MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er geen problemen mee. Maar het laat wel iets over jezelf zien. Je geniet er blijkbaar van om diep en hard in de kont genomen te worden. Als de verkrachting over is, dan buk jij je nog eens lekker verder om een nieuwe lichting te ontvangen.

Ja lekker man, ik neem altijd een shakebeker als cadeau, die zijn lekker dik. Hou ik wel van.

Heb nog nooit een shakebeker gebruikt.

B&F shop gaat deze klap wel overleven, maar ze zijn zeker wel een significant deel klanten kwijt die nooit meer terug komen. En dat zijn over het algemeen mensen die veel geld aan whey uitgaven.

In mijn omgeving van de mensen die ik ken besteld niemand meer bij b&f, weet zo een man of 10 die naar xxl zijn gegaan. Ik denk dat dit verhaal toch zeker te zien is in de boeken van b&f en al helemaal bij de concurrent.

Zou wel benieuwd zijn naar een test van het huismerk visolie. Als b&f wederom wordt geassocieert met slechte producten gaat dat er wel in hakken.

Dacht dat je de whey perfection bedoelde ;)

Anyway, waarom bij een bedrijf bestellen dat mensen oplicht?

Ehm.. Lees mijn posts in dit topic. Ik zit bij wijze van te smeken op mijn knieën om goodies en ik heb ze!! :D:D Niemand geeft mij normaal gesproken cadeautjes en B&F doet het. Soms krijg ik er tranen van in mijn ogen zoals nu ook, nu ik dit berichtje type.

bk300.gif
Jij gebruikt de shakebeker ook niet, hij gebruikt jou.

Ja het zijn nog niet zulke slechte mensen. En nu ik zo positief ben over hun, krijg ik natuurlijk de volgende keer weer meer goodies :D Eigenlijk alleen maar win win situatie. Jullie krijgen 20% minder, ik 20% meer :D

Ehm.. Lees mijn posts in dit topic. Ik zit bij wijze van te smeken op mijn knieën om goodies en ik heb ze!! :D:D Niemand geeft mij normaal gesproken cadeautjes en B&F doet het. Soms krijg ik er tranen van in mijn ogen zoals nu ook, nu ik dit berichtje type.

wat een goedkope sl*t ben je toch ook.

Zoveel shit in 1 topic heb ik nog in geen forum gezien

Ik heb er geen problemen mee. Maar het laat wel iets over jezelf zien. Je geniet er blijkbaar van om diep en hard in de kont genomen te worden. Als de verkrachting over is, dan buk jij je nog eens lekker verder om een nieuwe lichting te ontvangen.

Daarmee heb je gelijk bijna alle onderdanen van het Koninkrijk der Nederlanden omschreven

Dit was ook mijn laatste keer bij body & fit. Ik zou het wel terecht vinden als we een deel van ons geld weer terug krijgen voor de whey.

Mijn bodyenfit creapure creatine was op en ik heb nieuwe besteld bij Myprotein (ook creapure). Structuur verschilt heel erg (B&F zanderig vs MP zeer fijne korrels) en misschien is het volgende een beetje placebo, maar ik heb het gevoel dat ik sinds ik die van MP gebruik, ik veel meer merk (hou meer vocht vast). Een test op de crea (en idd visolie) zou zo mooi zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven