Referentie: 135666
Jack3D op de test!!
wat eiwit of prework supps zouden perfect zijn!
al godver lang niks besteld zeg!![]()
Dank je
Heb het doorgegeven..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Referentie: 135666
Jack3D op de test!!
wat eiwit of prework supps zouden perfect zijn!
al godver lang niks besteld zeg!![]()
Heb het doorgegeven..
TNT down? al heel de dag!
Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.

vandaag weer niks ontvangen morgen word de 3e dag mmm ben benieuwd wat er aan de hand is hier is mijn nummer Referentie: 135150

Kleine vraag. Begin dit jaar heb ik Whey Perfection gekocht, volgens mij eind januari. Dit gewoon elke dag gebruikt tot eind mei. Mede door een motor ongeluk en wat andere zaken ben ik tot nu weinig tot weken niet gesport. Daardoor ook lange tijd geen whey genomen.
Kan ik gewoon zonder zorgen weer beginnen dit te gebruiken, zonder me druk te hoeven maken over de houdbaarheidsdatum ?
Thanks![]()
Ik ben aangekomen aan de laatste fase van de Natabolic stack, dus vanaf morgen ga ik Formadrol nemen. Kan ik dat combineren met Blackburn?
Beste B&f Shop,
Gisteren weer een flinke bestelling gedaan waar onder andere de pure whey banaan/aardbei bij zat. Zojuist mn pakketje ontvangen en concludeer tot mijn verbazing dat jullie er whey perfection bij hebben gedaan omdat de pure whey uitverkocht is. Bedankt! En dat voor dezelfde prijs, dat noem ik nou service!

Geniale shakebekers, beste die ik tot nu toe heb gehad!

Jack3D binnen gekregen en getest!
super product pullups en de rest gingen easy en de focus merkte ik direct!
zeker een aanrader voor de meeste.
Direct 1.5 scoop gebruikt!
helaas geen supps erbij gehad![]()
had ik wel doorgegeven. Vanaf maandag ben ik er zelf weer
morgen snel me declaratie inleveren en dan hopelijk snel me salaris!
moet wat eiwittjes hebben![]()

Geniale shakebekers, beste die ik tot nu toe heb gehad!