En waar is dat zo ongeveer
Hehe, anyway, goed om te zien dat jullie een voordeligere sample-pack van Whey Perfection hebben! Ik had die 20-pack al eens besteld en was er zeer tevreden over maar vond het toen al jammer dat er geen goedkoper alternatief voor was. Dit komt al aardig in de goede richting moet ik zeggen, echt top
Overigens moet ik ook zeggen dat ik zojuist een monster uitvinding heb gedaan. Ik vond jullie Micellar persoonlijk niet zo'n super product (vergeleken met kwark dan wel 100x beter). Echter nu gebruik ik 25gr B&F Micellar en 15gr Optimum Nutrition Micellar en dat is echt goud!
Hoe kwam ik op het idee? Ik vond jullie smaak niet zo super terwijl de smaak van ON eigenlijk zo sterk was dat ik bijna niet eens wist of het nog wel lekker was. Daarbij kwam dat de ekv waarde van ON een stuk minder goed zijn en dat het product veel duurder is, terwijl ik Micellar in eerste instantie nam vanwege de ekv waarde en de prijs vergeleken met kwark.
Maar door zo'n shake... echt super

Zal morgen meteen weer even wat potten Micellar bestellen van beide merken. En dan te bedenken dat ik mijn keuken eens leger wilde maken...