XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht er aan een mass gainer te kopen.
In het verleden had ik er één die me wel wat geholpen heeft, van B&F, maar die was zeer vezelachtig. Hebben jullie een ander, lekkerder alternatief rond dezelfde prijsklasse?

De whey Isolaat, 185% meer koolhydraten. Lijkt mij een goede gainer. Lol

Ik heb het even uitgerekend en het komt inderdaad op hetzelfde aantal calorieen uit;
80 kcal per 100 ml
800 kcal per liter = 1,5 euro

266 kcal per 333 ml= dus 3 dagen per pak. Dus 10 pakken per maand nodig: 15 euro voor gelijk aantal calorieen.
De vraag is nu: in een mass gainer zit nog wel wat anders he, die niet in een glas chocomelk zit.

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

welke is de betere de
professional mass gainer
of de
Mass perfection.

Ik herinner me niet dewelke ik vroeger had en te vezelig vond;

Heb je dit hele topic niet gelezen of wordt je gewoon graag genaaid?

Ja, inderdaad, ik heb de 3200 pagina's snel doorgenomen alvorens mijn vraag te posten.
Ik neem aan dat je wat preciezer kan zijn en eventueel kan zeggen waar er deze aantijgingen werden gemaakt en wat de reactie van B&F was.

Ja, inderdaad, ik heb de 3200 pagina's snel doorgenomen alvorens mijn vraag te posten.
Ik neem aan dat je wat preciezer kan zijn en eventueel kan zeggen waar er deze aantijgingen werden gemaakt en wat de reactie van B&F was.
Zie onder andere:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/verzameltopic-labtesten-verschillende-webshops-379754/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/supplementlabtest-com-alle-testen-op-1-plaats-379903/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-5-eiwit-185-koolhydraten-112-suikers-380818/

Je kunt er voor het gemak van uit gaan dat ze hoe dan ook met vrijwel al hun huismerk producten lopen te rotzooien..

Als ik word genaaid wil ik dr wel graag bij kussen.

B&F verkoopt gewoon rotzooi, hun eiwitproducten zijn gespiked en aangevuld met suikers en hun eiwitgehalte ligt feitelijk 22% lager dan wat ze claimen, en waar je dus eigenlijk voor betaald. Dit is bewezen door onafhankelijke tests.

Het is dus vrij simpel. Niet meer daar bestellen, want goedkoop is echt duurkoop.

Ik had snel even de laatste 100 pagina's doorgenomen, en ik moet concluderen dat, zeker naar aanleiding van de analyse van Galen, ik niet meer zal bestellen bij B&F. Misschien binnen een paar jaar, als ze hun reputatie hebben hersteld.

Dat er minder eiwitten inzitten, dat is één ding, maar de leugens er na, die zijn erger.
Ik heb trouwens oprecht medelijden met Ralf want die kreeg een storm over zich heen waar hij de schade moest beperken. En hij had gewoon niet de tools of de argumenten; Ik wens hem veel succes in zijn huidige functie; of eventueel ergens anders.

Ik had snel even de laatste 100 pagina's doorgenomen, en ik moet concluderen dat, zeker naar aanleiding van de analyse van Galen, ik niet meer zal bestellen bij B&F. Misschien binnen een paar jaar, als ze hun reputatie hebben hersteld.

Dat er minder eiwitten inzitten, dat is één ding, maar de leugens er na, die zijn erger.
Ik heb trouwens oprecht medelijden met Ralf want die kreeg een storm over zich heen waar hij de schade moest beperken. En hij had gewoon niet de tools of de argumenten; Ik wens hem veel succes in zijn huidige functie; of eventueel ergens anders.

http://nl.myprotein.com/home.dept is ook niet duur, maar nog niet getest

O.a www.xxlnutrition.com heeft wel openheid getoond in labresultaten en die waren goed.

Vind het wel mooi dat B&F zelf niet met een reactie komt over hun producten maar dat was ook niet echt te verwachten natuurlijk

Jammer dit...en nu ook geen reacties meer van b&f, lijkt op een neerwaartse spiraal...
Maar wat mij betreft mag je bedrijf terecht verzuipen in de negatieve feedback als je jarenlang troep verkoopt.

Het vertrouwen op dit forum heeft zijn dieptepunt bereikt. En bij mij ook, al jarenlang klant maar nu zeg ik met een vieze nasmaak gedag..

Ik ben ook een fanatieke ondersteuner van alle labtests die worden uitgevoerd! Een transparante markt, vooral in de supplementenwereld is gewoon een must.

Jammer dit...en nu ook geen reacties meer van b&f, lijkt op een neerwaartse spiraal...
Maar wat mij betreft mag je bedrijf terecht verzuipen in de negatieve feedback als je jarenlang troep verkoopt.

Het vertrouwen op dit forum heeft zijn dieptepunt bereikt. En bij mij ook, al jarenlang klant maar nu zeg ik met een vieze nasmaak gedag..

Ik ben ook een fanatieke ondersteuner van alle labtests die worden uitgevoerd! Een transparante markt, vooral in de supplementenwereld is gewoon een must.

zijn genoeg mensen die zich blind staren op de goedkope prijs, kom elke dag mensen tegen die van niks weten en nog steeds bij B&F bestellen.

ik zag trouwens gisteren dat ze bij utopia nog emmers met whey perfection hebben staan.

:lol::lol:

zijn genoeg mensen die zich blind staren op de goedkope prijs, kom elke dag mensen tegen die van niks weten en nog steeds bij B&F bestellen.

Klopt helemaal man, ik kom er ook genoeg tegen.. als mensen erom vragen geef ik het ook altijd mee..controleer even alles :twitch:
Vooral bij dit soort dingen is het zo makkelijk om een cheap product aan te bieden met mooie termen maar tegelijkertijd mindere kwaliteit te leveren, 99% let er toch niet op!
Tot deze labtesten in opmars kwamen en de markt verandert direct!

:thumb:

Rofl, geblokkeerd op instagram door b&f na een discussie. Alle commentaar is verwijderd

Rofl, geblokkeerd op instagram door b&f na een discussie. Alle commentaar is verwijderd
Waarom probeer je dan ook een rationeel gesprek aan te gaan met v**le honden?
Gewoon overal waar je kan mensen op de hoogte stellen van deze boevenbende.

Ik zie parallellen tussen Whey Perfection Gate en het Staatsloterijschandaal. Voor die laatste is inmiddels wel een oplossing: https://www.loterijverlies.nl/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven