Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaal goede vakantie gewenst;)

goede vakantie groetjes

enjoy your vacation!!! wij zullen hier wel een oogje in het zeil houden voor newbies met vragen ;)

Goeie vakantie !

Veel plezier met vakantie!

@ StevenG

Heb een potje Andraulic pump maar bij opening zitten er grote korrels in (lijkt op muesli). Hoort dit zo?

Net bestelling al binnengekregen :thumbs: !

Jullie hebben er wel een mooi pakketje van gemaakt :cool:.

Laatst bewerkt:
Veel plezier met vakantie!

@ StevenG

Heb een potje Andraulic pump maar bij opening zitten er grote korrels in (lijkt op muesli). Hoort dit zo?

ik heb anadraulic state gt, postal van lg maar anadraulic pump heb ik nog niet getest :o geen idee of dit dus normaal is of niet.. best even bellen of mailtje sturen naar die info@ mail..

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-anadraulic-pump-lg-sciences-238154/ hier kan je je vraag ook ff poste :)

Ik ben op zoek naar een goede whey proteine voor door de brinta (in de morgen). Het wordt ofwel de whey perfection of de whey isolaat. Welke geniet volgens jullie de voorkeur?

Blijf het geweldig vinden...
Gister:
12:02 Bestelling ontvangen
12:14: Bestelling verzonden
Vandaag:
In huis

Top!

Ik ben op zoek naar een goede whey proteine voor door de brinta (in de morgen). Het wordt ofwel de whey perfection of de whey isolaat. Welke geniet volgens jullie de voorkeur?

Als het vergelijk gaat tussen concentraat (=meerendeel in whey perfection) en isolaat, wint isolaat sowieso. Zuiverder en meer eiwit voor je geld!

Ja de isolaat is inderdaad meer eiwit per 100 gram product. Het wordt dus de isolaat.

@ bakie

die anadraulic pump, die grote korrels dat hoort zo, ligt aan de samenstelling van het product,dat het gaat samen plakken.
Dit lost gwn op als je het met water mengt.

fijne vakantie gewenst Ilco

Weet iemand of ik Magic EAA kan mixen met TMS, of is dat eigenlijk geen goede combi (en waarom wel/niet)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.318
Whey Perfection sachets

Whey Perfection Sachets in 10 heerlijke smaken!

Whey Perfection – kwaliteit tot in perfectie:
20 Single Serving Variety Pack (2x10 smaken) 19,90 !
50 Single Serving Variety Pack (5x10 smaken) 39,90 !

Zo af en toe een berichtje vanaf mijn vakantieadres:D Kan het niet laten:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.320
Whey Perfection Sachets in 10 heerlijke smaken!

Whey Perfection – kwaliteit tot in perfectie:
20 Single Serving Variety Pack (2x10 smaken) 19,90 !
50 Single Serving Variety Pack (5x10 smaken) 39,90 !

Zo af en toe een berichtje vanaf mijn vakantieadres:D Kan het niet laten:cool:

Wacht maar tot je vrouw dit leest..... :D

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

jep zitten al wat EAA's in TMS maar ik deed meestal (en doe nu soms nog steeds) TMS pre-wo, tijdens wo magic EAA's in mn bidon en post-wo terug TMS :cool:

Sorry, was vergeten. Vergeet niet de WMS of Vitargo.

Dat is echt super om op te groeien. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven