MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand of ik Magic EAA kan mixen met TMS, of is dat eigenlijk geen goede combi (en waarom wel/niet)?
jah hoor! je eaa word nog beter opgenomen door de waxy maize in de TMS
jep zitten al wat EAA's in TMS maar ik deed meestal (en doe nu soms nog steeds) TMS pre-wo, tijdens wo magic EAA's in mn bidon en post-wo terug TMS :cool:
Oké duidelijk, dan ga ik die ook eens uitproberen over een tijdje. Thx Flash, StevenG en Ryu! :cool::thumbup:

Laatst bewerkt:
Als ik in oktober met mijn clean bulk start ga ik denk ik ook TMS pre en post workout doen, Magic EAA tijdens en misschien nog WMS na de training. Vraag me wel af of WMS nog echt nodig is als je ook al TMS neemt, dus daar twijfel ik nog over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.323
Als ik in oktober met mijn clean bulk start ga ik denk ik ook TMS pre en post workout doen, Magic EAA tijdens en misschien nog WMS na de training. Vraag me wel af of WMS nog echt nodig is als je ook al TMS neemt, dus daar twijfel ik nog over.

Sorry je hebt gelijk. Neem 100 g TMS en dan heb je 56 gram WMS. Ik zou zelf standaard een WMS of Vitargo op 75 gram zetten en nog 40 a 50 gram whey erbij. Ongeacht of je in de cut of bulk zit.

Tijdens cutten nam ik 116 gram carbs, waarvan 75 gram ongeveer uit WMS en vitargo kwamen. Ik voelde me prima! Veel beter dan bv precontest waar ik op 200 gram zat, maar dit alles uit rijst.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Oké duidelijk, dan ga ik die ook eens uitproberen over een tijdje. Thx Flash, StevenG en Ryu! :cool::thumbup:

No problem. P.m of vraag hier als je nog iets wil weten!

Cheers!

Whey Perfection Sachets in 10 heerlijke smaken!

Whey Perfection – kwaliteit tot in perfectie:
20 Single Serving Variety Pack (2x10 smaken) 19,90 !
50 Single Serving Variety Pack (5x10 smaken) 39,90 !

Zo af en toe een berichtje vanaf mijn vakantieadres:D Kan het niet laten:cool:
En waar is dat zo ongeveer:p

Hehe, anyway, goed om te zien dat jullie een voordeligere sample-pack van Whey Perfection hebben! Ik had die 20-pack al eens besteld en was er zeer tevreden over maar vond het toen al jammer dat er geen goedkoper alternatief voor was. Dit komt al aardig in de goede richting moet ik zeggen, echt top:D

Overigens moet ik ook zeggen dat ik zojuist een monster uitvinding heb gedaan. Ik vond jullie Micellar persoonlijk niet zo'n super product (vergeleken met kwark dan wel 100x beter). Echter nu gebruik ik 25gr B&F Micellar en 15gr Optimum Nutrition Micellar en dat is echt goud!

Hoe kwam ik op het idee? Ik vond jullie smaak niet zo super terwijl de smaak van ON eigenlijk zo sterk was dat ik bijna niet eens wist of het nog wel lekker was. Daarbij kwam dat de ekv waarde van ON een stuk minder goed zijn en dat het product veel duurder is, terwijl ik Micellar in eerste instantie nam vanwege de ekv waarde en de prijs vergeleken met kwark.

Maar door zo'n shake... echt super:D Zal morgen meteen weer even wat potten Micellar bestellen van beide merken. En dan te bedenken dat ik mijn keuken eens leger wilde maken...:o

Maar door zo'n shake... echt super:D Zal morgen meteen weer even wat potten Micellar bestellen van beide merken. En dan te bedenken dat ik mijn keuken eens leger wilde maken...:o

+2 haha ik ken het, ik vind het wel leuk al die potten, vriendin wat minder hoewel zij ook al wel af en toe een dieeteiwit shake pakt of een eiwitreep mee pikt :D

+2 haha ik ken het, ik vind het wel leuk al die potten, vriendin wat minder hoewel zij ook al wel af en toe een dieeteiwit shake pakt of een eiwitreep mee pikt :D
WAT, De hoe... Oh wacht:o

Mwah, ik denk dat als ik de potjes pillen die ik teveel heb staan vanwege quantum korting eens op zou ruimen dat het er al wat beter uit ziet:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.327
Statiegeld op de potjes. :D

iemand ervaring met de nox pump performance? ik zie dat die in de aanbieding is...

bestelling geplaatst!

133438

1 Syntrax Whey Shake Strawberry Shake(3x5lbs) 74,70
1 naNO Vapor Hardcore Pro Series (Muscletech) 1x 2.11LBS/960 Gram + Gratis T-shirt BLUE RASBERRY 49,90 49,90

samples altijd welkom!

kan het t-shirt in de grootste maat komen?

Hoi Ilco,

Ref: 133492

Heb Alpha-X en GABA besteld.
gewoon eventjes om te kijken of het wat doet. Ben altijd sceptisch geweest over GH producten en boosters.
Wat vind jij er van?

En waar is dat zo ongeveer:p

Hehe, anyway, goed om te zien dat jullie een voordeligere sample-pack van Whey Perfection hebben! Ik had die 20-pack al eens besteld en was er zeer tevreden over maar vond het toen al jammer dat er geen goedkoper alternatief voor was. Dit komt al aardig in de goede richting moet ik zeggen, echt top:D

Overigens moet ik ook zeggen dat ik zojuist een monster uitvinding heb gedaan. Ik vond jullie Micellar persoonlijk niet zo'n super product (vergeleken met kwark dan wel 100x beter). Echter nu gebruik ik 25gr B&F Micellar en 15gr Optimum Nutrition Micellar en dat is echt goud!

Hoe kwam ik op het idee? Ik vond jullie smaak niet zo super terwijl de smaak van ON eigenlijk zo sterk was dat ik bijna niet eens wist of het nog wel lekker was. Daarbij kwam dat de ekv waarde van ON een stuk minder goed zijn en dat het product veel duurder is, terwijl ik Micellar in eerste instantie nam vanwege de ekv waarde en de prijs vergeleken met kwark.

Lol, ik vind B&F mic. juist echt top van smaak. Een van de weinige shakes die ik kan drinken. Het meeste is zooo zoet en sterk van smaak.

Hmmm, nieuwe week, nieuwe bestelling FUUUuuUUUuuUUuuu:rolleyes:

ref 133506

Wilde eerst 2 potten Micellar van B&F (quantum korting) en nog een pot ON Micellar maar bedacht me toch maar eventjes, dit keer toch maar gewoon het 'nodige' besteld;

1POWER & ENDURANCE CAPS * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 200 capsules 18,0018,001Dopa Mucuna * (Now Foods) 1x 90 Vcapsules 14,9014,901NO-SYNTHESIZE! (VPX Sports) 1x 1.3 lb (Kassakorting van toepassing!) Cherry39,9039,901Micellar Casein Superior * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 1500 gram/60 shakes Chocolate Cream (+Gratis Shakebeker!)

Eens kijken of misschien 2~3 capsules Muscle&Pump Xtreme, 1 capsule Power&Endurance gemengd met een pre-wo booster iets leuks gaat doen.

En ben wel benieuwd naar die Dopa Mucuna, ODtjes whaha. En NO-Synthesize is zo goed als mijn vaste PWO shake, staat sowieso 1x per maand op de lijst:cool:

Bij opmerkingen om een sampletje van NaNo Vapor gevraagd, zullen jullie niet hebben denk ik maar goed, altijd het proberen waard:p

Vandaag heb ik mijn pot Whey Perfection geleverd gekregen. Verleden week maandag besteld en nu al geleverd in Belgie.

Snelle levering en een lekkere bananensmaak. Top van BF!

grt

Hoi Ilco,

Ref: 133492

Heb Alpha-X en GABA besteld.
gewoon eventjes om te kijken of het wat doet. Ben altijd sceptisch geweest over GH producten en boosters.
Wat vind jij er van?

inexupugiabalis (ofiets) was best positief over alpha-x dacht ik, mss kan je hem eens pm'en ofzo

@ Bodyenfitshop

Intussen al meer nieuws wanneer de Chocoladesmaak van S.A.N. Myo Juiced terug in stock zal zijn? Excuses voor het aandringen maar ben door men voorraad heen en wacht om men nieuwe bestelling te plaatsen.
Mvg.

Hmmm, nieuwe week, nieuwe bestelling FUUUuuUUUuuUUuuu:rolleyes:

ref 133506

Wilde eerst 2 potten Micellar van B&F (quantum korting) en nog een pot ON Micellar maar bedacht me toch maar eventjes, dit keer toch maar gewoon het 'nodige' besteld;

1POWER & ENDURANCE CAPS * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 200 capsules 18,0018,001Dopa Mucuna * (Now Foods) 1x 90 Vcapsules 14,9014,901NO-SYNTHESIZE! (VPX Sports) 1x 1.3 lb (Kassakorting van toepassing!) Cherry39,9039,901Micellar Casein Superior * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 1500 gram/60 shakes Chocolate Cream (+Gratis Shakebeker!)

Eens kijken of misschien 2~3 capsules Muscle&Pump Xtreme, 1 capsule Power&Endurance gemengd met een pre-wo booster iets leuks gaat doen.

En ben wel benieuwd naar die Dopa Mucuna, ODtjes whaha. En NO-Synthesize is zo goed als mijn vaste PWO shake, staat sowieso 1x per maand op de lijst:cool:

Bij opmerkingen om een sampletje van NaNo Vapor gevraagd, zullen jullie niet hebben denk ik maar goed, altijd het proberen waard:p

Dank je:) Ben zelf met vakantie dus kan maar af en toe inloggen:cool:
De bestelling is al verzonden, vandaag/uiterlijk morgen in huis:)

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

@ Bodyenfitshop

Intussen al meer nieuws wanneer de Chocoladesmaak van S.A.N. Myo Juiced terug in stock zal zijn? Excuses voor het aandringen maar ben door men voorraad heen en wacht om men nieuwe bestelling te plaatsen.
Mvg.

Helaas:cool: de choco is er nog steeds niet bij de importeur voor Europa.
Excuses maar we kunnen hier helaas weinig aan doen:rolleyes:

Done:D

Same:cool:

Zeker weten dat ik alles bij de Tuinen beste... Oh wait a minute:rolleyes::p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven