Scarface17
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.140
ik zie telkens bij utopia die stomme potten whey perfection altijd langskomen.
Misschien moeten ze internet nog uitvinden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Precies de doelgroep waarvan ze het moeten hebben blijkbaar
Die gasten krijgen alles gratis, +60 procent meer eiwit dan niks dus.
Mis iets voor xxl om utopia te benaderen om die knakkers te sponsoren met een paar gratis potten. Leuke reclame ook. Paar get bigger shirts erbij!
Ps; heb je nog een vacature?
Voor dat minieme prijsverschil ga je toch geen oneerlijke concurrentie in stand houden?
Enerzijds heb je gelijk, anderzijds ook niet.
Als ik natrek wat ik per jaar aan voeding/supplementen spendeer en reken ik de aanbiedingen erbij van B&F want die koop ik alleen daar, dan is het een aardig prijsverschil als ik kijk naar mijn eigen situatie.
Hoe dan ook, you're right. Eigenlijk.
Waarom zou je op jaarbasis kijken wat je spendeert aan supplementen? Heb je dat geld dan over op het einde van het jaar als je goedkopere supplementen koopt?

Zou niet weten waarom XXL bij Utopia zou adverteren? Totaal de doelgroep niet die ze willen bereiken volgens mij. B&F moet het juist hebben van die dikke moedertjes die alles geloven.
Zou niet weten waarom XXL bij Utopia zou adverteren? Totaal de doelgroep niet die ze willen bereiken volgens mij. B&F moet het juist hebben van die dikke moedertjes die alles geloven.