Massnovice
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga snel eens bestellen me weightgainer is opDe Isolaat Perfection 2000 gram is er nog maar in 3 smaken, wees er snel bij want OP = OP!
Oude voorraad is dus al bijna verkocht.

Anthony Oosterlaag had gister weer een mooie verzameling gepost op zijn facebook pagina...
Vreemd genoeg geen B&F shop producten, want zoals hij als zei gebruikte hij altijd al eiwitten van een ander merk..
Overigens ook weer een fangirl die in ging op aantijgingen tegen B&F..

Ik heb eerst een voodoo dans op mijn B&F bidon gedaan, voordat ik hem in de vuilnisbak heb geflikkerd.Heb ook bij al mijn shakebekers het 'body en fit' weggeschuurd..![]()
Ik heb hem aan iemand in de sportschool gegeven die er helemaal lyrisch over wasIk heb eerst een voodoo dans op mijn B&F bidon gedaan, voordat ik hem in de vuilnisbak heb geflikkerd.
Anthony Oosterlaag had gister weer een mooie verzameling gepost op zijn facebook pagina... Vreemd genoeg geen B&F shop producten, want zoals hij als zei gebruikte hij altijd al eiwitten van een ander merk..
Laat ik wel eerlijk zijn dat als ze mij zouden willen sponsoren* (en heb geen idee waarom ze dat zouden doen) dat ik ook mee zou doen aan dergelijke praktijken of gewoon een beetje op de vlakte houden..

Anthony Oosterlaag had gister weer een mooie verzameling gepost op zijn facebook pagina...
Vreemd genoeg geen B&F shop producten, want zoals hij als zei gebruikte hij altijd al eiwitten van een ander merk..
Is eral een update of duidelijkheid van de dbb owners?
Die moeten toch ook wel een aardig woordje met b&f hebben gewisseld..
Waarom?
Zolang bnf haar verplichtingen na komt wat betreft sponsoring is er niks aan de hand, al verkopen ze bakstenen ipv whey.
Rofl, geblokkeerd op instagram door b&f na een discussie. Alle commentaar is verwijderd
Waarom?
Zolang bnf haar verplichtingen na komt wat betreft sponsoring is er niks aan de hand, al verkopen ze bakstenen ipv whey.
Ja want een forum wil geassocieerd worden met een bende oplichters