XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk enzo dat gedoe met de B&F shop, maar m'n eiwitten zijn bijna op en ik wil nieuwe bestellen...
Ik lees een hoop tegenstrijdige berichten (de een zegt dat de B&F shop producten nu wel weer overeenkomen met wat er op het label staat, de ander zegt dat dit niet zo is).

Wat is de laatste status? Is de whey nou wel of niet te vertrouwen???????

Weet je alleen door het opnieuw te testen, maar gezien dit al zo vaak verkeerde resultaten bracht (en niet enkel de whey, daar durf ik gif op in te nemen), zou dat erg onlogisch zijn. Ik zou lekker voor een ander merk kiezen ;)

Leuk enzo dat gedoe met de B&F shop, maar m'n eiwitten zijn bijna op en ik wil nieuwe bestellen...
Ik lees een hoop tegenstrijdige berichten (de een zegt dat de B&F shop producten nu wel weer overeenkomen met wat er op het label staat, de ander zegt dat dit niet zo is).

Als jou vrouw/vriendin 3 x met een ander heeft liggen neuken vraag jij jezelf dat ook nog steeds af of ze wel of niet te vertrouwen is???????

Geef antwoord op die vraag en trek je conclusie.

Ja hoor, ook deze jongen besteld er af en toe.
Gewoon de gangbare crea's en poedertjes.

Altijd leuk dat je ook nog een gratisje erbij krijgt, kan je wat proberen en voelt toch beetje als kadootje.

Zelfs als het label nu klopt, waarom zou je hen nu gaan belonen na jarenlang bedrog door klant te blijven en hen rijk maken? Er zijn genoeg andere shops die een goede prijs/kwaliteit hebben.

Ja hoor, ook deze jongen besteld er af en toe.
Gewoon de gangbare crea's en poedertjes.

Altijd leuk dat je ook nog een gratisje erbij krijgt, kan je wat proberen en voelt toch beetje als kadootje.

Wel triest dat jij die samples dan bij andere shops niet krijgt..

Zelfs als het label nu klopt, waarom zou je hen nu gaan belonen na jarenlang bedrog door klant te blijven en hen rijk maken? Er zijn genoeg andere shops die een goede prijs/kwaliteit hebben.

Met pijn in mijn hart moet ik bekennen dat ik ook nog wel eens daar bestel. Géén huismerk meer maar toch, ik ben student en bij de concurrent betaal ik voor eenzelfde product een stuk meer. Dief van eigen beurs zijn laat mijn budget nu eenmaal niet toe. :o

Het valt ook op dat B&F niet meer veel reageert of nauwelijks in dit topic terwijl ze vroeger echt snel antwoord gaven :P Ik heb momenteel wel potten van B&F staan maar ik vraag me wel af of dit product wat hun aanbieden goed is. Ben wel het vertrouwen erin verloren.

En dan nog iets: de samples zijn altijd van betere kwaliteit dan de potten die je besteld, kijk maar naar de structuur en hoe die oplost/smaakt etc... Beetje raar dat dit andere structuur is dan in de potten

idf8o.jpg

Uiteindelijk die incasso niet hoeven te betalen.

Als je voor dezelfde prijs whey wilt bestel op Myprotein.com, als je op safe wil spelen en zeer zeker kwaliteit wil bestel je bij XXL.

Met pijn in mijn hart moet ik bekennen dat ik ook nog wel eens daar bestel. Géén huismerk meer maar toch, ik ben student en bij de concurrent betaal ik voor eenzelfde product een stuk meer. Dief van eigen beurs zijn laat mijn budget nu eenmaal niet toe. :o

Voor dat minieme prijsverschil ga je toch geen oneerlijke concurrentie in stand houden?

als je toch zwerver bent dan moet je ook geen whey bestellen vind ik.

Neen, degenen hier die zeggen dat het klopt zijn aan het trollen, voor vaste members is dit overduidelijk, voor buitenstaanders idd verwarrend

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

B&F zijn bedriegers

KOOP ER NIET

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

B&F zijn bedriegers

KOOP ER NIET

• Like
Waarderingen: mat
Neen, degenen hier die zeggen dat het klopt zijn aan het trollen, voor vaste members is dit overduidelijk, voor buitenstaanders idd verwarrend

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

B&F zijn bedriegers

KOOP ER NIET

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

B&F zijn bedriegers

KOOP ER NIET

x2!!!!

Duidelijke en grote taal.

ik zie telkens bij utopia die stomme potten whey perfection altijd langskomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven