Dennisopjebeeld
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoody, waarom beschikt beef protein hier niet over? Het aminozuurprofiel enz van echt rundvlees word toch nagebootst? Misschien een beetje naief van me
Snap ook niet de nut van peperdure "beef" protein.
Voor dat prijs kun je 5kg whey halen.

Het zijn dikke leugenaars. Beef proteïn als shake bestaat niet.
Proline en zeker hydroxyproline hoort er dus ook niet zo hoog in.Snap ook niet de nut van peperdure "beef" protein.
Voor dat prijs kun je 5kg whey halen.

Bestel jij nog bij body en fit, jij bent de duivel. Je had veel breder kunnen zijn als je ergens anders had besteld, want daar kreeg je meer eiwit voor meer geld.

rustig eh moat er blijven goeie delas daar hoor zeker nu![]()
ik koop helemaal niets van b&f, ik zeg enkel dat nu b&f onder vuur licht er goede deals op hun website staan behalve die brol whey perfectionDus eigenlijk word je graag droog in de kont geneukt ?
Inderdaad. 15 miljoen euro omzet klinkt totaal niet geloofwaardig.
15 miljoen euro winst vind ik geloofwaardiger bij B&F.
Zie sigValt wel op dat ze precies al hun sketchy producten of huismerk producten in sales zetten.
Zouden ze die zo rap mogelijk weg willen ?

B&F claimde ook de beste sensationeelste whey van de EU te hebben, naïeve pummelHeb ik idd van gehoord, maar muscletech claimt, CLAIMT dit allemaal niet te hebben. Wel geloof ik dat de protein niet uit biefstuk komt maar uit iets anders en dan de exacte amino's enz hebben tiegevoegd zodat het net geconcentreerde beef is. Dit boeit mij niet.
Je wil gewoon doodgraag geloven wat ze beweren, tegen beter weten in, enkel en alleen omdat ze goedkope lucht verkopen.Als je het echt wil weten moet je via KvK.nl hun jaarrekeningen downloaden.
Is die Whey nu wel weer goed is daar alweer een labtest van? Ik zag de laatste van 18-12-2014 http://www.supplementlabtest.com/te...t-en-micellar-casein-perfection-bodyenfitshop