MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou je geld niet verspillen aan tests.

questbars zijn bijna 6 euro cheaper dan elders op zo'n pack!

Ik denk vooral aan m'n portemonnee, net zoals 95% van den mensen hier.

Lief dagboek,

Heb vandaag met Ralf aan de telefoon gezeten. Hij heeft me duidelijk uitgelegd dat hij te goed van vertrouwen is geweest en dat hij daar spijt van heeft. Ralf en ik groeiden gedurende dit gesprek echt naar elkaar toe en we werden allebei lichtelijk emotioneel. Het is ook wel wat dat de één de ander zomaar kan bedriegen. Hoe meer Ralf echter sprak hoe meer ik ook begrip kon opbrengen voor zijn keuzes en de overwegingen daar achter. Ralf en ik hebben besloten samen voor nu even een 'time out' te nemen en even goed in de spiegel te kijken. Het moet immers van twee kanten komen zo'n hechte vertrouwensband. We zullen vervolgens kijken of we de komende tijd, als we elkaar niet spreken of zien, het gevoel hebben iets te 'missen'. Wanneer dat van beide kanten toch zo blijkt te zijn dan zullen we weer bij elkaar komen. In het andere geval doen we dat niet en dan koester ik met name de mooie momenten die ik met Ralf heb mogen delen. Want Ralf maakt een belangrijk deel uit van mijn leven en ik zal hem zeker nooit vergeten.

Liefs,

Bart

Mijn bodyenfit creapure creatine was op en ik heb nieuwe besteld bij Myprotein (ook creapure). Structuur verschilt heel erg (B&F zanderig vs MP zeer fijne korrels) en misschien is het volgende een beetje placebo, maar ik heb het gevoel dat ik sinds ik die van MP gebruik, ik veel meer merk (hou meer vocht vast). Een test op de crea (en idd visolie) zou zo mooi zijn.

Ik heb ook nog een ongeopende pot creapure van b&f huismerk staan.

had hem al staan voordat dit alles bekend werd, had ik nog maar even gewacht....

maar..... Misschien als er genoeg mensen zijn, kunnen we een nieuwe test laten doen?
Als ze hiermee ook de boel bedonderen dan komen ze echt noooit meer van die slechte naam af...
ik heb ook wel is aan ze gevraagd wat nou het verschil was tussen de creapure van hun eigen merk en van olimp was, of dit alleen de buitenkant was, en kreeg hierop al een vaag antwoord dat er geen verschil in zat...

Dus ik ben voor om nog een test te laten doen:)

Ik heb ook nog een ongeopende pot creapure van b&f huismerk staan.

had hem al staan voordat dit alles bekend werd, had ik nog maar even gewacht....

maar..... Misschien als er genoeg mensen zijn, kunnen we een nieuwe test laten doen?
Als ze hiermee ook de boel bedonderen dan komen ze echt noooit meer van die slechte naam af...
ik heb ook wel is aan ze gevraagd wat nou het verschil was tussen de creapure van hun eigen merk en van olimp was, of dit alleen de buitenkant was, en kreeg hierop al een vaag antwoord dat er geen verschil in zat...

Dus ik ben voor om nog een test te laten doen:)

Ik heb zelf ook die creatine...merk wel degelijk verschil in structuur. Ook de hoeveelheid die voorgeschreven is.
Jammer dat het gebruik tov mijn vorige pot zo lang geleden is, ik kn niet echt bepalen of verschil in training of product zit.

Spijtige zaak van B&F, maar ik heb nu al een hele reeks samples op van xxl whey delicious en ik moet wel zeggen dat ze kwa smaak op geen zak trekken tov B&F, letterlijk op geen zak. Ik vraag me af bij xxl waar ze bij een aantal smaken het vandaan halen om het bv speculoos te noemen terwijl het in de verste verte niet naar speculoos smaakt. lol

De isolaat van xxl is wel een pak lichter oplosbaar, verteerbaar, maar de smaak trekt ook op de balle.

Ik drink wel alles met water, maar dat doet volgens mij de overgrote meerderheid en deed ik ook bij b&f whey & isolaat.

Mijn bodyenfit creapure creatine was op en ik heb nieuwe besteld bij Myprotein (ook creapure). Structuur verschilt heel erg (B&F zanderig vs MP zeer fijne korrels) en misschien is het volgende een beetje placebo, maar ik heb het gevoel dat ik sinds ik die van MP gebruik, ik veel meer merk (hou meer vocht vast). Een test op de crea (en idd visolie) zou zo mooi zijn.

ik heb ze ook allebei gebruikt en gainde juist meer op die van body en fit.

Spijtige zaak van B&F, maar ik heb nu al een hele reeks samples op van xxl whey delicious en ik moet wel zeggen dat ze kwa smaak op geen zak trekken tov B&F, letterlijk op geen zak. Ik vraag me af bij xxl waar ze bij een aantal smaken het vandaan halen om het bv speculoos te noemen terwijl het in de verste verte niet naar speculoos smaakt. lol

De isolaat van xxl is wel een pak lichter oplosbaar, verteerbaar, maar de smaak trekt ook op de balle.

Ik drink wel alles met water, maar dat doet volgens mij de overgrote meerderheid en deed ik ook bij b&f whey & isolaat.
Dat komt omdat jij die suikerspinnen van B&F gewend ben.

B&F supps zijn met alle zeilen bij richting Bosnie gevaren :roflol:
http://www.elitnutrition.com/

Ow. Whey is een smaak supplement? En ik het maar drinken voor de eiwitten :eek:

Je voeding is ook op en top neem ik aan? :D

Het zijn trouwens smaken, als er iets is waar mensen enorm in verschillen dan zijn het smaken. Hazelnoot-choco van BnF vond ik verschrikkelijk, banaan was chemisch. Choco, speculoos en nog een paar smaken vond ik super bij XXL.

Maar wat verwacht je nu? Dat je whey smaakt naar die suikerkoek die je anders zou eten? :o

KM110,00 is €56,20 voor 2,2 kg WP...whaha sensationeel genaaid die Bosniërs

Ow. Whey is een smaak supplement? En ik het maar drinken voor de eiwitten :eek:

Je voeding is ook op en top neem ik aan? :D

Het zijn trouwens smaken, als er iets is waar mensen enorm in verschillen dan zijn het smaken. Hazelnoot-choco van BnF vond ik verschrikkelijk, banaan was chemisch. Choco, speculoos en nog een paar smaken vond ik super bij XXL.

Maar wat verwacht je nu? Dat je whey smaakt naar die suikerkoek die je anders zou eten? :o

Sorry hoor, je overdrijft. Er zijn genoeg shakes van uitstekende kwaliteit die (naar mijn mening) veel beter smaken dan die van XXL (MP, Sportfood, Bodylab, PS). Op een aantal smaken na (met name Peach-Mango) is de whey delicious ronduit teleurstellend. Je doet een beetje alsof er niks is behalve XXl en B&F...???

Over smaak valt te twisten wat de een lekker vind. Vind de ander vies

Sorry hoor, je overdrijft. Er zijn genoeg shakes van uitstekende kwaliteit die (naar mijn mening) veel beter smaken dan die van XXL (MP, Sportfood, Bodylab, PS). Op een aantal smaken na (met name Peach-Mango) is de whey delicious ronduit teleurstellend. Je doet een beetje alsof er niks is behalve XXl en B&F...???

Man man...hij haalt zelf het voorbeeld XXL vs BnF aan dus pik ik daar op in :o

Ik weet gerust dat er nog meerdere goede merken zijn met degelijke resultaten EN smaken, waaronder Sportfood waar ik meer dan regelmatig bestel.

Mijn voorbeeld blijft gelden: smaken kan je niet over twisten. Jij kan roepen dat cookies en cream lekker is, maar ik moet de smaak uberhaupt al niet, van welk merk dan ook. Juist zoals mokka, dat zal ik nooit lekker vinden omdat ik het al niet moet.

Maar verwachten dat speculoos whey smaakt zoals het snoepgoed zelf is gewoon onrealistisch.

De oude garde moet je ook niets over smaak vertellen, vroeger was whey gewoon niet te drinken, maar dat moest ook niet. Het ging om de eiwitpercentages. En daar zou het nu ook moeten om draaien, niet omdat je het super lekker vindt en je daardoor geen koekjes gaat eten :o

Ja want ik verwacht nu echt dat de shake hetzelfde gaat smaken als echte speculoos... :rolleyes: Dat argument trek je hier ter plaatse ook gewoon uit je reet. lol Volle bak xxl whiteknighten, dat ben jij hier aant doen. Aangezien je status van moderator ook een redelijk zielige reactie tbh ;)

Ik zei simpelweg dat ik voorlopig de smaken van b&f wel pakken beter vind en jij begint hier inééns gelijk een halve gare op te reageren. Te insinueren dat ik een debieltje ben met slechte voeding etc en puur ga voor de smaak. haha :roflol: Redelijk kansloos jij.

De speculoos smaak van xxl heeft in de verste verte iets weg van speculoos, dus waarom noem je het dan speculoos?

Banaan/aardbei is gewoon een iets zwakkere versie van banaan op zichzelf, geen aardbei whatsoever in te bespeuren.

Je spreekt van zoetigheid. Proef dan maar is de forest fruit van xxl. Ik heb nog nooit zoiets zoet geproefd. Ook hier heeft het TOTAAL niks weg van bosvruchten, echt totaal niks. Het smaakt naar snoep en wel exact deze snoep, letterlijk dezelfde smaak: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cuberdon

Choco is naar mijn smaak ook helemaal geen choco, ik weet niet naar wat dat smaakt, maar choco...? dunno :D

Ik doe ook altijd een kwark shake met whey erin. Met die van b&f smaakte die ook echt naar de smaak van de whey, bij xxl whey komt de zurigheid van de kwark er nog enorm sterk door.

Maakt dat xxl whey slecht? Totaal niet, en ik zal ook eerder een mindere smaak kiezen met betere of in b&f geval meer eiwitten (lol) maar smaakgewijs kan ik alleen maar concluderen dat xxl smaken voor mij persoonlijk tot hier toe op geen reet trekken en enorm zwak zijn.

Smaken valt niet te twisten nee, maar iedereen zit wel op dezelfde pagina als men het heeft over een smaak herkennen. Speculoos smaakt hetzelfde voor mij als voor u, of je het nu lust of niet. Speculoos herkennen in speculoos whey, dan heb je god***domme een enorme verbeeldingszin denk ik. haha Zelfde voor choco imo. Het ziet bruin ja en dan zijn we ook uitgepraat :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven