XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn er weer nieuwe shakers dan of bedoel je die er al een paar maanden zijn

gewoon doorslikken, inc capsule... die lossen op

heb jij ze zelf ook? de capsule bestaat uit twee delen, en je kan hem zo uit elkaar schuiven.

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

zijn er weer nieuwe shakers dan of bedoel je die er al een paar maanden zijn

ik ben ook zeer te spreken over die nieuwe shake beker, veel beter als die vorige die ik van xxl had, die draaide er altijd scheef op.

heb jij ze zelf ook? de capsule bestaat uit twee delen, en je kan hem zo uit elkaar schuiven.

.

Ja en Ja dat is met ALLE capsules zo... tuurlijk je je ze open maken en oplossen in water ... enige voordeel is dat het iets sneller word opgenomen..
nadeel is waarschijnlijk dat het niet echt lekker is... tenzij je het door shake/wms ect mixt

die kapsules zijn te groot voor mij om door te slikken, ik ben een hele slechte slikker, als ik dat probeer ga ik over me nek.

vandaag me pakket gehad uiteindelijk haha volgende keer beter

pff, in ieder geval opgelost.:) Ik was al bang dat er iets niet goed was gegaan.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

gister whey isolate cookies & cream besteld, vandaag binnen rond 4u, erg blij:D

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

ik had ff een vraag je over die pre-workout powerpil, hoe moet je die precies innemen?

In water oplossen, stukbijten en inclusief plastic doorslikken of stukbijten en plastic uitspugen?

Als je er moeite mee heb dan kun je ze eventueel wel open draaien en oplossen in sap. Wel vieze smaak dan:D

Laatst bewerkt:
Net whey perfection banaan bestelt, heb je toevallig samples van de 4 nieuwe smaken ?

Referentienummer: 136268

Zal wel maandag aankomen dan?

Net whey perfection banaan bestelt, heb je toevallig samples van de 4 nieuwe smaken ?

Referentienummer: 136268

De samples doen we erbij:)

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

geen dank^^, ik ben idd nieuwe klant ja, maar zal dr wel vaker wat bestellen:D

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Nee, dat zal dinsdag worden, aangezien het pakket op maandag bij TNT wordt gedistributeerd en de dag erna geleverd. :rolleyes:

Dank u:)

gister whey perfection cookie cream besteld...vandaag thuis...nou ja het was dus vanilla...balen want deze vind ik echt niet lekker...helaas kwam ik er pas achter toen ik hem al had open gemaak en de shake proefde...op de bon staat wel cookie...
Dus als iemand nog vanilla wil hebben...25euro af te halen in zutphen...er is echt maar 1 schepje uit!!!

Zouden jullie wat leuke samples kunnen toevoegen? :D

Referentie nummer: 136342

gister whey perfection cookie cream besteld...vandaag thuis...nou ja het was dus vanilla...balen want deze vind ik echt niet lekker...helaas kwam ik er pas achter toen ik hem al had open gemaak en de shake proefde...op de bon staat wel cookie...
Dus als iemand nog vanilla wil hebben...25euro af te halen in zutphen...er is echt maar 1 schepje uit!!!

Geef mij het referentienummer even door;) Dat maak ik de fout direct goed maandag:)

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Zouden jullie wat leuke samples kunnen toevoegen? :D

Referentie nummer: 136342

Ja. Dank je, voor de bestelling:)

Geef mij het referentienummer even door;) Dat maak ik de fout direct goed maandag:)

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Ja. Dank je, voor de bestelling:)
ok...dat zou wel helemaal toppie zijn!
136157
alvast heel er bedankt!

M.v.g. Melvin

25 euro zij je Melvin? mm ik weet niet of ik de smaak lust, maar ik woon in Eerbeek dus het is wel dichtbij ;)

Hmmm, ik weet het nog niet helemaal zeker, maar er zit iets in die Optimum Nutrition Micellar Cookes&Cream waar ik niet tegen kan.

Ik dacht eerst dat het misschien om iets als Calcium Caseinaat zou gaan, maar nadat ik nog eens goed keek zag ik dat er alleen maar Micellar Caseine in zit, weliswaar met een hoop smaak makers, maar er kan geen sprake zijn van een intolerantie van de eiwitten wat ik eerst wel dacht. En ik neem er al 2 van die Lactase capsules bij, hoewel er met de huidige hoeveelheden shakes geen sprake van lactose intolerantie meer is.

Ik heb regelmatig tot wel 60~70gr van B&F Micellar genomen en nergens last van gehad. Maar zelfs ~30gr van Optimum Nutrition lijkt al uitslag te geven op mijn voorhoofd. Het zijn maar iets van 6 puistjes, maar ik heb dat sinds ON Micellar, het is niet veel maar wel teveel. Nu heb ik zo'n 4 dagen geen ON Micellar aangeraakt en het gaat al langzaam weg.

Maar, wat zou het kunnen zijn? Iets in de smaak? Ik heb ook ON 100% Whey Gold, en dat is echt super spul. Want ik moet zeggen dat shakes van B&F samen met Optimum Nutrition echt super zijn mbt smaak (gewoon 20gr/20gr shake). Maar als dit de prijs is die ik betaal om B&F voor 50% te bedriegen... haha:p

Heb net 2 potten van 2 kg Whey isolaat bestelt
bestelnummer 136401
Vergeet er bij te zetten dat ik geen shakebeker nodig hebt
Denk dat ik er een stuk of 6 heb.
In de plaats daarvan heb ik liever wat monsters van supps
Hoop dat het nog kan
alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven