Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
questbars zijn bijna 6 euro cheaper dan elders op zo'n pack!
Ik denk vooral aan m'n portemonnee, net zoals 95% van den mensen hier.
Mijn bodyenfit creapure creatine was op en ik heb nieuwe besteld bij Myprotein (ook creapure). Structuur verschilt heel erg (B&F zanderig vs MP zeer fijne korrels) en misschien is het volgende een beetje placebo, maar ik heb het gevoel dat ik sinds ik die van MP gebruik, ik veel meer merk (hou meer vocht vast). Een test op de crea (en idd visolie) zou zo mooi zijn.

Ik heb ook nog een ongeopende pot creapure van b&f huismerk staan.
had hem al staan voordat dit alles bekend werd, had ik nog maar even gewacht....
maar..... Misschien als er genoeg mensen zijn, kunnen we een nieuwe test laten doen?
Als ze hiermee ook de boel bedonderen dan komen ze echt noooit meer van die slechte naam af...
ik heb ook wel is aan ze gevraagd wat nou het verschil was tussen de creapure van hun eigen merk en van olimp was, of dit alleen de buitenkant was, en kreeg hierop al een vaag antwoord dat er geen verschil in zat...
Dus ik ben voor om nog een test te laten doen![]()
Een echte man denkt met zijn lul en naait dus liever iemand dan dat hij wordt genaaid.

Mijn bodyenfit creapure creatine was op en ik heb nieuwe besteld bij Myprotein (ook creapure). Structuur verschilt heel erg (B&F zanderig vs MP zeer fijne korrels) en misschien is het volgende een beetje placebo, maar ik heb het gevoel dat ik sinds ik die van MP gebruik, ik veel meer merk (hou meer vocht vast). Een test op de crea (en idd visolie) zou zo mooi zijn.
Dat komt omdat jij die suikerspinnen van B&F gewend ben.Spijtige zaak van B&F, maar ik heb nu al een hele reeks samples op van xxl whey delicious en ik moet wel zeggen dat ze kwa smaak op geen zak trekken tov B&F, letterlijk op geen zak. Ik vraag me af bij xxl waar ze bij een aantal smaken het vandaan halen om het bv speculoos te noemen terwijl het in de verste verte niet naar speculoos smaakt. lol
De isolaat van xxl is wel een pak lichter oplosbaar, verteerbaar, maar de smaak trekt ook op de balle.
Ik drink wel alles met water, maar dat doet volgens mij de overgrote meerderheid en deed ik ook bij b&f whey & isolaat.

Dat komt omdat jij die suikerspinnen van B&F gewend ben.
B&F supps zijn met alle zeilen bij richting Bosnie gevaren
http://www.elitnutrition.com/

Denk dat er tig kilo duistere whey nu daar word verkocht.Dat komt omdat jij die suikerspinnen van B&F gewend ben.
B&F supps zijn met alle zeilen bij richting Bosnie gevaren
http://www.elitnutrition.com/
Spijtige zaak van B&F, maar ik heb nu al een hele reeks samples op van xxl whey delicious en ik moet wel zeggen dat ze kwa smaak op geen zak trekken tov B&F, letterlijk op geen zak. Ik vraag me af bij xxl waar ze bij een aantal smaken het vandaan halen om het bv speculoos te noemen terwijl het in de verste verte niet naar speculoos smaakt. lol
De isolaat van xxl is wel een pak lichter oplosbaar, verteerbaar, maar de smaak trekt ook op de balle.
Ik drink wel alles met water, maar dat doet volgens mij de overgrote meerderheid en deed ik ook bij b&f whey & isolaat.

Ow. Whey is een smaak supplement? En ik het maar drinken voor de eiwitten
Je voeding is ook op en top neem ik aan?
Het zijn trouwens smaken, als er iets is waar mensen enorm in verschillen dan zijn het smaken. Hazelnoot-choco van BnF vond ik verschrikkelijk, banaan was chemisch. Choco, speculoos en nog een paar smaken vond ik super bij XXL.
Maar wat verwacht je nu? Dat je whey smaakt naar die suikerkoek die je anders zou eten?![]()

Welke merken smaken er beter volgens jou? [emoji5]Sorry hoor, je overdrijft. Er zijn shakes van uitstekende kwaliteit die veel beter smaken dan die van XXL. Je doet een beetje alsof er niks is tussen XXl en B&F...![]()
Sorry hoor, je overdrijft. Er zijn genoeg shakes van uitstekende kwaliteit die (naar mijn mening) veel beter smaken dan die van XXL (MP, Sportfood, Bodylab, PS). Op een aantal smaken na (met name Peach-Mango) is de whey delicious ronduit teleurstellend. Je doet een beetje alsof er niks is behalve XXl en B&F...![]()

Dat argument trek je hier ter plaatse ook gewoon uit je reet. lol Volle bak xxl whiteknighten, dat ben jij hier aant doen. Aangezien je status van moderator ook een redelijk zielige reactie tbh 
Redelijk kansloos jij.