XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfde gedaan ongeveer 3/4 weken geleden. Geen respons
2ujsehf.png

;)

Ik gebruik ook m'n shakebekers, tanktops, wristbands en straps nog. In de tijd dat ik nog bestelde altijd als kado erbij gehad.

Is eigenlijk wel reclame voor een product waar ik niet meer achter sta, maar de bovengenoemde artikelen zijn wel prima.

Heb je ze wel eens laten testen door een lab?

De shakebekers zijn SENSATIONEEL, er kan maar liefst 20% minder whey in!

Kun je niet gewoon ook WOB'en?

Bestelling is weer binnen! Hartelijk bedankt voor de snelle levering en service van jullie, aan de doos te zien is de kwaliteit weer op en top in orde!

Ik vermoed dat anonimny een grapje maakt ;)

Mijn Gym buddy heeft ook Whey Perfection gekocht in November 2014. Vlak voor de bekendmakingen van de whey-gate.

Sinds hij de pot toch leeg probeert te maken, krijgt hij enorme pijn aan zijn anus. Kan dit door de whey komen? Kan dit komen omdat B&F hem in de kont heeft genomen?

die 100 DBB'ers die doen ook echter hun beklag over B&F tegen hun familie, hun vrienden, in hun gym, op hun werk, op een ander forum, ...

Ja die gene met grootheidswaanzin denken echt dat ze het verschil zullen maken.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Het maakt anabole jonny niet uit dat hij bedonderd wordt. Hij zet gewoon een extra spuitje als de resultaten tegenvallen.

Vandaag nog mn spuit gezet en zaterdag mn whey van B&F binnengekregen, problemen mee?

Ja die gene met grootheidswaanzin denken echt dat ze het verschil zullen maken.

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Vandaag nog mn spuit gezet en zaterdag mn whey van B&F binnengekregen, problemen mee?

Ik heb er geen problemen mee. Maar het laat wel iets over jezelf zien. Je geniet er blijkbaar van om diep en hard in de kont genomen te worden. Als de verkrachting over is, dan buk jij je nog eens lekker verder om een nieuwe lichting te ontvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven