Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja want ik verwacht nu echt dat de shake hetzelfde gaat smaken als echte speculoos...Dat argument trek je hier ter plaatse ook gewoon uit je reet. lol Volle bak xxl whiteknighten, dat ben jij hier aant doen. Aangezien je status van moderator ook een redelijk zielige reactie tbh
Ik zei simpelweg dat ik voorlopig de smaken van b&f wel pakken beter vind en jij begint hier inééns gelijk een halve gare op te reageren. Te insinueren dat ik een debieltje ben met slechte voeding etc en puur ga voor de smaak. hahaRedelijk kansloos jij.
De speculoos smaak van xxl heeft in de verste verte iets weg van speculoos, dus waarom noem je het dan speculoos?
Banaan/aardbei is gewoon een iets zwakkere versie van banaan op zichzelf, geen aardbei whatsoever in te bespeuren.
Je spreekt van zoetigheid. Proef dan maar is de forest fruit van xxl. Ik heb nog nooit zoiets zoet geproefd. Ook hier heeft het TOTAAL niks weg van bosvruchten, echt totaal niks. Het smaakt naar snoep en wel exact deze snoep, letterlijk dezelfde smaak: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cuberdon
Choco is naar mijn smaak ook helemaal geen choco, ik weet niet naar wat dat smaakt, maar choco...? dunno
Ik doe ook altijd een kwark shake met whey erin. Met die van b&f smaakte die ook echt naar de smaak van de whey, bij xxl whey komt de zurigheid van de kwark er nog enorm sterk door.
Maakt dat xxl whey slecht? Totaal niet, en ik zal ook eerder een mindere smaak kiezen met betere of in b&f geval meer eiwitten (lol) maar smaakgewijs kan ik alleen maar concluderen dat xxl smaken voor mij persoonlijk tot hier toe op geen reet trekken en enorm zwak zijn.
Smaken valt niet te twisten nee, maar iedereen zit wel op dezelfde pagina als men het heeft over een smaak herkennen. Speculoos smaakt hetzelfde voor mij als voor u, of je het nu lust of niet. Speculoos herkennen in speculoos whey, dan heb je god***domme een enorme verbeeldingszin denk ik. haha Zelfde voor choco imo. Het ziet bruin ja en dan zijn we ook uitgepraat![]()

Ja want ik verwacht nu echt dat de shake hetzelfde gaat smaken als echte speculoos...Dat argument trek je hier ter plaatse ook gewoon uit je reet. lol Volle bak xxl whiteknighten, dat ben jij hier aant doen. Aangezien je status van moderator ook een redelijk zielige reactie tbh
Ik zei simpelweg dat ik voorlopig de smaken van b&f wel pakken beter vind en jij begint hier inééns gelijk een halve gare op te reageren. Te insinueren dat ik een debieltje ben met slechte voeding etc en puur ga voor de smaak. hahaRedelijk kansloos jij.
De speculoos smaak van xxl heeft in de verste verte iets weg van speculoos, dus waarom noem je het dan speculoos?
Banaan/aardbei is gewoon een iets zwakkere versie van banaan op zichzelf, geen aardbei whatsoever in te bespeuren.
Je spreekt van zoetigheid. Proef dan maar is de forest fruit van xxl. Ik heb nog nooit zoiets zoet geproefd. Ook hier heeft het TOTAAL niks weg van bosvruchten, echt totaal niks. Het smaakt naar snoep en wel exact deze snoep, letterlijk dezelfde smaak: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cuberdon
Choco is naar mijn smaak ook helemaal geen choco, ik weet niet naar wat dat smaakt, maar choco...? dunno
Ik doe ook altijd een kwark shake met whey erin. Met die van b&f smaakte die ook echt naar de smaak van de whey, bij xxl whey komt de zurigheid van de kwark er nog enorm sterk door.
Maakt dat xxl whey slecht? Totaal niet, en ik zal ook eerder een mindere smaak kiezen met betere of in b&f geval meer eiwitten (lol) maar smaakgewijs kan ik alleen maar concluderen dat xxl smaken voor mij persoonlijk tot hier toe op geen reet trekken en enorm zwak zijn.
Smaken valt niet te twisten nee, maar iedereen zit wel op dezelfde pagina als men het heeft over een smaak herkennen. Speculoos smaakt hetzelfde voor mij als voor u, of je het nu lust of niet. Speculoos herkennen in speculoos whey, dan heb je god***domme een enorme verbeeldingszin denk ik. haha Zelfde voor choco imo. Het ziet bruin ja en dan zijn we ook uitgepraat![]()
Man man...hij haalt zelf het voorbeeld XXL vs BnF aan dus pik ik daar op in
Ik weet gerust dat er nog meerdere goede merken zijn met degelijke resultaten EN smaken, waaronder Sportfood waar ik meer dan regelmatig bestel.
Mijn voorbeeld blijft gelden: smaken kan je niet over twisten. Jij kan roepen dat cookies en cream lekker is, maar ik moet de smaak uberhaupt al niet, van welk merk dan ook. Juist zoals mokka, dat zal ik nooit lekker vinden omdat ik het al niet moet.
Maar verwachten dat speculoos whey smaakt zoals het snoepgoed zelf is gewoon onrealistisch.
De oude garde moet je ook niets over smaak vertellen, vroeger was whey gewoon niet te drinken, maar dat moest ook niet. Het ging om de eiwitpercentages. En daar zou het nu ook moeten om draaien, niet omdat je het super lekker vindt en je daardoor geen koekjes gaat eten![]()
. Ik ben het met SynQ eens, de XXL smaken komen totaal maar dan ook to-taal niet uit de verf, met uitzondering van de peach-mango, capucchino en dutch applepie. Dan kun je wel hard blijven roepen kwaliteit!, maar dezelfde kwaliteit is verkrijgbaar met veel betere smaken. Waarom in godsnaam dan nog voor het niet lekkere product kiezen. Maar ach, de B&F fanboys zijn weliswaar weg/stil na de wheygate, maar de XXL boys zijn uiteraard nog aanwezig. Dit soort discussies blijf je houden. Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten Lekker ralf.NIEUW http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/body-fit-sportsnutrition/protein-bites/
BINNENKORT PROTEÏN bitterballen en PROTEÏN bittergarnituur
Kletsargument. Ik gebruik ruim 10 jaar whey shakes en die waren 10 jaar geleden al niet te zuipen en/of suikerbommen. Maar alsof dat een argument is als ik zeg dat ik die van XXL ronduit teleurstellend vind smaken en die van de concurrentie niet (ik doel op MP, PS, Bodylab en Sportfood). Die laten juist zien dat die combinatie tegenwoordig wel heel goed kan: een lekkere maar kwalitatief goede shake. Ik neem aan dat je toch ook niet alleen droge kipfilet eet zonder kruiden oid, door het te kruiden maak je het lekkerder maar is het kwalitatief nog steeds hetzelfde.
Los daarvan: de speculoos smaakt nergens naar, dat vind ik het ergste. Ik verwacht geen snoepgoed, maar er is geen smaak aanwezig. Ik ben het met SynQ eens, de XXL smaken komen totaal maar dan ook to-taal niet uit de verf, met uitzondering van de peach-mango, capucchino en dutch applepie. Dan kun je wel hard blijven roepen kwaliteit!, maar dezelfde kwaliteit is verkrijgbaar met veel betere smaken. Waarom in godsnaam dan nog voor het niet lekkere product kiezen. Maar ach, de B&F fanboys zijn weliswaar weg/stil na de wheygate, maar de XXL boys zijn uiteraard nog aanwezig. Dit soort discussies blijf je houden. Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten
![]()

NIEUW http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/body-fit-sportsnutrition/protein-bites/
BINNENKORT PROTEÏN bitterballen en PROTEÏN bittergarnituur
Net maar weereens besteld bij b&f.
Bestelde daar altijd now foods spullen.
Helaas kon ik de helft niet vinden. Na een telefoontje bleek dat het van de site was gehaald omdat het al langer niet op voorraad was. Beetje jammer......
C2990339
Bodyenfit komt hier niet meer kijken, dus je krijgt niets extra.

Bodyenfit komt hier niet meer kijken, dus je krijgt niets extra.
Das pech extra goodies wegNet maar weereens besteld bij b&f.
Bestelde daar altijd now foods spullen.
Helaas kon ik de helft niet vinden. Na een telefoontje bleek dat het van de site was gehaald omdat het al langer niet op voorraad was. Beetje jammer......
C2990339
Gaat me niet om iets extra. Ging me er meer om dat ik ff wou laten weten dat t jammer is dat de helft niet op voorraad is en ze niet weten hoe of wat.
Ook producten die wel als voorraad op de site staan zijn blijkbaar niet meer leverbaar.
Wat ik wel beetje jammer vind