AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling 132193

maandag ontvangen. er was echter 2 x red fruit ipv 1 x strawberry/1 x red fruit. verder ontbrak de Muscle Mag NL en de CreaPure. ik had Ilco al ff gePM'ed, maar die is met vakantie. hij ging het wel doorgeven, en zal dat ook gedaan hebben.

nu heb ik net de rest van mijn bestelling gekregen, maar t is weer niet goed vrees ik: MM NL & creapure zijn hier, maar de strawberry whey is 908 gram ipv 2,5 kilo...

kan dit nog geregeld worden?

dank bij voorbaat

Laatst bewerkt:
Dames en heren!

Heeft iemand hier ervaring met perfect protein matrix? En wat zijn de voordelen?

Ik gebruik het zelf om Serious mass aan te vullen met eiwitten.
De smaak Vanilla Ice is zéér lekker te noemen, zelfs met water de lekkerste whey die ik ken, wel zoet maar smaak verschilt per persoon.
Het enigste nadeel is dat het moeilijk mengt, je moet het zeker met een mixer/blender doen.
De rest van de voordelen staan al bij het product zelf.;)

Laatst bewerkt:
Ok dus dan neem ik op trainingsdagen 1 scoopr TMS en 1 scoop result voor en na het trainen en op rustdagen 2 scoops result? Krijg ik dan nog wel die heerlijke pomp van de tms :P

En het is een max dus ik kan neem ik aan niet af en toe ook nog eens nox pump erbij gebruiken?

Je kunt de dosering TMS voor de training best af en toe vervangen door NOX Pump.:)

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Dames en heren!

Heeft iemand hier ervaring met perfect protein matrix? En wat zijn de voordelen?

De Perfect Protein Matrix is door de samenstelling geschikt op elk moment. In verhouding tov bv Matrix 5.0 van Syntrax meer Micellar waardoor deze ook zeer geschikt is tussen de maaltijden en voor slapen.

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

zo
alweer een nieuwe bestelling :D

referentienummer: 134180

er mogen altijd wel wat sampletjes bij :rolleyes:

Dank je:) (en regel ik

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

bestelling 132193

maandag ontvangen. er was echter 2 x red fruit ipv 1 x strawberry/1 x red fruit. verder ontbrak de Muscle Mag NL en de CreaPure. ik had Ilco al ff gePM'ed, maar die is met vakantie. hij ging het wel doorgeven, en zal dat ook gedaan hebben.

nu heb ik net de rest van mijn bestelling gekregen, maar t is weer niet goed vrees ik: MM NL & creapure zijn hier, maar de strawberry whey is 908 gram ipv 2,5 kilo...

kan dit nog geregeld worden?

dank bij voorbaat

Regel ik direct:cool: Ze kunnen niet zonder me:D

hoi body en fitshop ik zou graag weten waar mijn bestelling zit heb vorige keer geen reactie gehad :) ref: 133963

Zojuist de whey isolaat besteld, Red Berry i hope it tastes?

Refnummer: 134418

´cadeautjes´ altijd welkom ;)

Track & Trace zegt nu afgeleverd maar ik heb nog niks gezien!! :(

ik denk dat ik verslaafd ben aan de whey perfection. die nieuwe isloaat is ook zeker niet slecht, maar qua smaak kan ie niet op tegen berry blast :) en ik heb de indruk dat ie net ietsjes minder goed oplost dan de perfection.
j, na 5 kilo perfection ben je wel iets gewend en is het andere ineens allemaal net dat ietsjes minder :D

hoi body en fitshop ik zou graag weten waar mijn bestelling zit heb vorige keer geen reactie gehad :) ref: 133963

Hmmm, zending zat gisteren in sortering en zou vandaag aangeboden moeten worden:cool: Laat het mij maar even weten..

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Ben zelf op vakantie vandaar wat late reactie maar de zending is al verzonden en zal vandaag worden aangeboden:)

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

ik denk dat ik verslaafd ben aan de whey perfection. die nieuwe isloaat is ook zeker niet slecht, maar qua smaak kan ie niet op tegen berry blast :) en ik heb de indruk dat ie net ietsjes minder goed oplost dan de perfection.
j, na 5 kilo perfection ben je wel iets gewend en is het andere ineens allemaal net dat ietsjes minder :D

100% Isolaat is voor een Isolaat echt heel lekker maar de Whey Perfection is gewoon heel moeilijk te evenaren:) Als je de Isolaat eventjes laat staan dan is de oplosbaarheid 100%.:cool:

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

:whip: graag schatje! :eyebrow:

btw: manne ik vertrek morgen ook op vakantie :) zal hier dus ook eventjes (11d) stil zijn, wou het maar gwn effe laten weten omdat ik hier toch ook graag post :D

Fijne vakantie!!!!!:)

:whip: graag schatje! :eyebrow:

btw: manne ik vertrek morgen ook op vakantie :) zal hier dus ook eventjes (11d) stil zijn, wou het maar gwn effe laten weten omdat ik hier toch ook graag post :D

Goede vakantie alvast! ;)

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Red berry heeft een prima smaak!

persoonlijk vind ik hem lekkerder dan de berry blast whey perfection..

zo zie je maar weer hoe persoonlijk smaken zijn.. Stal1n zegt het het tegenovergestelde

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Ligt bij je buren mischien? is mij ook meerdere malen overkomen..
briefjes door de bus doen ze tegenwoordig (bijna) niet meer aan heb ik het id:rolleyes:

Gister even Body en Fit shop gebeld, nadat ik T&T had gebeld.
Er is dus een fout gemaakt bij de post en mijn pakket is zoek geraakt..... maaaarrrr vanochtend is mijn nieuwe pakket bezorgd met mooie samples als extra :D Echt super bedankt, wat een service :D

21.08.2010:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

ik heb niemand horen aanbellen:(

ook geen briefje ofzo gehad

referentienummer: 134373

Hmmm, zending zat gisteren in sortering en zou vandaag aangeboden moeten worden:cool: Laat het mij maar even weten..

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Ben zelf op vakantie vandaar wat late reactie maar de zending is al verzonden en zal vandaag worden aangeboden:)

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

100% Isolaat is voor een Isolaat echt heel lekker maar de Whey Perfection is gewoon heel moeilijk te evenaren:) Als je de Isolaat eventjes laat staan dan is de oplosbaarheid 100%.:cool:

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:21 ----------

Fijne vakantie!!!!!:)

Geniet van je vakantie! Pakketje is uur geleden in ontvangst genomen en wat ruikt die Isolaat Red Berry ongelofelijk LEKKER. Later op de dag ff testen. Thanks!! ;)

rare actie wanneer denk je dat ik het binnen krijg?

ik woon in belgie dus vandaag zullen ze niks aanbieden zal voor maandag zijn bedankt voor reactie :)

Goede vakantie alvast! ;)

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Red berry heeft een prima smaak!

persoonlijk vind ik hem lekkerder dan de berry blast whey perfection..

zo zie je maar weer hoe persoonlijk smaken zijn..
Stal1n zegt het het tegenovergestelde

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Ligt bij je buren mischien? is mij ook meerdere malen overkomen..
briefjes door de bus doen ze tegenwoordig (bijna) niet meer aan heb ik het id:rolleyes:

Heb het gemixt met melk, was heerlijk alleen vond ik het jammer dat het niet goed oplost. Next time met water proberen. Kwestie van shaken shaken en nog is shaken. Maar is zeker een aanrader deze smaak. En idd, smaken verschillen van persoon tot persoon, true ;).

Heb het gemixt met melk, was heerlijk alleen vond ik het jammer dat het niet goed oplost. Next time met water proberen. Kwestie van shaken shaken en nog is shaken. Maar is zeker een aanrader deze smaak. En idd, smaken verschillen van persoon tot persoon, true ;).

Als je het even 60 seconden laat staan is de oplosbaarheid veel beter. De smaken zijn heerlijk:zuip:

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Gister even Body en Fit shop gebeld, nadat ik T&T had gebeld.
Er is dus een fout gemaakt bij de post en mijn pakket is zoek geraakt..... maaaarrrr vanochtend is mijn nieuwe pakket bezorgd met mooie samples als extra :D Echt super bedankt, wat een service :D

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

21.08.2010:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

ik heb niemand horen aanbellen:(

ook geen briefje ofzo gehad

referentienummer: 134373

Ze komen dan maandag weer. Kan ik helaas weinig aan doen (TNT:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven