- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik moet even zeggen dat die creamy coconut echt heerlijk is!
, gelukkig hebben we alle smaken nu weer ruim voorradig!Zojuist mijn eerste potje creatine besteld (Creapure). Ben benieuwd of ik er gevoelig voor ben![]()

Mijn TMS is nu helaas op, wat een goed product echt heerlijk.
Nu 1 keer zonder getraind en ik mis echt die pomp
Ik heb ongeveer 60 euro te besteden en moet sowieso 2.5kg whey hebben, wie raad mij iets leuks aan voor erbij![]()

bestelling geplaatst!
133438
1 Syntrax Whey Shake Strawberry Shake(3x5lbs) 74,70
1 naNO Vapor Hardcore Pro Series (Muscletech) 1x 2.11LBS/960 Gram + Gratis T-shirt BLUE RASBERRY 49,90 49,90
samples altijd welkom!
kan het t-shirt in de grootste maat komen?
bij de TNT site staat status: in collectie NOG STEEDS!................ ik moet die shakes hebben want kom totaal niet aan mijn eiwit totaal...... 

De creapure creatine moet ik de eerste 5 dagen 4 maatscheppen nemen. Als ik dit doe bij ontbijt (7:00), luch (13:00), voor de training (15:00) en een kwartier na de training (rond 16:00) is dat dan goed? Verder staat op de verpakking dat na deze 5 dagen 5 gram per dag genoeg is. Wat is dan aan te raden? Alleen 15 minuten voor de training of 15 minuten voor en na de training? Op trainingsdagen hoef ik creatine toch niet bij het ontbijt te nemen? Op rustdagen gewoon 5 gram bij het ontbijt?
Alvast bedankt![]()
nog niks ontvangen?bij de TNT site staat status: in collectie NOG STEEDS!................ ik moet die shakes hebben want kom totaal niet aan mijn eiwit totaal......
![]()

info omtrent de leverbare datum van de liver stabil van molecular nutrition?
Oke en dan wel gewoon op rustdagen bij het ontbijt 5 gram creatine?
Creatine altijd dagelijks nemen - 7 dagen per week
Kan ik TMS combineren met een andere creatine om zo het effect te versterken?

Met Result ziet er wel goed uit inderdaad, maar is zoveel creatine geen overkill?Ik ben zelf met vakantie maar mijn collega neemt straks direct contact op/geeft straks direct de status via email door. Komt goed
---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------
Als het goed is dan krijgen we deze over ongeveer 7-10 dagen binnen.
---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------
YesCreatine altijd dagelijks nemen - 7 dagen per week
---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------
Ja, dat kan. De combinatie met Result! werkt voor veel mensen enorm goed!![]()
Met Result ziet er wel goed uit inderdaad, maar is zoveel creatine geen overkill?
cava, in TMS zit je op een dosering van 3gr denk ik, dit zou je kunnen verhogen tot 5 of 6gram zo zit je aan de maximale richtlijn..
als je geld wil uitsparen zou je op rustdagen gwn een dosis result kunnen pakken ipv een dosis TMS