marcus 82
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had ff een vraag je over die pre-workout powerpil, hoe moet je die precies innemen?
In water oplossen, stukbijten en inclusief plastic doorslikken of stukbijten en plastic uitspugen?
zijn er weer nieuwe shakers dan of bedoel je die er al een paar maanden zijn
heb jij ze zelf ook? de capsule bestaat uit twee delen, en je kan hem zo uit elkaar schuiven.
.
vandaag me pakket gehad uiteindelijk haha volgende keer beter
Ik was al bang dat er iets niet goed was gegaan.gister whey isolate cookies & cream besteld, vandaag binnen rond 4u, erg blij![]()

ik had ff een vraag je over die pre-workout powerpil, hoe moet je die precies innemen?
In water oplossen, stukbijten en inclusief plastic doorslikken of stukbijten en plastic uitspugen?

die kapsules zijn te groot voor mij om door te slikken, ik ben een hele slechte slikker, als ik dat probeer ga ik over me nek.

Nee, dat zal dinsdag worden, aangezien het pakket op maandag bij TNT wordt gedistributeerd en de dag erna geleverd.Net whey perfection banaan bestelt ... Zal wel maandag aankomen dan?

Net whey perfection banaan bestelt, heb je toevallig samples van de 4 nieuwe smaken ?
Referentienummer: 136268
De samples doen we erbij
---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------
geen dank^^, ik ben idd nieuwe klant ja, maar zal dr wel vaker wat bestellen![]()
---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
Nee, dat zal dinsdag worden, aangezien het pakket op maandag bij TNT wordt gedistributeerd en de dag erna geleverd.![]()
Dank u![]()
gister whey perfection cookie cream besteld...vandaag thuis...nou ja het was dus vanilla...balen want deze vind ik echt niet lekker...helaas kwam ik er pas achter toen ik hem al had open gemaak en de shake proefde...op de bon staat wel cookie...
Dus als iemand nog vanilla wil hebben...25euro af te halen in zutphen...er is echt maar 1 schepje uit!!!
Dat maak ik de fout direct goed maandag
Zouden jullie wat leuke samples kunnen toevoegen?
Referentie nummer: 136342

ok...dat zou wel helemaal toppie zijn!Geef mij het referentienummer even doorDat maak ik de fout direct goed maandag
---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------
Ja. Dank je, voor de bestelling![]()
idd openmaken dan..
Begin maar niet aan animal pak dan![]()