Wantstogrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 15%
Zelfde gedaan ongeveer 3/4 weken geleden. Geen respons

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde gedaan ongeveer 3/4 weken geleden. Geen respons

Ik gebruik ook m'n shakebekers, tanktops, wristbands en straps nog. In de tijd dat ik nog bestelde altijd als kado erbij gehad.
Is eigenlijk wel reclame voor een product waar ik niet meer achter sta, maar de bovengenoemde artikelen zijn wel prima.
tlr
OT: Waarom staat er legpress 260x10 in je stat? Wat geeft dat precies aan? Was je squat maar zo hoog dan was het zeker het vermelden waard ;p

Je kunt ook een officiele melding doen op de site van de NVWA. IK heb dat een gedaan en heb er een soort template van gemaakt voor hergebruik, wil je die hebben stuur me dan even een PM.
OT: Waarom staat er legpress 260x10 in je stat? Wat geeft dat precies aan? Was je squat maar zo hoog dan was het zeker het vermelden waard ;p

Bestelling is weer binnen! Hartelijk bedankt voor de snelle levering en service van jullie, aan de doos te zien is de kwaliteit weer op en top in orde!
Het maakt anabole jonny niet uit dat hij bedonderd wordt. Hij zet gewoon een extra spuitje als de resultaten tegenvallen.
die 100 DBB'ers die doen ook echter hun beklag over B&F tegen hun familie, hun vrienden, in hun gym, op hun werk, op een ander forum, ...
Het maakt anabole jonny niet uit dat hij bedonderd wordt. Hij zet gewoon een extra spuitje als de resultaten tegenvallen.
Ja die gene met grootheidswaanzin denken echt dat ze het verschil zullen maken.
---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Vandaag nog mn spuit gezet en zaterdag mn whey van B&F binnengekregen, problemen mee?