xdarkprince
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
godver wat is die perfect carbs na de training lekker zeg met magic eaa daarin gemengd nog 10 gram creapure en wat taurine wat heerlijk
en whey perfection strawyberry non nom nom drink er zo 4 per dag
top werk bf
. De Whey Perfection heeft veel fans!Heb de afgelopen tijd Mammoth 2 keer per dag genomen en ben er over te spreken.
Maar ik hoor veel over de whey perfection en moet ook deze week weer een bestelling plaatsen. Mijn doel is massa opbouwen met zo min mogelijk vet erbij uiteraard.
Is de whey perfection dan een goede keus?
Bij mijn laatste bestelling zat een sample van de nieuwe NO-Explode NT en daar ging ik echt geweldig op terwijl ik van de oude niet veel merkte. Ook de nieuwe Nano Vapor hardcore series voel ik niks van...

Hebben jullie ook een smaakloze whey in het assortiment?

Dit is de McDrive niet pannekoek, kijk eens in de stickies en supplementen review sectie zou ik zeggen.Eindelijk kan ik internetbankieren dus ook spullen bestellen.
Ik zoek de volgende dingen : Shake met veel eiwit liefst choco smaak. en ik wil ook energie krijgen voor het trainen dus zwaarder optillen etc. (liefst geen pillen) en welke creatine is goed? Ik ben aan het cutten dus ik wil ook geen buikje
Alvast bedankt!
Sunny Peach zal ook wel in een record tempo opgaan denk ikVanmiddag weer een nieuwe emmer Whey Perfection besteld, de vorige was in recordtijd op gegaan. De Berry Blast Whey Perfection smaakt gewoon TE goed!
Ik ben benieuwd hoe de Sunny Peach smaakt.

Dit is de McDrive niet pannekoek, kijk eens in de stickies en supplementen review sectie zou ik zeggen.
wtf...
---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------
Sunny Peach zal ook wel in een record tempo opgaan denk ik![]()
Zoals ik al zei, kijk eens in de supplementen review sectie want dat heb je overduidelijk nog niet gedaan.Sukkel, ik weet heus wel waar ik mee bezig ben. Alleen de eiwitshake van bodystore smaakt vies dus wou graag van iemand anders horen.

Eindelijk kan ik internetbankieren dus ook spullen bestellen.
Ik zoek de volgende dingen : Shake met veel eiwit liefst choco smaak. en ik wil ook energie krijgen voor het trainen dus zwaarder optillen etc. (liefst geen pillen) en welke creatine is goed? Ik ben aan het cutten dus ik wil ook geen buikje
Alvast bedankt!
Vanmiddag weer een nieuwe emmer Whey Perfection besteld, de vorige was in recordtijd op gegaan. De Berry Blast Whey Perfection smaakt gewoon TE goed!
Ik ben benieuwd hoe de Sunny Peach smaakt.
(het gaat moeilijk worden om te kiezen!) Laat het maar weten..Even een bedankje.. Ik wilde graag wat eiwit bij mijn vruchtensap hebben toen mijn oog viel op een sample whey perfection in de smaak "sunny peach milshake". Normaal hou ik daar helemaal niet van, maar met sinaasappelsap was dat spul heel erg goed te drinken (heerlijk zelfs na mijn lange duurloop).

Sukkel, ik weet heus wel waar ik mee bezig ben. Alleen de eiwitshake van bodystore smaakt vies dus wou graag van iemand anders horen.

(better luck next time)
gisteren mijn bestelling binnen gekregen.
De whey perfection "creamy coconut" is erg lekker.
En een potje creapure voor als ik ga bulken.
levering was weer lekker snel
Had bij de bestelling om een paar samples gevraagd.
Deze zaten er helaas niet bij.(better luck next time)
Al met al weer helemaal top!!!!![]()
, de samples maken we goed!waarom bij een grote bestelling de levertijd 2 dagen?

Ik had bij de bestelling netjes gevraagd of de shakebeker achterwege kon blijven en of ik eventueel wat samples kon krijgen.
Iemand heeft dat keurig in de factuur overgenomen en het stukje "(+Gratis Shakebeker!)" doorgestreept en er + WHEY SAMPELS bij te schrijven. Helaas heeft de orderpicker hier niet al te veel aandacht aan geschonken, aangezien ik de shakebeker alsnog heb gekregen en de samples achterwege zijn gebleven. Jammer, maar het belangrijkste is toch wel dat de Sunny Peach erg lekker is! Persoonlijk vind ik de Berry Blast net ietsje lekkerder omdat die minder romig smaakt, maar ze zijn allebei toch extreem lekker.
Ongelooflijk, hoe de smaak van whey shakes zich heeft ontwikkeld de afgelopen jaren.
Maar goed... Ook maar weer eens een bestelling geplaatst. Samples zijn altijd welkom
135619

Oke wel raar heb al 2 keer gehad dat het 2 dagen duurt maandag bestelling gedaan en vandaag nog niks gehad mja kijken of ik morgen wat zie