Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw kans: bestel Amerika's #1 creatine & postworkout eenmalig voor minder als de helft!

Geschreven door: Dit mong**l!

cell tech 70% sugarwalls baby.

B&F heeft zelfs eigen kledinglijn ???
Ik zou me doodschamen om daarmee gezien te worden.

het kon ook niet anders dat ze niet deugen vooral toen ze jesse sponsorden.

zou die marinol omega 3 van hun wel echt van marinol zijn? Veel goedkoper dan marinol bij andere webshops namelijk.

Doet me pijn in me hart dit nog bij dat zaadbedrijf te bestellen.

zou die marinol omega 3 van hun wel echt van marinol zijn? Veel goedkoper dan marinol bij andere webshops namelijk.

Ik zou er gewoon niet meer bestellen, vertrouwen hebben ze hevig geschaad.

Ik zou me er niet meer aan wagen, waarschijnlijk is het gewoon goedkope slaolie ofzo...

Hee ralf. Wat ben ik blij dat ik al jullie rotzooi heb weggegooid:)

Waar is Ralf naartoe?

Zou hij iets moois aan het maken zijn?

Idiots zijn het.

Ze hadden toch tijdje Reus gesponsord, hij ging wel gauw bij ze weg.....nu snap ik waarom.
Nu sponsoren ze nog wel Anthony Oosterlaag, maar als je zijn facebook posts ziet als hij weer sponsor supps binnen krijgt zie je vreemd genoeg nagenoeg geen B&F producten..:roflol:

Nu sponsoren ze nog wel Anthony Oosterlaag, maar als je zijn facebook posts ziet als hij weer sponsor supps binnen krijgt zie je vreemd genoeg nagenoeg geen B&F producten..:roflol:

Vind ik wel verdacht. Hij is dan wandelende reclame voor B&F maar gebruikt zelf geen whey perfection wat hun topproduct zou moeten zijn.

Of hij wil het gewoon niet gebruiken.

welk eiwit supplement kan ik het beste kopen?

sinds ik weg ben bij body en fit geen uitslag meer in mijn gezicht..hmm vreemd zal toch echt iets in gezetten hebben wat niet helemaal goed is/was.
nu ik bij een ander bestel nergens geen last meer van gelukkig.
mijn vertrouwen zijn ze kwijt en zoals ik hier lees ben ik niet de enige.

sinds ik weg ben bij body en fit geen uitslag meer in mijn gezicht..hmm vreemd zal toch echt iets in gezetten hebben wat niet helemaal goed is/was.
nu ik bij een ander bestel nergens geen last meer van gelukkig.
mijn vertrouwen zijn ze kwijt en zoals ik hier lees ben ik niet de enige.

Ralf gaat er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen!

Ik dacht er aan een mass gainer te kopen.
In het verleden had ik er één die me wel wat geholpen heeft, van B&F, maar die was zeer vezelachtig. Hebben jullie een ander, lekkerder alternatief rond dezelfde prijsklasse?

Ik dacht er aan een mass gainer te kopen.
In het verleden had ik er één die me wel wat geholpen heeft, van B&F, maar die was zeer vezelachtig. Hebben jullie een ander, lekkerder alternatief rond dezelfde prijsklasse?

chocomel

srs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven