat lukken.

Vreemd dat er nog mensen zijn die in hun leugens trappen. Ooit eerder aan iemand die je heeft opgelicht gevraagd hiermee te stoppen en de desbetreffende oplichter een 2de kans gegeven. Oplichters die veranderen in mensen die eerlijk zaken doen bestaan niet.

De bodyenshitshop heeft miljoenen verdient met het oplichten van hun klanten en zullen hier links of rechts om mee doorgaan. Ik hoop dat ze helemaal kapot gemaakt worden en zal met plezier hier een aandeel in hebben.

Vind het erg jammer dat B&F hier niet meer reageert, ik kreeg vandaag zoals gewoonlijk netjes mijn pakje thuis bezorgd maar mijn samples waar ik om gevraagd had waren er niet bij. Als iemand van B&F dit leest, stuur even pm geef ik mijn NAW gegevens door voor de na zending

Vind het erg jammer dat B&F hier niet meer reageert, ik kreeg vandaag zoals gewoonlijk netjes mijn pakje thuis bezorgd maar mijn samples waar ik om gevraagd had waren er niet bij. Als iemand van B&F dit leest, stuur even pm geef ik mijn NAW gegevens door voor de na zending

Bestel jij nog bij body en fit, jij bent de duivel. Je had veel breder kunnen zijn als je ergens anders had besteld, want daar kreeg je meer eiwit voor meer geld.

Hebben ze inmiddels al een nieuwe leverancier of zitten ze nogsteeds bij aminolabs?

100% minder samples. Het wordt er niet bepaald beter op.

Ze hebben de mensen afgepluimd en nu reageren ze niet meer, wedden dat die bedrijfsleiders nu in Hawaï zitten te feesten met al het geld dat ze gepluimd hebben. Dit komt nooit meer goed, eens bedriegers altijd bedriegers.

Sorry allemaal maar ik ga nu beef protein bij b&f bestellen. Ze zijn namelijk de enige aanbieders van dit product. Andere dingen als amino's haal 'k wel bij xxl [emoji16]

JimGym, volgnens XXL is beef protein een grote oplichting. Niet alleen bij BenF, maar overal in de markt. Schijnt vooral van collageen te zijn gemaakt, en bestaat daarom ook uit zoveel Glycine.

JimGym, volgnens XXL is beef protein een grote oplichting. Niet alleen bij BenF, maar overal in de markt. Schijnt vooral van collageen te zijn gemaakt, en bestaat daarom ook uit zoveel Glycine.

Heb ik idd van gehoord, maar muscletech claimt, CLAIMT dit allemaal niet te hebben. Wel geloof ik dat de protein niet uit biefstuk komt maar uit iets anders en dan de exacte amino's enz hebben tiegevoegd zodat het net geconcentreerde beef is. Dit boeit mij niet.

Heb ik idd van gehoord, maar muscletech claimt, CLAIMT dit allemaal niet te hebben. Wel geloof ik dat de protein niet uit biefstuk komt maar uit iets anders en dan de exacte amino's enz hebben tiegevoegd zodat het net geconcentreerde beef is. Dit boeit mij niet.

gewoon bestellen joh, drol

Sarcastisch?

nee

Sorry allemaal maar ik ga nu beef protein bij b&f bestellen. Ze zijn namelijk de enige aanbieders van dit product. Andere dingen als amino's haal 'k wel bij xxl [emoji16]

Beef protein beschikt niet over de voordelen die rundvlees wel heeft, daarnaast wordt 't gemaakt van slachtafval.
Je kan dus beter whey/casseine (of een combinatie van beiden) nemen.
Succes.

Hoody, waarom beschikt beef protein hier niet over? Het aminozuurprofiel enz van echt rundvlees word toch nagebootst? Misschien een beetje naief van me

Aminozuurprofiel is gewoon die van collageen.

Muscletech claimt er een te hebben zonder collageen

ImageUploadedByTapatalk1422704021.288566.jpg

Ik heb nooit het nut van beef protein ingezien, ook al is er toevallig 1 merk collageenvrij, dan nog profiteer je er niet van door het gebrek aan mineralen wat wel in biefstuk zit.

Dan kan je net zo goed voor whey gaan, heeft ook nog eens een hoger amino waarde.

Laat die beterweter gewoon lekker die prut bestellen

Musclemeat heeft goede beef jerkoff.

Snap ook niet de nut van peperdure "beef" protein.
Voor dat prijs kun je 5kg whey halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven