AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie sig ;)

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

B&F claimde ook de beste sensationeelste whey van de EU te hebben, naïeve pummel :) Je wil gewoon doodgraag geloven wat ze beweren, tegen beter weten in, enkel en alleen omdat ze goedkope lucht verkopen.
Helemaal mee eens.

Op Instagram reageren ze wel gedetailleerd! Zie bijvoorbeeld hun laatste plaatje > http://instagram.com/p/ymPcBwmrjc/?modal=true

'We hebben gelijk de NVWA ingeschakeld en met ze overlegd over de gang van zaken (neem gerust contact met ze op).'

wat een gelul daar toch ook weer van B&F...
hoe vaak werden simpele vragen hier of op FB gewoon genegeerd, ze wouden zelfs niet zeggen van welke producten ze allemaal dringende labtesten hadden aangevraagd... om dan een maand later met testen van welgeteld 2 producten af te komen :roflol:

Al die leugens van B&F.
Op een gegeven moment spraken ze zichzelf gewoon tegen en daarom hebben ze maar besloten om het forum te negeren.
Ze zitten vast in een web van leugens, de ene leugen naar de andere werd uit de kast getoverd om de boel te repareren en hoe meer labtesten er naar buiten kwam hoe minder geloofwaardig ze werden.

Erg jammer stiekem toch aardig wat geld die kant op gestuurd

Goeie eerst post

Al die leugens van B&F.
Op een gegeven moment spraken ze zichzelf gewoon tegen en daarom hebben ze maar besloten om het forum te negeren.
Ze zitten vast in een web van leugens, de ene leugen naar de andere werd uit de kast getoverd om de boel te repareren en hoe meer labtesten er naar buiten kwam hoe minder geloofwaardig ze werden.

Ja maar ze zijn er gewoon mee weg aan het komen hoor

Bestaat er geen B&F clubhuis?

:windup:

Hey Rolf wanneer komt het negerzaad in jullie assortiment , ik wil ook droog en gespierd worden of komt er dan een n*ger aan de deur??

Hey Rolf wanneer komen er voorbehoedsmiddelen in het assortiment? Ik word namelijk liefst veilig genaaid.

Willen we meer of minder B&F??

Body&Shit shop

Ik blijf er gewoon bestellen. Gister ook weer een paar supps van now foods besteld. Blijft toch een van de goedkoopste en voor 10 uur besteld is volgende dag in huis. Huismerken koop ik er niet meer.

ik blijf ook niet bestellen.

Ik blijf er gewoon bestellen. Gister ook weer een paar supps van now foods besteld. Blijft toch een van de goedkoopste en voor 10 uur besteld is volgende dag in huis. Huismerken koop ik er niet meer.

Idd, voor een paar eurie al je principes over boord gooien, gekke Nederlanders

1495 Kj / 353 Kcal
Vet 1,7 gram
waarvan verzadigd 1,1 gram
Koolhydraten 3,2 gram
waarvan suikers 2,1 gram
Vezels 3,8 gram
Eiwitten 83,6 gram
Zout 0,35 gram
Wat bevat jullie iso opeens weinig eiwitsen.

Ik bestel ook niet meer, maar waar kan ik dan wel betrouwbare whey bestellen?

Xxl nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven