MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Isolaat Perfection 2000 gram is er nog maar in 3 smaken, wees er snel bij want OP = OP!
Oude voorraad is dus al bijna verkocht.

Ik ga snel eens bestellen me weightgainer is op
:roflol:

Anthony Oosterlaag had gister weer een mooie verzameling gepost op zijn facebook pagina...

Vreemd genoeg geen B&F shop producten, want zoals hij als zei gebruikte hij altijd al eiwitten van een ander merk..:o

Overigens ook weer een fangirl die in ging op aantijgingen tegen B&F..

Anthony Oosterlaag had gister weer een mooie verzameling gepost op zijn facebook pagina...

Vreemd genoeg geen B&F shop producten, want zoals hij als zei gebruikte hij altijd al eiwitten van een ander merk..:o

zag je comment voorbij komen ja :o

hopeloos hoe sommige mensen zijn. te krenterig of gewoon blind

:roflol: Anthony Oosterlaag had gister weer een mooie verzameling gepost op zijn facebook pagina... Vreemd genoeg geen B&F shop producten, want zoals hij als zei gebruikte hij altijd al eiwitten van een ander merk..:o Overigens ook weer een fangirl die in ging op aantijgingen tegen B&F..

Zo zie je maar weer wat geld met die atleten doet

Zo zie je maar weer wat geld met die atleten doet
Laat ik wel eerlijk zijn dat als ze mij zouden willen sponsoren* (en heb geen idee waarom ze dat zouden doen) dat ik ook mee zou doen aan dergelijke praktijken of gewoon een beetje op de vlakte houden..

* uitgaande dat ik geen B&F producten hoef te gebruiken, maar gewoon gratis goede supps krijg ;)

Een stukje naar beneden op zijn profiel staan toch heel wat potten Isolaat van het huismerk.

Is eral een update of duidelijkheid van de dbb owners?

Die moeten toch ook wel een aardig woordje met b&f hebben gewisseld..

Is eral een update of duidelijkheid van de dbb owners?

Die moeten toch ook wel een aardig woordje met b&f hebben gewisseld..

Waarom?
Zolang bnf haar verplichtingen na komt wat betreft sponsoring is er niks aan de hand, al verkopen ze bakstenen ipv whey.

Wat kost zo'n labtest, iemand een idee?

250 - 350 volgens mij.

Ter info: er zijn op vraag van Beslist.nl een paar berichten verwijderd die persoonlijke informatie van hun medewerkers bevatte.

De voedingswaarden van de smart protein zijn opeens verlaagd, deze waren eerst rond de 80 en nu nog maar 66

Gemiddelde voedingswaarden per 100 gram:
1285 Kj / 304 Kcal
Vet 1,2 gram
waarvan verzadigd 0,7 gram
Koolhydraten 5,2 gram
waarvan suikers 4,0 gram
Vezels 11,3 gram
Eiwitten 66,2 gram
Zout 0,49 gram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug